Per cert, acabo de veure la final de 100m on Phelps ha guanyat el seu setè or aventatjant en una centèssima al serbi Cavic, que ha quedat segon i remontant en els segons cinquanta metres, ja que en els primers havia passat setè.
Dir també que és una vergonya la campanya dirigida i orquestrada entre alguns mitjans de comunicació espanyols en contra d'Estats Units, sembla que com a venjança dels comentaris fets per el New York Times per la ditxosa foto del basket. Per això, s'ha creat un debat nacional amb enquestes cibernètiques sobre si li havien robat l'or al croata, arribant a publicar en portada del portal de marca.com fotos D'UNA ALTRA CARRERA on es veia a un suposat Phelps arribant segon, i dient que el crono havia fallat. Un sistema electrònic que funciona per pressió de les mans dels nedadors i que en cas de fallar, no pot fallar només en un carrer. A més, a unes quantes hores després d'aquesta final, encara en portada de MARCA.COM es poden veure els temps que donen de cada un, que son totalment FALSOS.
www.marca.com
Company Fum, estic d'acord amb tu, crec que els diaris espanyols no haurien d'entrar "al trapo" dels pamflets anglosaxons... Tothom sabem com són aquests diaris sensacionalistes, que només busquen brega. Això, a més, es deu a que estan intentant oferir una mala imatge D'Espanya davant el món per fer un possible boicot a la candidatura de Madrid 2016, ja que és evident que els anglesos volen que guanyin els seus germans de Chicago (això em fot gràcia: recordo Albert de Mònaco dient que Espanya no era lloc segur a causa del terrorisme; es va escollir Londres, i al matí següent... PAM!!, atemptat a la capital britànica. Cap lloc del món és segur). Els anglesos ens titllen de racistes i xenòfobs, però bé que després venen aquí a Espanya a posar-se cecs a sangria. L'altre dia vaig llegir al TXT que a Espanya, el major nombre d'estrangers detinguts són, curiosament, de nacionalitat britànica, a causa del seu mal comportament després d'un elevat consum d'alcohol. Per això crec que aquests anglesos haurien d'estar millor calladets i guardar-se el dit acusador, perquè l'esclavisme no es va inventar pas a Espanya...
Per una vegada estic d'acord amb tu, tot i que cal reconèixer que els espanyols són racistes a més no poder, en aquest cas considero que s'està donant molta importància a una parida tan gran com una foto
Ara bé:
A mi sincerament em fot gràcia els americans...em fot gràcia com poden parlar ells de racisme quan són creadors del KKK, els majors genocides de l'humanitat, un país que fins fa poc les persones de color no es podien seure amb els blancs a l'autobus per exemple, un país que fica a Guantanamo a gent pressa pel simple fet de ser d'origen àrab, un país que ha sigut
l'únic en utilitzar la bomba atómica en una guerra i van aniquilar a 150.000 a Hiroshima quan la bomba va explosionar després de que l'Enola Gay la llençés(imagineu-vos després la resta de morts que hi va haver) i per si era poc després tenim també Vietnam,Irak etc etc
I lo més bo de tot que el senyor Jason Kidd, un maltratador alcohòlic que va donant leccions de morals...
Per cert que diuen d'això els americans?
http://www.20minutos.es/noticia/405998/8/No m'agrada dir això però Espanya som un país de persones que no pensem preferim creure'ns el que diuen a la televisió i així ens va...i com diu el Gere sort dels catalans i els vascos i per si era poc som els més repudiats..estem treballant per la resta d'Espanya i no tenim ni el reconeixement de les persones per les que estem aportant tant i tant