Autor Tema: Altes i baixes 2008/2009  (Llegit 122426 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: renovacions????
« Respondre #60 el: 15 de Maig de 2008, 13:10:39 pm »
AMB CONTRACTE

* Morales
* Fran arevalo
* Oscar sierra
* Miguel angel
* Pirri

RENOVATS

*

NO RENOVATS

*

:beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #61 el: 15 de Maig de 2008, 13:54:36 pm »
Però que passa, que tothom esta a la espectativa de qui vol fitxar el Sabadell?. Va home va.
Si es així, perquè no fem nosaltres el mateix? Mirem qui vol fitxar l'Alacant, el Benidorm o el Gavà i els fitxem.
Doncs jo prefereixo que vinguin al Sabadell per prestigi i projecte que no pas per quartos. Si valoren més una petita diferencia economica que venir a jugar a Sabadell doncs bon vent. Necessitem compromís.

Visca el Sabadell.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #62 el: 15 de Maig de 2008, 18:16:38 pm »
Enquesta relacionada amb les renovacions:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14031.0

:beer2
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2008, 18:20:52 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
Re: Altes i baixes 2008/2009
« Respondre #63 el: 15 de Maig de 2008, 18:32:30 pm »
Pues vaya "limpieza" k harias algunos,od kedais mas d la mitad d la plantilla xDD
Para subir el año k viene hace falta jugadores k tengan calidad,y d los k hay no subimos ni patras gente,solamente dejaria al portero (Sin duda el mejor d todos los k hay) a Montero (aunke tiene partidos buenos y malos) y Olles (Tiene calidad el tio,y luxa bastante) los demas fuera...Gente competente y con calidad hace falta presiiii!!!!!

:scutVIVA SABADELL!!!! :bandera :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #64 el: 15 de Maig de 2008, 19:09:18 pm »
Jo personalment em quedaria amb :

Porters: De Navas, M. Angel

Defenses: Pagès, Jaume, Sierra, Cazorla (sots-23)

Mitjos: Miki, José Mari, Morales, Pirri

Davanters: Fran (sots-23), Ollés, Montero

jo em quedaria amb aquests 13 jugadors, dels quals 2 són sots-23. Em quedaria amb aquests 13 jugadors si parlem d'un pressupost ajustat i amb alguns retocs de qualitat es podria fer bona feina.
Ara bé, si es disposa d'un pressupost llarg segurament donaria alguna baixa més dels que he posat a la llista.

La resta amb gent contrastada i nois de la casa per ocpuar places sots-23 crec que es podria fer bona campanya.
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2008, 23:18:34 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #65 el: 15 de Maig de 2008, 20:18:37 pm »
Pues a mi me parece de auténtica vergüenza los partidos tan lamentables que ha jugado el Sabadell las últimas jornadas. Si faltaran más partidos para acabar la liga seguro que descendíamos.
Por mí, sólo m quedaría para el año que viene con : De Navas, Miki, Jose Mari y por su entrega con Montero y Ollés.
Esperemos que para el año que viene se haga una buena plantilla y podamos aspirar a algo más. Al menos ver jugadores con sangre, que realmente estén dispuestos por luchar por el equipo de esta ciudad de más de 200.000 habitantes.

Visca el CES

Habrá jugadores discutibles, pero además de los que pones (totalmente de acuerdo con estos 5), para mi opinión Pep Pagés es indiscutible.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 15 de Maig de 2008, 20:39:21 pm »
Jo personalment em quedaria amb :

Porters: De Navas, M. Angel

Defenses: Pagès, Jaume, Sierra, Cazorla (sots-23)

Mitjos: Miki, José Mari, Morales, Pirri

Davanters: Fran (sots-23), Ollés, Montero

jo em quedaria amb aquests 13 jugadors, dels quals 2 són sots-23.

La resta amb gent tota de qualitat i nois de la casa per ocpuar places sots-23 crec que es podria fer bona campanya.

Paco :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Aquí tens la opinió d'una persona que hi entén de futbol, i sense cobrar-te res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #67 el: 15 de Maig de 2008, 21:49:09 pm »
segns  RS, el presupost rondarà pels poc més de 700.000€....

si aixo es confirma, crec que amb aixo farem com cada any, no patir exesivament per no baixar.... per molt ke diguin ke es vol pujar...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #68 el: 15 de Maig de 2008, 22:06:28 pm »

si aixo es confirma, crec que amb aixo farem com cada any, no patir exesivament per no baixar.... per molt ke diguin ke es vol pujar...

.................i a aixo li sumem el diner negre? no em crec aquests numeros..com tampoc els del gava d'aquest any,que oficialment siguin aquests d'acord pero despres...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #69 el: 15 de Maig de 2008, 23:16:53 pm »

.................i a aixo li sumem el diner negre? no em crec aquests numeros..com tampoc els del gava d'aquest any,que oficialment siguin aquests d'acord pero despres...

Totalment d'acord amb el dagar......

El president i el responsable esportiu han comentat que l'objectiu serà lluitar per entrar entre els 4 primers a final de temporada......
Si Moya renova la propera setmana això em fa pensar que les aspiracions seran força majors que les d'aquest any...... i això em fa pensar que això del diner negre pugui ser-hi present. Amb 700.000 euros no sé jo si podem competir amb Alacant, Benidorm....... Esperem que si.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #70 el: 15 de Maig de 2008, 23:20:49 pm »
Ojo que a Alacant es parla que l'any que ve si aquest no es puja, seran un equip més a lluitar per la permanència. 700.000 euros de pressupost suposen 200.000 menys que aquest any, una reducció de més del 20%... vull pensar que estarem com a mínim igual... però com dic, ojo amb la devallada de pressupostos de cara l'any vinent...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #71 el: 15 de Maig de 2008, 23:24:59 pm »
akets 700.000€ son per fitxar (entenc ke nomes per les despeses de sous de jugadors i cos tecnic)

imagino que el presupost "total" deu ser mes elevat

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #72 el: 16 de Maig de 2008, 12:42:10 pm »
Als jugadors els interessa la "pasta", això de jugar per amor al arte i als colors jo no ho crec, en tot cas seran una petita minoria, poden estar més o menys compromessos amb el projecte del equip que fitxen, però el poder dels diners els supera a tots. Igual m'equivoco, però quan teniem l'Amantegui al Sabadell, que a mi m'agradava bastant, l'home estava encantat d'estar en un club com el nostre, però tinc entés que se'l va acabar emportant el Badalona per una diferència ridícula que podien ser uns 600 euros.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #73 el: 16 de Maig de 2008, 12:52:43 pm »
Als jugadors els interessa la "pasta", això de jugar per amor al arte i als colors jo no ho crec, en tot cas seran una petita minoria, poden estar més o menys compromessos amb el projecte del equip que fitxen, però el poder dels diners els supera a tots. Igual m'equivoco, però quan teniem l'Amantegui al Sabadell, que a mi m'agradava bastant, l'home estava encantat d'estar en un club com el nostre, però tinc entés que se'l va acabar emportant el Badalona per una diferència ridícula que podien ser uns 600 euros.

No ens enganyem, els futbolistes son treballadors i volen cobrar com més diners millor. I aquests jugadors de Segona B, encara amb més raó. Saben que tenen uns anys de futbol i si els hi surt un contracte força bo l'han d'aprofitar com sigui.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #74 el: 16 de Maig de 2008, 14:00:14 pm »
Doncs el que deia, que si per una petita xifra no volen venir a Sabadell, doncs millor. Per tant que ens prenguin tots els jugadors que vulguin si son així, i quedem-nos amb els que tenen almenys un mínim interes per l'entitat i la seva historia.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat ropero

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #75 el: 17 de Maig de 2008, 00:49:27 am »
el alicant aquesta temporada te de presupost 3.000.000 euros no 900.000 amic fum fum
 :clap

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #76 el: 17 de Maig de 2008, 09:16:07 am »
SI NO FOTEM NETEJA EN SERIO, EN SERIO QUE ENS FOTARAN ELLS,  TENIM UNA PLANTILLA LAMENTABLE

recorda que aquesta plantilla lamentable ens ha salvat abans d'hora, i que moltes plantilles a la vista millors va ser al darrer suspir... o ens van baixar com fa dos anyets la superplantilla que va costar més de 250 'kilos'

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #77 el: 17 de Maig de 2008, 09:21:42 am »
el alicant aquesta temporada te de presupost 3.000.000 euros no 900.000 amic fum fum
 :clap

i molts el proper any tindran pressupostos molt mes baixos. per dir alguna cosa, la vaca 'akasvayu' ha mort i amb ella, el club de basquet de vic i girona o el girona de futbol s'hauran de posar les piles en busca de doblers.

ojo, que moltes estrelles no cobraran ni el 50% d'aquest any. no hi han diners.

Desconnectat BOSS ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 157
« Respondre #78 el: 17 de Maig de 2008, 10:13:10 am »
tambien los equipos como benidorm, alicante, ontinyent, orihuela, etc.

estos equipos vivien mucho del ladrillo y con la crisis k hay en estos momentos no creo k tengan presupuestos tan altos, lo k es lo mismo no creo k puedan aspirar a fixajes costos o pagar nominas muy altas , pk se va comentando k con la crisis del ladrillo muchos equipos como no se espabilen pueden que tengan problemas para afronatar los gastos de la temporada.

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #79 el: 17 de Maig de 2008, 11:17:09 am »
El Girona no viu pas del "ladrillo" de fet amb prou feines viu  :no:. El que posa més diners és el vicepresident Vilaró que té l'empresa Codere, que em sembla que és del món del joc i les apostes.