Autor Tema: Entre todos la mataron y ella sola se murió...  (Llegit 5109 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Entre todos la mataron y ella sola se murió...
« el: 31 de Agost de 2005, 19:09:26 pm »
Vagi per endavant que jo vaig ser un dels tants i tants socis i seguidors del Sabadell que el passat diumenge va sortir molt emprenyat del camp. Sense dubte, el partit no va ser gens bo i en ocasions un xic desesperant.
Ara bé, hi ha un aspecte que em preocupa una miqueta i és l´ambient que s´està creant al voltant de l´equip. En les darreres temporades els nostres pressupostos no han passat dels 100 o, sent molt agosarat, 150 milions de les antigues pessetes. Doncs bé, aquest any l´hem doblat i només per això ens pensem que l´ascens és quelcom gairebé segur. Jo penso que si per calers fos clubs com el Castellón o l´Hèrcules ja haguessin pujat a Segona A fot segles. En canvi s´han estimbat una vegada rera l´altra, inclús quedant molts anys fora de les places d´ascens fins que l´han assolit aquest últim any. Que em dieu de l´Alacant?? Més equip i pressupost que ell no en tenia ningú, i on és??? Crec que va sent hora que ens posem una cosa al cap i és que el que per nosaltres ara és un dineral, pel comú dels mortals de la Segona B el nostre, és un pressupost més de tants altres, és a dir, el normalet per un equip que aspira a alguna cosa més que no pas la permanència.
Quan em refereixo a l´ambient que s´està creant al voltant de l´equip, vull dir que molt em temo que s´acabi generant tal pressió, assetjament al voltant d´aquesta plantilla, que cada partit que jugui a la Nova Creu Alta es pot acabar convertint en un suplici per molts dels nostres jugadors. L´ai, ai, ai es pot acabar apoderant de molts d´ells, i la por a no cagarla es pot acabar imposant a la confiança de fer les coses bé al camp. Seria molt trist que aquests jugadors juguessin més tranquils a fora que no pas a casa, i tot plegat, repeteixo, per una euforia desmesurada que crec, està aportant més coses negatives que no pas positives.
Només demano tranquil.litat, i ser conscients de que gastar-te molts calers no t´assegura res de res. El passat diumenge vaig veure un cert nerviosisme entre els propis jugadors, van jugar més amb el cor que amb el cap i així no anem enlloc. Tenim un gran equip, però li cal temps, paciència i per què no, l´estimació de tots nosaltres. Crec, amb tots els meus respectes, que no podem penjar del pal major ja d´entrada a un home com el Nandi que ens ve de molt lluny, que no ha surtit mai de casa a nivell futbolístic i que segur necessitarà un temps d´acoplament. Crec, a més, que aquesta pressió també està començant a afectar al propi cos tècnic. El passat diumenge vaig veure a un Pere Valentí Mora molt nerviós, gesticulant molt i protestant cada decisió de l´àrbitre.
A més, crec que és del tot indiscutible que la lesió del Pablo Sanz va trastocar tot l´equip. Algú em dira que amb la plantilla que tenim això no pot passar. Home, jo només em limito a dades objectives. Us imagineu que el Barça per lesió no pogués comptar ni amb Puyol, Oleguer, Márquez i Belleti???? I que només començar el partit se li lesionés l´Edmilson??? Crec que tenim una molt bona plantilla, però per mi que en una mateixa línia, com la defensiva, ens manquin el Peque, el Txiki, l´Iván Hammouch i el Crivillé, i que a més als 20 minuts de joc es lesioni també el Pablo Sanz...No em negareu que no és un hàndicap molt important. Us imagineu a més, que al Barça acabés sent el Deco o el Xavi qui acabés jugant de central??? Per mi el Medina és un extraordinari distribuidor del joc, però per central no el veig. El passat diumenge vem acabar jugant amb dos defenses naturals, el Genís i el Nandi, i tota la resta  són provatures que et poden sortir o no.
Crec que en qualsevol equip de Segona B, qualsevol, que et faltin homes com l´Iván Hammouch, el Peque o el Txiki sempre és un problema enorme, per molt bona plantilla que tinguis. L´any passat sense anar més lluny, amb aquestes baixes haguessim hagut de jugar amb gent del filial.
Jo no dic que perdessim per això, ni molt menys, però un sistema defensiu del rival impecable, amb una condició física al.lucinant a aquestes alçades de temporada, els nervis de l´estrena en la majoria de jugadors nous (8 dels 11 titulars), la manca total encara d´acoplament i l ´angoixa per no fallar, van ser per mi, causes directes de la manca d´idees, de la precipitació que es va veure en moltes ocasions i del desencant que en general, va provocar aquest partit en tots nosaltres.
En definitiva, demano paciència, temps al temps, no ens posem nerviosos a aquestes alçades i sobretot, donem la tranquilitat necessària a aquesta plantilla. No li posem una llosa al damunt anomenada "ascens obligatori jugant en plan dream team", doncs l´únic que estem fent, i crec que s´està demostrant, és llançar pedres, per no dir rocs, contra la nostra pròpia teulada.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PD: Un cop més, demano disculpes per les parrafades que em gasto  :-\
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Entre todos la mataron y ella sola se murió...
« Respondre #1 el: 31 de Agost de 2005, 19:44:09 pm »
D'acord en tot el que dius Vicenç!! Els jugadors volien agradar i jo crec que fins a la lesió de Pablo Sanz es va veure molt bon futbol i unes idees molt clares del que vol jugar aquest equip i em va agradar molt. Esperem que les lesions ens acompanyin i anem partit a partit a animar!!

PD: No només Hèrcules o Castelló s'han deixat pressupostos molt grans que no han servit per pujar de categoria... mirem sense anar més lluny el Girona... quan no teniem diners deiem que en el futbol no tot són diners i amb això vem assolir el play-off un any. Ara no direm que per tenir aquest pressupost hem de pujar. Tranquilitat i bons aliments.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 31 de Agost de 2005, 19:46:08 pm »
pfffff...el k vem b pensem tots...pero ampliat...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 31 de Agost de 2005, 20:09:38 pm »
Exactement el que pensem molts... però concretitzat :icon_exclaim: :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 31 de Agost de 2005, 20:39:49 pm »
 :ok molt semblant a lo que pensem la majoria  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 31 de Agost de 2005, 21:47:27 pm »
Et dono la raó en la majoria del que dius, pero sota el meu punt de vista qualsevol equip que està a una categoria per sota del que ha estat al passat té pressió. Pensa que si no fos així, segurament seguirien fent temporades a 2a B de forma tranquil·la com l'Hospitalet fins que arriba l'any que li toca baixar a 3ª.

És impossible controlar el nerviosisme amb les ganes que tenim tots per veure el  :scut sent un equip i no tan sols una pila de jugadors, perquè tots tenim clar que si aquests jugadors fan un bloc seran el millor equip d'aquest grup juntament amb l'Alacant que ja tenia el bloc solid l'any passat.
I com el màxim responsable de tot equip és l'entrenador, doncs el més normal en qualsevol club és que sigui qüestionat per part de l'afició i això no ve d'un partit com alguns diuen, sinó ve d'una pretemporada en blanc que no ha servit per a res.
D'altra banda hi ha la ja coneguda cagalera del Mora, doncs molts pensem que sent un equip superior a l'altre (economicament per ser filial, plantilla) i jugant a casa i tenint en compte que el visitant juga a buscar l'empat a zero o un gol a la contra, doncs penso que el nostre equip no podia jugar només amb un únic punta que no rebia cap pilota en condicions. Però encara hi ha la possibilitat que els jugadors puguin aconseguir-ho a pesar d'ell.
Honor al Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 31 de Agost de 2005, 22:23:24 pm »
Grimbre te fas pesadet nomes saps repetir el mateix  o sigui que si ho fem be es gràcies als jugadors i si ho fem malament es per culpa del Mora, Noi vas equivocat és culpa de TOTS ho facin be o malament

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 31 de Agost de 2005, 22:56:55 pm »
Grimber dient això demostres lo poc que hi entens de futbol.

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 31 de Agost de 2005, 23:00:43 pm »
totalment d'acord amb glimber, em sembla q ets tu q no n'entens massa de futbol fum,fum,fum te les dones de set ciencies i segur q no vas mai ni al camp a fer res, con tal d dur la contraria ets capaç de tot. deixa una mica a la gent opinar home

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 31 de Agost de 2005, 23:26:24 pm »
ns qui es el q critica aqui... jo nomes dic q les apreciacions futbolistiques de l'amic grimber no tenen cap fonament. i tu, amic, no ets el més indicat per dir que critico per criticar ja que has tingut "problemes" amb alguns foreros... recentment un dels q mes utilitza el foro, per no dir el que mes, en cudi.

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 31 de Agost de 2005, 23:31:41 pm »
els problemes amb el forero que dius tu ja stan arreglats, tu pot afirmar ell mateix, a més no crec q una persona com tu sigui el mes indicat per ficar-se amb ningu ni tens dret a dir q no n'enten d futbol a un forero si els respectessis una mica.
FA temps ja vaig veure un post teu amb un altre nik q defensaves la violencia als camps de futbol amb aixo em demostres el tipus de persona que ets.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 31 de Agost de 2005, 23:33:54 pm »
Tinguem pau, tinguem pau...

Tots son punts de vista. Tanquilitat!!!!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 31 de Agost de 2005, 23:37:00 pm »
si pau ni ha pero lamento molt que una persona q fa un comentari força veritable com el amic grimber en que sense ficar-se amb ningu afirma que lekip te una mentalitat defensiva (estil mora) i que ens falten puntes sigui criticada tan greument per un enargumen que sempre busca discussions i converses que mai arriben a re...... jo almenys soluciono els problemes i aporto alguna noticia al forum.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 31 de Agost de 2005, 23:39:14 pm »
sigui criticada tan greument per un enargumen que sempre busca discussions i converses que mai arriben a re......

Clar, i tu no, amb el post dedicat al dinar de germanor amb Terrassencs... >:(

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 31 de Agost de 2005, 23:42:50 pm »
aquest post le fet per la indignacio de visitar 3 minuts el seu forum i trobar-me coses que m'han emprenyat, em sembla que despres del seu 3-1 poca cosa tenen per tirar-nos en cara diria jo. que qui digui q per uns segons no es va animar al tornar a casa decebut del sabadell posar el teletext i veure el 3-1 del Terrassa es que menteix.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 31 de Agost de 2005, 23:49:48 pm »
Jo no vaig mirar el teletext.

M'importa el que fem el  :scut. Només m'importen els altres quan depenem d'altres resultats. Res més.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 31 de Agost de 2005, 23:59:19 pm »
un post amb un altre nick a favor de la violencia??? aqui tas pasat tres pobles.

una cosa es enfrontar opinions... cadascu diu la seva i tan legitima es una com laltra... jo en el misatge (potser una mica desafortunat) en resposta a l'amic grimber nomes opino q si de veritat pensa el q diu es q no te ni idea de futbol pq mora et pot agradar mes o menys i uns opinaran q mora es defensiu i altres q sap fer jugar a un equip segons el seus jugadors. pero q digui q vem jugar amb un punta o coses semblants...
weno, aixo a part q no te cap polemica, i tornant a lo q deia abans... una cosa es tenir dos opinions enfrontades i laltra cosa es mentir per provocar discusions, com as fet tu en aquest post. jo no tinc la mes minima intencio de discutir amb tu ni amb ningu pero permetme q em defensi dunes acusacions daquest tipus.
la violencia en el futbol, en qualsevol tipus despectacle esportiu o no i en general no s'ha de tolerar i s'ha d'erradicar. aixi de contundent.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #17 el: 01 de Setembre de 2005, 07:18:22 am »
Ferni20 em sembla que tu has vist pocs partits del Sabadell

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #18 el: 01 de Setembre de 2005, 11:23:46 am »
El foreru "Sabadell" sembla el secretari personal de Mora. Defenses unes coses a Mora que a Rubi ni Robert Elvira li vas permetre. Tens menys coherència que el teu estimat amic fent un onze titular.
I ara que?Ara em diras allò que no sóc del Sabadell, sóc del Terrassa o no he vist gaire partits del Centre d'Esports?

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #19 el: 01 de Setembre de 2005, 11:41:21 am »
Sí SABADELL (el nick ja demostra el teu ego), els que som crítics amb Mora no som del  :scut perquè no estem amb el seu entrenador. És de llógica de pati de col·legi.
I tú, quin curs comences ara?
Honor al Sabadell