Autor Tema: Altes i baixes 2008/2009  (Llegit 122472 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re: Altes i baixes 2008/2009
« Respondre #160 el: 21 de Maig de 2008, 19:49:42 pm »
buaaa olvidaros de estar arriba.

Se van olles y montero los 2 mejores ahora mismo y esta directiva ficha fatal!! asi quem madre mia el año que viene luchar para no bajar.

es increible ya empiezo a estar arto de tantos años igual. Un cambio ya!!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

friend

• Visitant
« Respondre #161 el: 21 de Maig de 2008, 20:01:24 pm »

se van tres jugadores normales-mediocres de segunda b... vaya pesimismo veoo con tres bajas q se podian dar...

MONTERO un jugador q debuta a segunda b con 28 años mas o menos no lo recuerdo bien, es por algo... no es jugador para una plantilla q aspira a grandes cosas este año.

OLLES un jugador q cuando milito en la grama de segunda b suplente casi todos los partidos cn un rol muy mediocre en la plantilla... este jugador tendria q ser importante para nuestra plantilla?? NO!! si me apurais como suplente i a veces ni eso... i se lesiona con facilidad.

ROCA un jugador acabado... q cuando juega se nota muxisimo, ya esta en su recta final de su carrera deportiva.

todas las bajas las veo correctas... si me apurais me kedo con olles de suplente... pero nada mas.

espero q renueven a jose mari i a miki, de navas i pep pages, i ojala cazorla se pueda quedar con nosotros.

luego a acertar con los fixages!!! suerteeeeeeeee!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #162 el: 21 de Maig de 2008, 20:03:40 pm »
Se que duele ver en la lista de bajas a jugadores que han dado todo en estas dos últimas temporadas, siempre han estado y han dado la cara en los malos momentos que ha pasado el equipo durante este tiempo, pero la vida deportiva tiene estas decisiones nos gusten o no, no es la primera vez ni será la última.

Llega el momento de agradecerles a todos los jugadores que no continuarán defendiendo la próxima temporada nuestra camiseta centenaria   :bandera  su trabajo y profesionalidad que han demostrado defendiendo esta camiseta, desearles a todos la mayor de las suertes, menos cuando se tengan que enfrentar contra nuestro equipo, ahí estará siempre por encima de todo nuestro sentimiento arlequinado.

Valorar en estos momentos la marcha de estos formidables jugadores, pues como se suele decir en caliente nos podríamos equivocar, sabemos que la Secretaria Técnica está trabajando para conseguir los jugadores que el Sr. entrenador a solicitado, se trabaja para cubrir esos puestos con jugadores de una cierta técnica y calidad, por tanto hasta que no empiecen a llegar los nuevos fichajes no podemos valorar en su justa medida si las bajas han sido acertadas o no, por tanto tranquilidad y a esperar que el tiempo nos de o quite la razón.

:anims     :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat juanjillo

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #163 el: 21 de Maig de 2008, 20:06:12 pm »
FRIEND: NO TIENES NI **** IDEA DE FUTBOL, A VER SI ESTUDIAS UN POQUITO PORQUE VAYA TELA

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #164 el: 21 de Maig de 2008, 20:07:09 pm »
Jo en aquests casos sempre dic el mateix... el que millor coneix a la plantilla és l'entrenador. I si ha sigut el Moya qui a escollit a qui donar la baixa i no son baixes dels jugadors... doncs toca apoyar encara que vosaltres no ho haguessiu fet. Ell millor que ningu sap quin equip vol muntar i quins jugadors son valids per aquest equip.

A més a més, cert es que Montero i Ollés han donat molt bon rendiment, però per pujar a Segona B i per mantindre'ns raspats... si tan volem estar a dalt, potser calen jugadors que tinguin un pèl més de qualitat no? Perquè implicació aquests en tenien.

I si no encaixen amb la plantilla que es vol confeccionar, prefereixo que se'ls hi doni la baixa a que se'ls tingui malvivint l'any que ve entre la banqueta i la grada.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #165 el: 21 de Maig de 2008, 20:07:50 pm »
Igual que quasi tots vosaltres a mi també m'extranya que no segueixin l'ollés i el Montero, vull imaginar que JA tenen bons recanvis per ells. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #166 el: 21 de Maig de 2008, 20:31:34 pm »
Deixeu treballar home.
No pot ser que estiguem demanant fot temps a la directiva q s'espavili per a la propera temporada i que fitxi i ara a la que es dona la llista de jugadors que no seguiran ja estiguem tots criticant-ho.

Hi ha una cosa q s'en diu: " dejen salir antes de entrar" , q vol dir això? Doncs que per a fitxar a de marxar gent.
Com voleu que es fitxin a davanters de qualitat si dsp tots volem que es quedin?
Personalment preferiria que marxés Fran que no pas Montero ( d'Ollés permeteu q us digui q era força previsible que marxaria, Moya i Ollés no podien estar en  un mateix equip gaire temps més).

En fi.. deixem treballar.
Jo sóc el primer que em sap greu q marxin jugadors q ens van donar l'ascens, però és que molts d'ells sabeu de sobres que no són jugadors per a un bon equip de 2ª B.
Em de tenir les coses clares, hi ha mi aquesta "revolució" em fa ser una mica més optimista que abans ja q senyal de que mirarem de millorar molt més la plantilla en comptes de fer 4 retoquets.

Quan s'hagi d criticar ja criticarem tranquils, però q ara millor no dir res.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #167 el: 21 de Maig de 2008, 20:36:31 pm »
es una pena que olles y montero se marchen,pero bueno esperaremos a ver lo que llega,me alegro por los jovenes,creo que tienen calidad,y ya es bueno que se siga confiando en ellos,aunque raul pradas no me convence del todo,pero esperaremos verlo mas,y si se va sierra al terrassa,pues adios,tambien se fue nauzet y no a pasado nada!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #168 el: 21 de Maig de 2008, 20:40:12 pm »
Abans de tot, nosaltres, almenys jo, no cònec els motius.Primer de tot, les baixes de jugadors com Ollès, Montero o X.Roca no les ha triat la directiva.

Ollès: descònec tb el motiu, però si ho llegeixes vull que sapigues que ets tot un EXEMPLE de jugador. Apasionat, competitiu, llest i honest. IMPRESIONANT

Montero: fenomeno de tiu, segur que trobarem a faltar les teves internades o pundonor. Un mini exemple: el pase de gol a jose mari contra el terrassa 1-1. Tu no la vas deixar per perduda. CRACK

X.Roca: el millor capità en el moment que més falta ens feia. Un gran respecte sobre la teva persona.

Sempre serà casa vostre la NCA!!

Aquest any a la hora de fitxar tenim un petit punt a favor. Nosaltres podem asegurar als jugadors que cobraran. Segurament menys del que cobraven a altres equips, però tal com pinta el panorama, no és poc saber que darrera seu hi ha una masa social que farà arribar el sou a final de mes.

Això si, farà falta molta paciència ... i fitxant més de 12 jugadors, segur que algún surt "rana" però l'important és crear un altre equip per donar el salt definitiu!!

:ok :scut

The pride of Catalunya

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #169 el: 21 de Maig de 2008, 20:50:15 pm »

Murciano y Mayolete, totalmente de acuerdo con vosotros sobre Xavi Roca. Siempre que se le ha necesitado ha estado ahí, sabiendo desarrollar perfectamente su labor de Capitán.

Mucha suerte Xavi !!!
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #170 el: 21 de Maig de 2008, 21:36:56 pm »
El problema está en que Montero y Olles no son de los peores jugadores de la plantilla.

No soy partidario de dar ninguna lista de bajas si no tenemos la seguridad de que estan cubiertas con otros jugadores de mayor calidad. Cierto es que, si la lista es verídica, es una posición muy honesta por parte del club al dar el mayor tiempo posible a estos jugadores para que escuchen las mayores ofertas posibles, pero si no tienen atados a los recambios, me parece una decisión precipitada. El caso de Nauzet creo que es un ejemplo, este año no nos hubiera ido mal, si le hubieran respetado las lesiones.
Vuelvo a insistir, no sé que credibilidad darle a la información, pero si es cierta, seguro que la lista es consensuada entre la Directiva y Moya, sino Moya ya habría protestado.

Xandri

• Visitant
« Respondre #171 el: 21 de Maig de 2008, 21:38:00 pm »
Alguns foreros que han dit que també voldrien o en canvi de la marxa d'altres jugadors la baixa de Fran, no hi estic d'acord. Perquè Fran és un jugador jove i amb projecció, acaba d'arribar d'un club de primera catalana i per haver fet aquest salt de dues categories no ho ha fet tant malament per ser la seva primera temporada. Crec que la temporada que ve si en Fran es queda, farà una bona temporada.
Tot des de el meu punt de vista, però també respecto altres opinions.
 :scut :bandera

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #172 el: 21 de Maig de 2008, 22:32:18 pm »
Per una vegada i sense que serveixi de precedent, estic d'acord amb les decisions que sembla que des de la secretaria tècnica es volen portar a terme.
En el món del futbol, sovint els sentimentalismes, els agraïments o simpaties personals han portat en ocasions, als clubs de futbol a prendre decisions errònies. El retorn del Hristo al Barça, les renovacions de per vida gairebé de la "Quinta del Buitre" al Madrid o de Belleti també al Barça, etc. en són exemples, sempre clar estar salvant les enormes distàncies existents, del que acabo d'exposar.
Nosaltres, en la meva modesta opinió, també podríem haver caigut en l'error de mostrar aquest agraïment etern als jugadors que ens van treure de la Tercera Divisió, ja sigui per simpaties personals o inclús amistat amb alguns d'ells, o per simples remordiments de conciència. Compte! Jo no dic que no se'ls hagi d'agraïr els serveis prestats, però si volue amb una gran festa, dinar o cerimònia de reconeixement.
Aquí estem parlant d'un projecte futbolístic que pretén fer un salt endavant, que vol dotar de més qualitat la seva plantilla. De les baixes preteses pel club, crec que es tracta de jugadors sense dubte que han suat i honrat aquesta samarreta, però que ja han acabat el seu cicle al Sabadell després de dues temporades. És probable que ens equivoquem, però crec que el club té dret a intentar-ho. Sincerament, crec que es tracta de donar un salt de qualitat, hem de passar de ser un molt bon equip de tercera divisió amb alguns retocs i que ha fet una molt digna temporada a Segona B, a ser un equip dotat de jugadors que sí ens donin aquest plus de qualitat i que aquest any, clar exemple el partit de la Bòbila, no hem tingut.
A mi em dol en l'ànima la sortida de l'Ollès, sobretot. Però també crec que el seu cicle al Sabadell ja ha acabat. Sóc el primer en mostrar el meu més profund agraïment a aquest tros de jugador i professional, però crec que el club ha de portar a terme una profunda renovació a nivell de plantilla que ens permeti aspirar a alguna cosa més que la simple permanència.
Crec que corríem el perill de crear un grup de jugadors acomodats al club, amb tres anys al vestidor, i és bo renovar-lo amb d'altres jugadors que venir al Sabadell signifiqui per ells un pas a la seva carrera, que vinguin amb gana i convençuts.
En fi, reitero el meu més profund agraïment a aquests jugadors que abandonaran el club, moltíssimes gràcies per tot i molta, molta sort.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #173 el: 21 de Maig de 2008, 22:41:49 pm »
me parece fatal la marcha de ollès, montero y xavi roca...

la verdad es que estos jugadores me ilusionarón, y nos suvieron a segunda b !

mucha suerte para ellos  :yes:

Creo que la directiva empieza mal, echando a jugadores así, pero vamos a darle tiempo haver que pueden hacer...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #174 el: 21 de Maig de 2008, 22:58:26 pm »
Molt bé , com no podia ser d'una altre manera som el Sabadell i ja l'ha començem a *****!! Horrible lo d Montero  , com pot ser? No pots pretendre fer un ekip competitiu a canvi de sacrificar l'esperit d'ekip i d club home , es importantissim kedar-se amb certa gent només pk integrin als nou vinguts al club i fagin vestuari , a més , Montero es perfectament valid per un ekip competitiu!!! Gran cagada , com també la famosa frase-excusa ke cada any fem de ke "estem esperant jugadors ke stan jugant playoff" , ja començem a adormir-nos fins a finals de juny potser?? farem tard novament???

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #175 el: 21 de Maig de 2008, 23:14:26 pm »
Doncs jo també veig bé el que s'ha fet. Tots volem un equip amb aspiracions, que si fitxem a aquet que es un crack, a l'altre, fa falta gent adalt etc etc etc. Ara que es fa fora a gent per donar entrada a fitxatges toots a rajar. A veure, Olles y Montero jo si que pot ser m'els hagues quedat pel que han donat pel club, però també segons els fitxatges que es façin, segurament milloraran als 2 (per mi son força normalets per 2ª B tots dos, com a molt revulsius). Aixi que temps senyors, TEMPS!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
« Respondre #176 el: 21 de Maig de 2008, 23:22:29 pm »
Doncs jo també veig bé el que s'ha fet. Tots volem un equip amb aspiracions, que si fitxem a aquet que es un crack, a l'altre, fa falta gent adalt etc etc etc. Ara que es fa fora a gent per donar entrada a fitxatges toots a rajar. A veure, Olles y Montero jo si que pot ser m'els hagues quedat pel que han donat pel club, però també segons els fitxatges que es façin, segurament milloraran als 2 (per mi son força normalets per 2ª B tots dos, com a molt revulsius). Aixi que temps senyors, TEMPS!

totalmente de akuerdo, puede q me los hubiera quedao pero en teoria si se hacen fichajes es para mejorar lo que hay, el tiempo decide

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #177 el: 22 de Maig de 2008, 00:16:42 am »
Jo m'hagues quedat amb els 2, amb Montero i en Olles.

L'Olles per la seva qualitat i veterania que pot ajudar a desequilibrar un partit en moments o jugades puntuals... molt malament si acaba marxant per decisio tecnica.

I el Montero pq supleix possibles manques de qualitat amb la lluita, entrega, esforç i integracio amb uns colors i a una ciutat... fatal si acaba marxant per decisio tecnica.

Jose Mari es un altre cas apart... mereix tots els esforços i mes per a que finalment tambe es quedi. Crec que es imprescindible.

Crec que no comencem be.  :no:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #178 el: 22 de Maig de 2008, 00:21:52 am »
Analitzant les baixes i si hem de pensar en un equip amb aspiracions d´ascens, doncs no quedava altre remei que fer canvis importants. Amb el cor no donariem mai la baixa a jugadors com xavi roca, sergio montero i olles perque ho han donat tot al camp. Ara cal encertar en els seus substitus, que siguin realment mes bons. Sort a tots !!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #179 el: 22 de Maig de 2008, 01:35:54 am »
Jo com la majoria de vosaltres veig molt malament donar les baixes de Montero i Ollés perque han suat la nostra samarreta com feia temps que no veiem,Roca també, pero l'edat no perdona e igual passa amb Pirri,pero com també diuen altres companys, haurem d'esperar als fitxatges que vindran per saber si milloraran o no la plantilla, llavors serà el moment de veure si l'hem cagat o no. Espero almenys, que els De Navas, Jaume , Pagès , Miki, Fran, Cazorla i Jose Mari un % elevat es quedin i fer un gran equip alrededor d'aquests bons jugadors ... aviam que passa les proximes semanes  ???

Donar les gracies a tots els jugadors que marxaran i que tinguin molta sort alla on vagin, sobretot a Montero i Olles  :oooooo: :oooooo:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa