Estic una mica alucinat pel tema del suposat fitxatge bomba. Aixo de bomba mai ha sortit de la directiva o el club, al menys publicament. Crec que han estat alguns internautes els que aviat han calificat de bomba un fitxatge. Miguel Angel, Luque, Gabri, De Lucas, Gaizka, Diego Torres, Cañadas, tots aquets jugadors tenen unes fitxes desorbitades pel sabadell ara mateix. Crece que Miguel Angel cobra 70 kilos, creieu que el Luque s´en va anar a amsterdam per veure la plaça dam? El Gaizka cobrava 19 kilos al llevant b.
A mi em sembla molt bé el fitxatge de Axel, un jugador que ja volia el moya fa dos anys i s´en va anar al At. Madrid B. Es un jugador de la categoria pero amb qualitat.
O preferiu jugadors de més nom, tipus Pablo Sanz?
Per cert, avui he estat a la caixa de sabadell a la reunio i ningu, NINGU, ha fet cap objeccio als fitxatges i molt menys al del Axel. O a la posible marxa de Fran. Allà era el moment de fer algun comentari si no estem d´acord amb algun tema. Jo he he dit res perque estic convençut que s´està fent una plantilla molt ilusionant. Despres veurem el rendiment, pero la gent s´ha de mullar abans de començar.
Fa uns anys, quand van portar el N´Kono, Bosio, Zurdi, Gilson, Zuñiga, etc. creia que aniriem a primera i es va fracasar. El futbol es raro.
Ará be, donem confiança al moya perque sempre acaba complint el que pronostica: ascens a segona b, permanencia sense patiments a les ultimes jornades. Ara toca ascens a segona a? Ojalá
Visca el Sabadell!!!!!!