Autor Tema: Altes i baixes 2008/2009  (Llegit 122276 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Altes i baixes 2008/2009
« Respondre #20 el: 07 de Maig de 2008, 13:48:28 pm »
yo renovaria o contaria con los siguientes de cara al año que viene de navas, cazorla, miki, jose mari, morales, fran arevalo, olles , montero y pep pages y depende como fuera la cosa cervian y morales  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #21 el: 07 de Maig de 2008, 14:06:44 pm »
y de los juveniles creeis que alguno puede llegar a formar parte del primer equipo de cara al año que viene??yo e visto a alguno y tmpoco lo hacen nada mal. bueno un saludo.!!! :scut :ok

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #22 el: 07 de Maig de 2008, 15:14:34 pm »
i ramón moya ... el renovaràn? Te contracte en vigor? Hi ha algún altre club darrera d'ell ?

espero que es quedi...

també m'agradaria un bon secretari tècnic i, sobretot, UNA RENOVACIÓ TOTAL EN EL FUTBOL BASE, prescindint per fi DE LES 'VELLES GLORIES' amb dsfassats coneixements als quals sembla que se'ls degui algun favor.

Jo crec que ja seria hora que es comenci a professionalitzar l'estructura del club... sense aixo no farem res...

és més que urgent PROFESSIONALITZAR L'ESTRUCTURA DEL CLUB.

es necessari crear ràpidament un gran projecte per tenir una base de qualitat.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 07 de Maig de 2008, 15:16:43 pm »
Exacte kita, perque si no, qualsevol cosa que es faci es un parxe momentani que la temporada següent ja s'ha desenganxat, i que semblem un club de barri amb segons quines coses home... que no es poden treure dos ridiculs proudctes de merchandising que son una xubasquero i un gorro de llana a plena primavera... que donem l'imatge d'un club de pandereta, amb un futbol base destrossat i que fa segles que no es fot mà per arreglar-lo i una directiva que sembla un cementiri d'elefants.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2008, 15:19:54 pm »
Exacte kita, perque si no, qualsevol cosa que es faci es un parxe momentani que la temporada següent ja s'ha desenganxat, i que semblem un club de barri amb segons quines coses home... que no es poden treure dos ridiculs proudctes de merchandising que son una xubasquero i un gorro de llana a plena primavera... que donem l'imatge d'un club de pandereta, amb un futbol base destrossat i que fa segles que no es fot mà per arreglar-lo i una directiva que sembla un cementiri d'elefants.

fum...:  el dia que ens treiem de sobre les VELLES GLORIES ARLEQUINADES del futbol base deixarem de fer olor a caspa.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2008, 15:22:45 pm »
Si senyor, es la principal cosa que no deixa treballar... aquesta gent amb idees antiquades de dirigir segons quins aspectes d'un club, que recorden més a clubs modestos de la zona de llevant dels anys 80 que a un club punter. S'ha de deixar entrar a gent professional de la ciutat, que n'hi ha, i de molt bona. Tenim una estructura de club casposa, deficient i antiquada.

Desconnectat Atatangugu

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2008, 15:33:32 pm »
y de los juveniles creeis que alguno puede llegar a formar parte del primer equipo de cara al año que viene??yo e visto a alguno y tmpoco lo hacen nada mal. bueno un saludo.!!! :scut :ok

Creo que antes que los juveniles hay gente del amateur que pudiera estar en el primer equipo. Son jugadores a los que solo les hace falta una oportunidad y ya han tenido la experiencia necesaria para tenerla. Ezequiel, por ejemplo, ya ha tenido contacto con el primer equipo. Pero sobre todo el central Molina (muy bien durante toda la temporada), así como Puig y Luis deberían tener una oportunidad.
Desde luego que si no hay ningún movimiento con respecto a la promoción del amateur ya nadie va a creer en el futbol base como germen de jugadores para el primer equipo.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #27 el: 07 de Maig de 2008, 15:34:44 pm »
i camp, abans que els 160.000 € necessitem unes instalacions on el jovent es baralli per anar a entrenar. amb aixó, el CES guanyaria molts més diners ja que podria triar entre els jugadors del base i després... vendre'ls.

necessitem PLANIFICACIÓ per poder optar en un temps prudencial a fer algo gros.

en quan a altes i baixes, un equip per despertar ilusió, molt be. peró abans tenim uns deures a fer si no volem començar a fer la casa pel terrat

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #28 el: 07 de Maig de 2008, 15:39:56 pm »
Aixo mateix es al que em referia com a 'parxes'... per fer una cosa ben feta s'ha de començar pels fonaments... no per pujar a Segona A, perque si no, tal com pugem un any, baixarem al següent.
No tenim futbol base, no tenim instal·lacions, no tenim oficines adequades, no tenim capacitat de generar ingressos, no tenim potencial. Tot es redueix al primer equip, si un any es fitxa bé es fa una bona temporada, pero no tenim lo necessari per mantenir l'equip. Per un projecte estable es necessita començar per baix de tot.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 07 de Maig de 2008, 20:19:23 pm »
Totalment d'acord, amb el Fum i el Kita en aquest aspecte. Necessitem un projecte de futur a la Base, ja que només amb el primer equip estarem sempre igual, fitxant de fora.

Menys Cadets per recaudar i aconseguim unes instal-lacions decents per a que els nens els escolleixi el club, no com ara, que pagant, pots jugar a segons quines categories.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #30 el: 08 de Maig de 2008, 09:21:20 am »

be, paciència...

NOMÉS FALTEN 10 DIES PER QUE LA LLIGA S'ACABI

i, per tant, només 10 dies per saber descartes, possibles fitxatges, etc...

si fitxem d'algun equip que acaba lliga també en 10 dies, potser sabrem novetats aviat. si no és així, tardarem mes i mig.

el que també ens agradaria saber quin és el projecte i amb quin pressupost compta el sr. soteras per la 2008/09. i, realment, ja tinc ganes de saber-ho.

i, sobretot, que es farà amb el futbol base.

friend

• Visitant
« Respondre #31 el: 11 de Maig de 2008, 20:39:39 pm »
escuxando las palabras del llamas no creo q la plantilla haya una revolucion, sino q seguiremos con mas de lo mismo pero con dos o tres fixages que nos aporten un plus de calidad q este año no teniamos...

tb puede haber alguna baja de algun jugador q tendria q aver aportado mas esta temporada como carrillo... miki un jugador q empezo muy bien pero se ha ido desinflando... y entonces tb tendriamos q fixar otros jugadores para cubrir estas bajas...

i sobre los sub-23 no creo q continuen... aver si el año q viene tienen mas protagonismo los sub-23 i sale algun fran arevalo mas... :ejem

pero jo esperuu q hi hagii molts canvis en akesta plantilla cara l'any q ve!
« Darrera modificació: 11 de Maig de 2008, 20:51:47 pm per friend »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #32 el: 11 de Maig de 2008, 20:57:54 pm »
Jo també crec i espero que hi hauran molts canvis de cara a l'any que ve.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #33 el: 11 de Maig de 2008, 22:27:35 pm »
Jo crec que tampoc cal canviar mitja plantilla. D'aquesta plantilla treuria als 6 ó 7 que clarament han estat per sota del nivell mitjà de l'equip (Roca, Mora, Carrillo, Miguel Angel, Siso Amigó, Finidi, Prades...) i fitxaria a 7 ó 8 jugadors interessants, tant de Segona B com de Tercera.
Els sub-23 no s'han de fitxar simplement per ocupar fitxes, sino per donar un toc més de qualitat amb jugadors joves de tercera que despuntin poderosament.
De Segona B fitxaria 3 ó 4 jugadors contrastats, però cap d'ells amb més de 28 anys d'edat.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #34 el: 11 de Maig de 2008, 22:41:55 pm »
Doncs jo d'aquest equip em quedo amb De Navas, Sierra, J. Mari per ser titulars l'any que vé i a part Jaume, Cazorla i Pep Pagés, Miki, Montero i Fran com a posibles recanvis. Tota la resta no m'importaria que marxés, és més, dels que he dit per a recanvis treient el Fran tampoc em sabria gaire greu la marxa d'alguns. Dels sub-23 no puc opinar gaire perqué no els he vist gaire, però crec que almenys el Siso i el Finidi haurien de cedirl-los, ja que aquí no jugaran gaire.
Evidentment tot aixó si es vol fer alguna cosa l'any vinent.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #35 el: 11 de Maig de 2008, 23:46:06 pm »
SI NO FOTEM NETEJA EN SERIO, EN SERIO QUE ENS FOTARAN ELLS,  TENIM UNA PLANTILLA LAMENTABLE

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #36 el: 12 de Maig de 2008, 00:21:28 am »
SI NO FOTEM NETEJA EN SERIO, EN SERIO QUE ENS FOTARAN ELLS,  TENIM UNA PLANTILLA LAMENTABLE

Crec que ets una mica injust amb aquesta plantilla. De veritat penso que amb 7 fitxatges que pugin el nivell mitjà d'aquest any, ja podem estar contents. I quan parlo de pujar el nivell mitjà em refereixo a fitxar a un o dos defenses de més qualitat que Jaume o Cebrian, dos migcampistes millors que Morales o Miki i dos davanters superiors a Fran o Montero. Si amb els nous fitxatges aconseguim que aquests que he citat com exemple passin a la banqueta, perque els nous són millors, ja podem estar contents.
I no us penseu que canviaràn molt les coses de cara a la temporada que vé, el pressupost continuarà sent limitadet, i sense "pasta" no es pot fer gaire cosa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 12 de Maig de 2008, 00:28:46 am »
2 mitgcampistes millors que Miki crec que es impossible J.R.G que estiguin al nostre abast i que juguin a segona B, per mi Miki es un jugadoras !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #38 el: 12 de Maig de 2008, 00:46:41 am »
Jo penso que el que és injust és el comportament de la plantilla
com diu el company  Miki és un jugadoràs  que n'està fins els ous de treballar per aquesta colla d'aprofitats que s'arrosseguen amb la nostra samarreta.
Salvats D Navas, José M  i.............. :mmmm  si alguns com Miki que l'hi han faltat arguments per mantenir-se al nivell que te

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #39 el: 12 de Maig de 2008, 01:25:12 am »
Pues yo tampoco los veo tan mal... han tenido partidos de todo, es cierto, pero en la mayoría han luchado...

Puestos en el tema, me parecen imprescindibles Jaume Berlanga (es mi ojito derecho), De Navas, Jose Mari y Miki.

Estaría bastante bien mantener a Fran, Ollès, Montero (su entrega es total y absoluta, y como revulsivo puede ser buena medicina) y Siso, ese chaval me gusta mucho como juega lo poco que lo he visto.

Todos los demás serían, bajo mi parecer,  prescindibles, salvando posiblemente la grandísima campaña de Pep.

!Salud!