Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
el que us deia...: els murcians mai els posarien amb els catalans. han escollit bons rivals per a ells, madrilenys i canaris.crec que el nostre grup és lògic i assequible.balears amb dos equips teòricament fluixos i un mitjàosasuna b que no crec que doni complicacions excessivesvalencians amb plantilles molt limitades, res a veure amb els darrers anysara caldrà veure el calendari i esperar.
Cita de: kitanovsky en 26 de Juny de 2008, 07:23:14 amel que us deia...: els murcians mai els posarien amb els catalans. han escollit bons rivals per a ells, madrilenys i canaris.crec que el nostre grup és lògic i assequible.balears amb dos equips teòricament fluixos i un mitjàosasuna b que no crec que doni complicacions excessivesvalencians amb plantilles molt limitades, res a veure amb els darrers anysara caldrà veure el calendari i esperar.jo s q no m'acabo d'enfiar q això es compleixi ... treuràn diners d'on sigui akesta gent i si no el govern del PP subvencionarà més l'esport ... tot sigui per putejar als catalans.
El Logroñes ha acabat finalment al grup dels murcians, madrilenys i canaris no?
els rivalscrec que la cosa serà així:COMPLICATSbadalonabarcelona bmestalla valènciasant andreuNORMALSalcoiàbenidormeivissagramenetlleidaosasuna promesasterrassavillarreal bTEÒRICAMENT FÀCILSalziraat. balearsdèniagavàontinyentoriolasta. eulàlia
jo he sentit que miki albert va al villareal b
Cita de: Sbdll en 26 de Juny de 2008, 14:26:27 pmjo he sentit que miki albert va al villareal bllastima que hagi renovat pel Girona ja fa dies