Autor Tema: Post de España ---> CAMPEONES !!!  (Llegit 42394 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Post de España ---> CAMPEONES !!!
« Respondre #420 el: 30 de Juny de 2008, 02:13:58 am »
GRANDE ESPAÑA!!! habia mucha gente celebrando la victoria de la roja  :clap y gente bañandose en esa agua sucia y warra del parc catalunya xDD

Mañana a celebrarlo enric  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #421 el: 30 de Juny de 2008, 11:31:23 am »
Bueno bueno bueno, quin ambientàs ahir al Parc Catalunya. La plaça de l'Argub era plena de gom a gom, amb una calor que es passava allà... :bigcry: I a sobre jo era prop dels altaveus, i encara estic una mica sord :tongue3: Però va merèixer la pena, en ambients així és com millor es viu el futbol.

ESPANYA  :hurra

:beer2

Ahir al matí, llegint l'AS, vaig trobar-me aquesta columna escrita per un periodista alemany. Es diu Raphael Honigstein, del "Süddeutsche Zeitung":

ESPAÑA ES LA MEJOR HASTA AHORA, PERO...

"Es un error si los jugadores españoles se consideran imbatibles. Van Persie lo llegó a decir de su selección antes del partido de Rusia, pero lo peor es uqe tengo la sensación de que los periodistas españoles están cayendo en el mismo error. Es cierto que España puede pasar la pelota durante una hora para debilitar al enemigo. Fantástico. Vamos a ver qué pasa si el primer gol lo marca Alemania. Los de Luis no han tenido que superar aún un marcador adverso. Es una incógnita qué pasaría entonces con Torres, que parece deprimido aún ganando partidos. Es verdad que Turquía nos hizo parecer mucho peores. Es verdad que perdimos nuestro sitio en el campo. Es verdad que nuestros cuatro defensores no son muy buenos. Pero ganamos.

Espero que España tema nuestra capacidad de marcar a balón parado. ¿No eran Ricardo Carvalho y Pepe los mejores centrales del torneo? Ni siquiera supermán Marchena será capaz de parar a Ballack, Klose, Mertesacker y otros tres más que son tan o más altos que él. España ha sido la selección más consistente del torneo. Pero espero que la gente de allí sepa que las finales, muy a menudo, no reflejan nada de lo que pasó antes. No es arrogancia: es la experiencia de haber estado en muchas finales."

Font: Diario AS

Un pajarillo me ha comentado que éste periodista tan clarividente se ha comido hoy su artí**** en el desayuno... :laugh:

« Darrera modificació: 30 de Juny de 2008, 19:03:38 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #422 el: 30 de Juny de 2008, 11:39:27 am »
Bé poso una de les fotos que em va passar el 100%... l'altra que em va passar és practicament iwal així que no crec que valgui la pena posarla... ;)

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #423 el: 30 de Juny de 2008, 11:44:17 am »
Ahir al matí, llegint l'AS, vaig trobar-me aquesta columna escrita per un periodista alemany. Es diu Raphael Honigstein, del "Süddeutsche Zeitung":

ESPAÑA ES LA MEJOR HASTA AHORA, PERO...

"Es un error si los jugadores españoles se consideran imbatibles. Van Persie lo llegó a decir de su selección antes del partido de Rusia, pero lo peor es uqe tengo la sensación de que los periodistas españoles están cayendo en el mismo error. Es cierto que España puede pasar la pelota durante una hora para debilitar al enemigo. Fantástico. Vamos a ver qué pasa si el primer gol lo marca Alemania. Los de Luis no han tenido que superar aún un marcador adverso. Es una incógnita qué pasaría entonces con Torres, que parece deprimido aún ganando partidos. Es verdad que Turquía nos hizo parecer mucho peores. Es verdad que perdimos nuestro sitio en el campo. Es verdad que nuestros cuatro defensores no son muy buenos. Pero ganamos.

Espero que España tema nuestra capacidad de marcar a balón parado. ¿No eran Ricardo Carvalho y Pepe los mejores centrales del torneo? Ni siquiera supermán Marchena será capaz de parar a Ballack, Klose, Mertesacker y otros tres más que son tan o más altos que él. España ha sido la selección más consistente del torneo. Pero espero que la gente de allí sepa que las finales, muy a menudo, no reflejan nada de lo que pasó antes. No es arrogancia: es la experiencia de haber estado en muchas finales."

Font: Diario AS

Un pajarillo me ha comentado que éste periodista tan clarividente se ha comido hoy su artí**** en el desayuno... :laugh:

Aparte eso es mentira porque contra Grecia tubo que remontar el partido y, tan bien que lo hizo.

xavi a sido elegido mejor jugador del torneo.
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2008, 19:01:05 pm per X-Men Aigua »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #424 el: 30 de Juny de 2008, 11:51:47 am »
Aparte eso es mentira porque contra Grecia tubo que remontar el partido y, tan bien que lo hizo.

Es mentira muchas de las cosas que ha dicho... Por ejemplo lo de que España se creyera imbatible (en cambio los alemanes siempre se consideran imbatibles)... Hace gracia que llame deprimido a Torres, porque fue precisamente él el que marcó... Superman Marchena pudo con todo alemán que se acercara al área... En fin... Lo que más gracia me hace es lo de que no es arrogante. Noooo, que va, si los alemanes nunca se han caracterizado por su arrogancia...

Lo único cierto que dice es lo de que Alemania ha estado en muchas finales... perdiendo gran parte de ellas. Los alemanes no sólo pierden las guerras :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #425 el: 30 de Juny de 2008, 13:14:25 pm »
Viendo el palmares de la Eurocopa, solo Alemania nos supera ... mira que es dificil ganar esta competicion :

Alemania 3
España 2
Francia 2
Italia 1
Dinamarca 1
Holanda 1
URSS 1
Chekoslovakia 1
Grecia 1
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2008, 13:25:01 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #426 el: 30 de Juny de 2008, 13:22:39 pm »
Viendo el palmares de la Eurocopa, solo Alemania nos supera ... mira que es dificil ganar esta competicion :

Alemania 3
España 2
Francia 2
Italia 1
Dinamarca 1
Holanda 1
URSS 1
Chekoslovakia 1

Y la de Grecia ??

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #427 el: 30 de Juny de 2008, 13:25:31 pm »

Alemania 3
España 2
Francia 2
Italia 1
Dinamarca 1
Holanda 1
URSS 1
Chekoslovakia 1

Y la de Grecia ??

me la deje perdon xD ya esta arreglado.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #428 el: 30 de Juny de 2008, 13:55:23 pm »
Aqui us deixo l 'entrevista del company Manelinho, encara que a L'Abellan i cia els molesti  som molts que pensan com el Manelinho

http://www.drac.com/cac/200806/20080628.html
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2008, 14:00:58 pm per SABADELL »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #429 el: 30 de Juny de 2008, 14:02:01 pm »
No tanta gent pensa així...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #430 el: 30 de Juny de 2008, 14:03:21 pm »
No tanta gent pensa així...
para nada... si solo aqui en sabadell era impresionante la de gente ke havia era todo el eix macia desde plaza catalunya hasta corte ingles o mas eran cabezas de gente banderas, globos, bengalas, petardos.... imaginaros en otros puntos de catalunya!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #431 el: 30 de Juny de 2008, 14:10:20 pm »
Pos ke de el todos los miles de euros ke fijo ke le sobran, por ke lo ke es en sabadell poca gente daria algo, y mas por la alegria y el orgullo ke nos ha hecho sentir esta seleccion en unos momentos ke se preveen dificiles ahora y en bastante tiempo mas :clap

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #432 el: 30 de Juny de 2008, 14:13:40 pm »
y en vez de hacer esa recolecta que dice que si hiciera sacaria mucho dinero para primar a alemania que la haga y se lo de al equipo de su ciudad y del cual es aficionado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #433 el: 30 de Juny de 2008, 14:15:17 pm »
Aqui us deixo l 'entrevista del company Manelinho, encara que a L'Abellan i cia els molesti  som molts que pensan com el Manelinho

I a mi no em sembla malament que ho penseu, el q no em sembla bé és que ho generalitzeu com si fos tothom que pensa iwal ;)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #434 el: 30 de Juny de 2008, 14:18:02 pm »

I a mi no em sembla malament que ho penseu, el q no em sembla bé és que ho generalitzeu com si fos tothom que pensa iwal ;)

y yo lo que no entiendo si no hos sentiis españoles que mas os da lo que haga españa porque quereis que pierda?? yo entiendo a la gente como randel que dijo que no se sentia español pero que le daba igual que ganara o perdiera le era indiferente a mi me pasa igual solo quiero que gane mi seleccion la española las demas me dan igual que ganen o pierda  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #435 el: 30 de Juny de 2008, 14:29:13 pm »
Jo el que no participaré mai és en el fet d'anar uns contra altres.
Jo sóc català i catalanista, i desde petit sempre he volgut que guanyes la selecció espanyola. Ara, per molt que pensi com penso em costa molt anar en contra de la selecció espanyola. Que m'agardaria que existis una selecció catalana, doncs si. Però no per anar en contra de ningú ni perqué uns son millors que uns altres, simplement perque encara em representaria més a mi. Si no guanyés alguna cosa la catalana doncs preferiria que guanyes la espanyola.
No es té perque anar en contra uns dels altres.

I la espanyola no em representa del tot, perque hi ha gent que ho aprofitarà per ficar-se amb la meva terra i això no ho accepto. Pel que he vist fins ara tot ha estat molt correcte i m'alegro que hagi guanyat España.

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #436 el: 30 de Juny de 2008, 14:32:59 pm »
Doncs jo em sento català i catalanista com el que més... i tambe soc esportista i futbolista... i crec que per un esportista anar a una Eurocopa amb Espanya es del mes gran que et pot passar... estic segur que qualsevol futbolista pagaria per poder anar a una Eurocopa.
Ideologicament estic mes proxim al que comenta el Manel a l'entrevista que d'una altra cosa... pero esportivament crec que no té res a veure.

friend

• Visitant
« Respondre #437 el: 30 de Juny de 2008, 14:38:53 pm »
ahir el xavi, cesc, puyol i capdevila i els demes catalans de la seleccio celebraven el titul per les primes.... andaaaaaaa vaaaaa!! ells no estaven contents noo.... pffffffff kines tonteries haig de llegir!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #438 el: 30 de Juny de 2008, 14:57:46 pm »
ahir el xavi, cesc, puyol i capdevila i els demes catalans de la seleccio celebraven el titul per les primes.... andaaaaaaa vaaaaa!! ells no estaven contents noo.... pffffffff kines tonteries haig de llegir!!

es que no llegan a final de mes y jugaron para llevarse la prima!! :laugh:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #439 el: 30 de Juny de 2008, 14:59:29 pm »

es que no llegan a final de mes y jugaron para llevarse la prima!! :laugh:

Y villa estaba dolido contra Rusia porque se pensaba que sino podia jugar no podria cobrar, luego ya le dijeron que cobraba igual y se alegro  ;D
28-05-2011 - Eibar -