Excel.lent el post del fum on especifica d'una forma clarísima com està la cosa.
Qui més qui menys la majoria esperavem aquesta llista de baixes. Crec que molts també esperavem la baixa de Montero. Jugador que jo trobo vàlid i que NO li hagués donat pel que dieu tots aquí dalt. Jugador implicat, d'aquí al costat i que estima al Sabadell.
MOLTA SORT SERGIO
D'Ollés si que no m'esperava aquesta baixa, però com diu el Fum també caldrà esperar si són baixes directes del club al jugador o si són baixes del jugador envers al club.
De la resta de baixes són les mateixes que jo i segurament molts haguéssim donat.
Si volem donar un salt de qualitat s'han de donar aquestes baixes perque tots sabem que jugadors amb certa edat i d'altres que no han donat el que segurament es pensava. O potser si que han donat el que s'esperava però no n'hi havia més.
De les renovacions penso que també s'ha encertat a la llista de jugadors amb ofertes per renovar contracte.
I dels més joves (Siso, Pradas i Finidi) penso que està bé que puguin continuar, amb 1 any més d'experiencia i segurament amb una nòmina força baixa. Finidi sempre he dit que m'agrada molt.
Això d'acoplar o no acoplar és molt senzill. L'any que vam jugar play-off, quants jugadors eren nous ??
Si els jugadors que fitxem son bons i amb aspiracions l'acoplament és ràpid. Ara bé, si son jugadors normalets-baixos l'acoplament i els resultats tardaran massa en arribar pel que s'està venent des de la directiva.
De moment la meva nota és ALTA per la secretaria tècnica i on hi estic gairebé en tot d'acord (ja dic que menys amb Montero i Ollés).
Ara falta però el més important....... si dones tantes baixes se suposa que la llista d'altes -encara que no estiguin signats- comenci també ha donar fruits i que es comencin a fitxar homes que donguin un plus a aquesta plantilla.
No s'accceptaria que passés com la temporada passada on sortien noms i no es van poguer fer perque venia un altre equip amb més pasta i sel's emportava (Manga, Matamala, Joan Oriol, Axel Vizuete, Postigo...). Si donem baixes i no tenim altes...... no m'agradaria després tenir que anar a corre-cuita per fitxar el fos al preu que fos.
Com sempre -en la majoria de casos- però a priori un cop estigui confeccionada la plantilla sabrem a que aspirem l'any vinent i veurem si teniem o no millor equip que aquest any.
De moment la cosa està força bé per mi
MOLTA SORT I MOLTES GRACIES ALS JUGADORS ALS QUE SE'LS DONARÀ LA BAIXA.
GRACIES DE VERITAT