Autor Tema: AJUDA ECONOMICA FITXATGE BOMBA  (Llegit 6659 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: AJUDA ECONOMICA FITXATGE BOMBA
« Respondre #40 el: 06 de Juliol de 2008, 14:38:21 pm »
Aixo de la bomba no ho haurien d'haver publicat, i si ara no ve que? una altra decepcio pel soci...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #41 el: 06 de Juliol de 2008, 18:28:21 pm »
Tranquil brq, al soci no se´l pot enganyar :surprised:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #42 el: 06 de Juliol de 2008, 18:38:15 pm »
Espero que l'única BOMBAAAA que acabi sonant NO sigui la de King Africa, que és la que cada estiu acabem sentint.......    :xupet

o la de Chimo Bayo...   "bombas bombas, que pasa..."      :laugh:

extasi extano el fichaje bomba que jamas llego   bombas bombaaas   ;D
SOM DE 2a A!!

joseph

• Visitant
« Respondre #43 el: 07 de Juliol de 2008, 17:06:22 pm »
Aquest tema es molt complicat al meu entendre, si em de fitxar un crack que pot deixar l'economia del club mes tocada,  perqué será molt dificil que es trobi un avalador ó sponsor extra, i no tens tampoc la seguretat de que ell sigui la solució de poder pujar, aixó no o pot dir ningú, lo millor es oblidar-se del tema i esperar al mercat d'hivern a veura les posibilitats reals del equip i llavors poder será mes fácil trobar més fonts d'ingresos extres, ja se sap que quan tot va bé, la gent s'implica més.
Ara si poden traspassar a FRAN, cubreix el fitxatxe endavant, peró si no lluitem amb els que ja tenim, penseu l'Hospi  de dos temporades enrera, sense cracks van arribar al Play Off, necesitem treballar com  les dues temporades amb Moya amb gent implicada, per desgracía ja sabem com surten els cracks, a robar i prou.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #44 el: 07 de Juliol de 2008, 17:11:16 pm »
deixem-nos de tonteries i el millor tema que posden llençar aquest dies per tenirnos entretinguts és la superbomba arlequinada. S´ha de reconeixer que aquest any s´ha fet un equip de **** mare. i que hauriem de començar a reservar el lloc per celebrar l´ascens

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #45 el: 07 de Juliol de 2008, 17:48:37 pm »
Si fessem una donació per al fitxatge bomba, mos donarien factura com a primos o en canvi treballarien en negre com molts clubs, d'una santa vegada?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #46 el: 08 de Juliol de 2008, 00:03:44 am »
Hola en este mensaje quiero dar la idea a todos los aficionados y colaboradores, empresarios,etc...crear una hucha o fondo voluntario economico colaborador para poder conseguir el fichaje tan prometedor para subir de categoria despues de 15 años de penurias creo que no seria un gran esfuerzo por nuestra parte de ayudar a nuestro club,ya se que para algunos lo de pedir dinero es una locura pero ¿cuanto pagarias por ver al sabadell en segunda?es un sueño que se puede hacer realidad algun dia y porque no este año , yo por mi parte estaria dispuesto a colaborar y animo a todo ser arlequinado a animarse a que esta propuesta siga adelante.
El club se encargue de dar un numero de cuenta y imaginaros que cada ciudadano de sabadell diera un solo euro serian 200000 euros 40 millones de las antiguas pesetas .
ESPERO QUE SIRVA DE ALGO ESTA IDEA .
VISCA EL SABADELL I VISCA SABADELL

Sí que ha servido para algo la idea, sí... Por lo menos yo me he descojonado un rato. No tengo dinero para mis gastos, y voy a poner dinero para que el Sabadell fiche jugadores... ¿No nos sangran ya bastante con la cuota de 165€? Si quieren dinero para fichar, que busquen patrocinadores.
Pero....¿ Este año te has hecho socio?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #47 el: 08 de Juliol de 2008, 17:01:37 pm »
Hola en este mensaje quiero dar la idea a todos los aficionados y colaboradores, empresarios,etc...crear una hucha o fondo voluntario economico colaborador para poder conseguir el fichaje tan prometedor para subir de categoria despues de 15 años de penurias creo que no seria un gran esfuerzo por nuestra parte de ayudar a nuestro club,ya se que para algunos lo de pedir dinero es una locura pero ¿cuanto pagarias por ver al sabadell en segunda?es un sueño que se puede hacer realidad algun dia y porque no este año , yo por mi parte estaria dispuesto a colaborar y animo a todo ser arlequinado a animarse a que esta propuesta siga adelante.
El club se encargue de dar un numero de cuenta y imaginaros que cada ciudadano de sabadell diera un solo euro serian 200000 euros 40 millones de las antiguas pesetas .
ESPERO QUE SIRVA DE ALGO ESTA IDEA .
VISCA EL SABADELL I VISCA SABADELL

Sí que ha servido para algo la idea, sí... Por lo menos yo me he descojonado un rato. No tengo dinero para mis gastos, y voy a poner dinero para que el Sabadell fiche jugadores... ¿No nos sangran ya bastante con la cuota de 165€? Si quieren dinero para fichar, que busquen patrocinadores.
Pero....¿ Este año te has hecho socio?

Y dale... Con esos precios, ¿cómo me voy a hacer socio? Tengo gastos más importantes que hacer ;)

:beer2

Desconnectat juanjillo

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #48 el: 08 de Juliol de 2008, 21:48:27 pm »
la directiva que piensa que nosotros no tenemos familia o que,anda y que saquen el dinero de su p*** bolsillo los c******* estos.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 08 de Juliol de 2008, 21:52:19 pm »
la directiva que piensa que nosotros no tenemos familia o que,anda y que saquen el dinero de su p*** bolsillo los c******* estos.

Para decir esto no hacia falta que salieras del frenopatico.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 08 de Juliol de 2008, 21:55:07 pm »

Para decir esto no hacia falta que salieras del frenopatico.

jajajaa

que yo sepa la directiva no nos a pedido dinero a los foreros, han sido distintos foreros los que han querido sacar este tema...

manda h****s...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #51 el: 08 de Juliol de 2008, 22:00:27 pm »
joel juanjillo, jajajajaja que manera de criticar, y eso que la directiva no a abierto la boca en este caso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 08 de Juliol de 2008, 23:06:59 pm »

Tu eres el que deies que el Joel havia renovat per el Gavà :icon_question:  :ejem
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat juanjillo

• Aleví
« Respondre #53 el: 08 de Juliol de 2008, 23:54:04 pm »
el fichaje bomba es axel del hospitalet que este año estaba en el atletico de madrid

Desconnectat juanjillo

• Aleví
« Respondre #54 el: 09 de Juliol de 2008, 00:07:06 am »
eso de egara sera tu porque yo no los puedo ni ver que asco

Desconnectat juanjillo

• Aleví
« Respondre #55 el: 09 de Juliol de 2008, 00:38:59 am »
soy un crio tengo 16 años

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #56 el: 09 de Juliol de 2008, 00:44:03 am »
soy un crio tengo 16 años

Pues me parece mui bien juanjillo,el problema esk no puedes ir x el forum ablando con la forma k haces,criticando como as criticado antes a los directivos cuando no tenias ni la menor idea k la directiva NO pidio dinero a los foreros  :ko

Solo espero k lo k dices del Axel Vizuete sea cierto,xq como dicen nuestros compañeros,ya dijistes cosas sobre Joel k no vendria i fijate donde esta.

un saludoo  :beer2

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat juanjillo

• Aleví
« Respondre #57 el: 09 de Juliol de 2008, 00:49:41 am »
hacerme caso dije eso porque eso decian muchos aficionados pero bueno la gente hablar por hablar,pero ya veras como eso es verdad

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #58 el: 09 de Juliol de 2008, 00:54:44 am »
hacerme caso dije eso porque eso decian muchos aficionados pero bueno la gente hablar por hablar,pero ya veras como eso es verdad

De donde has sacado la informacion? Su perfil encaja con lo que dijeron, pero si dices que ya esta fichado por algo sera... cual es tu fuente?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #59 el: 09 de Juliol de 2008, 09:14:48 am »

De donde has sacado la informacion? Su perfil encaja con lo que dijeron, pero si dices que ya esta fichado por algo sera... cual es tu fuente?

segun dijo en otro post, lo escucho ayer en el campo, supongo que se referira en la nca, podria ser porque las caracteristicas son las que dijeron, pero yo hasta que no lo confirmen no me lo creo, segun quien lo dijera en la nca, yo e sentido años atras cada cosa con el tema fichajes jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell