Autor Tema: C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)  (Llegit 19471 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)
« Respondre #40 el: 03 de de 2009, 14:14:51 pm »
Degut a una important lesió d'un dels millors extrems de l'equip, no s'ha pogut donar la sorpresa i hem perdut per un trist 1-0. Estic convençut que hauriem aconseguit l'empat amb tots els efectius disponibles. La lectura positiva és que era un equip amb millor mig camp i només ha guanyat d'un. La lectura negativa és que l'equip a baixat a la 5º posició.
Continuarem lluitant i donant guerra.

1.    Vallada City   5  5  0  0  19  1  18                   15 
2.    calisay   5  4  0  1  29  8  21                          12 
3.    Atl.Monzon   5  3  0  2  12  5  7                     9 
4.    Os Galegos   5  3  0  2  14  12  2                    9 
5.    CE SABADELL CF    5  2  1  2  11  8  3              7 
6.    agradeciendo al personal   5  1  1  3  18  17  1  4 
7.    Klit FC   5  1  0  4  12  23  -11                        3 
8.    cIfra   5  0  0  5  0  41  -41                            0 
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #41 el: 23 de de 2009, 14:04:55 pm »
desde l'última informació he jugat 3 partits, un contra el pitjor i 2 contra el 2º (un equipàs)
El primer vaig guanyar sense problemes, però els altres 2 els vaig perdre. El primer intentant jugar a casa de tu a tu i així em va anar 2-6. A casa seva al contratac  3-1.
Per tant la classificació actual és la següent:

Equip            Pj  G  E  P  GF  GC  ±          Pts 
1.    Vallada City           8  8  0  0  34  7  27          24 
2.    calisay                  8  7  0  1  41  12  29         21 
3.    Os Galegos           8  5  0  3  35  16  19         15 
4.    Atl.Monzon           8  3  2  3  15  10  5          11 
5.    CE SABADELL CF    8  3  1  4  22  19  3         10 
6.    Klit FC                  8  2  2  4  19  28  -9          8 
7.    agradeciendo al perso 8  1  1  6  25  33  -8     4 
8.    cIfra                    8  0  0  8  2  68  -66           0 
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #42 el: 03 de Abril de 2009, 18:11:26 pm »
Aquesta setmana després de guanyar al últim, un equip boot per 9-0 continuo estant 5º. Però ara el 3º té 15, el 4º té 14 i jo 13. La veritat és que tenen equips millors que el meu. Aquesta setmana jugo contra el 4º a casa, depenent del resultat puc plantejar-me lluitar per la 4º plaça o fins i tot la 3º, encara que l'objectiu d'aquesta temporada era el 5º lloc.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #43 el: 16 de Abril de 2009, 14:24:16 pm »
Doncs els passats 2 caps de setmana, després d'haver perdut contra el 4º i guanyar al 7º, he segellat la meva permanencia a VIII.
Amb l'objectiu complert, ha arribat la gran victoria que ha donat la segona lliga forum al equip. Els actes de celebració seran aquest divendres a la tarda al balcó de l'ajuntament de la nostra ciutat. S'espera que un dels noms més corejats sigui el de Dalmacio Garay que va aconseguir el gol més important de la seva carrera i va donar el títol a la entitat.

Moltes gràcies a tots per participar.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #44 el: 18 de Abril de 2009, 18:06:40 pm »
enhorabona per la Copa i per la permanència!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #45 el: 14 de Maig de 2009, 14:09:24 pm »
Per primera vegada a la curta historia de l'equip, ens hem classificat per jugar la COPA de hattrick. Ha estat una grata sorpresa i ha donat molta motivació a l'equip per fer un digne paper, tot i coneixent que els equips participants són els millors de España i que és a un únic partit.
El primer partit es jugarà el proper 20 de maig contra Zutautas, un equip que milita en la VI. Intentarem plantejar un tàctica per sorprende al rival i com a mínim arribar a la prorroga i als penals.
Esperem que aquesta competició no afecti als resultats de la lliga.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #46 el: 22 de Maig de 2009, 14:14:46 pm »
L'alegria s'ha desfermat entre els seguidors de l'equip.
Després de la inesperada victoria en la 1º eliminatoria de la copa que ens enfrontava a un equip de VI (2 categories superior).
El partit plantejat per aconseguir un empat i decidir-ho tot a la tanda de penals va acabar en sorpresa quan Albiliades Sestelo a 3 minut pel final va marcar el 2-1 que capgirava el gol inicial de Zutaustas. El plantejament del rival va ser del tot desencertat doncs la possessió del Sabadell va rondar el 80%.
Ara els aficionats ja esperen el principi de lliga amb la moral pels nuvols on l'equip s'enfrontarà a un clar candidat al ascens, i el proper dimecres tornarà la copa amb un partit contra un equip de V. Tant de bó continui la ratxa.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #47 el: 03 de Juny de 2009, 18:21:30 pm »
Doncs el primer partit de lliga contra un dels 2 millors equips del grup i al seu camp ha acabat 1-1, he tret un meritori empat que em fa somiar en que aconseguiré la 3º plaça aquest any.
La mala noticia ha estat que en aquest partit he sofert la lesió dels 2 centrals de l'equip, cosa que va fer precipitar el fitxatge d'un jugador per cubrir almenys mitja lliga.
Aquestes baixes es van notar en la seguent eliminatoria de copa, on l'equip va perdre amb un de V per 0-5. A mes van quedar tocats els 2 davanters.
En aquestes condicions es va disputar la segona jornada, en la que es va guanyar per 4-1 i es manté la 3º plaça.
Aquesta setmana esperem tenir al 100% als 2 davanters titulars, i continuar sense perdre.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #48 el: 11 de Juny de 2009, 21:35:21 pm »
El plaer de veure el Sabadell en la primera posició.
Després de 3 partits l'equip s'ha posat lider,tota una grata sorpresa, que segur que continuarà una setmana més, ja que el següent partit m'enfronta a l'últim classificat.
Disfrutarem d'aquesta posició mentre duri. :visca

Equip            Pj      G      E      P      GF      GC      ±      Pts
1.    Amunt    CE SABADELL CF    3    2    1    0    10    4    6    7
2.    Amunt    Atl.Monzon       3    2    1    0    8    2    6    7
3.    Amunt    Reds team               3    2    0    1    13    3    10    6
4.    Avall            calisay               3    2    0    1    9    4    5    6
5.    Avall           Klit FC               3    1    1    1    9    5    4    4
6.    Sense canv Os Galegos       3    1    1    1    3    4    -1    4
7.    Sense canvisNew Atleti       3    0    0    3    1    11    -10    0
8.    Sense canvis    pradeda       3    0    0    3    0    20    -20    0
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #49 el: 22 de Juny de 2009, 21:06:24 pm »
Doncs després de 2 partits més, continuo en 1º posició. :visca
La 4º jornada vaig golejar al cuer, i a partir d'aquí ve el meu tourmalet jugant 6 partits contra rivals d'igual o superior mig del camp. De moment el primer el vaig guanyar increiblement per 5-0.
La directiva està pels nuvols veient que encara que s'han lesionat 4 jugadors (2 centrals en el 1º, 1 lateral en el 3º i 1 davanter en el4º) continuem a dalt de tot.

Equip            Pj      G      E      P      GF      GC      ±      Pts
1.    Sense canvis    CE SABADELL CF    5    4    1    0    23    4    19    13
2.    Sense canvis    Atl.Monzon       5    4    1    0    18    3    15    13
3.    Sense canvis    calisay       5    3    0    2    12    6    6    9
4.    Sense canvis    Reds team       5    2    1    2    15    6    9    7
5.    Sense canvis    Klit FC       5    2    1    2    11    11    0    7
6.    Sense canvis    Os Galegos       5    1    2    2    4    7    -3    5
7.    Sense canvis    New Atleti       5    1    0    4    6    16    -10    3
8.    Sense canvis    pradeda       5    0    0    5    0    36    -36    0
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #50 el: 25 de Juny de 2009, 00:40:53 am »
!Wea! Moltes felicitats Roma! A veure si pujem o, com a mínim, quedes tercer, el teu gran objectiu ;D

Una abraçada molt forta!

Salut!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #51 el: 25 de Juny de 2009, 14:30:25 pm »
Moltes gràcies Trivi. Espero que a tu et vagi igual de bé o almenys es compleixin els objectius.

Ens veiem d'aquí a res en la IV lliga Forum, espero que aquest any sigui la refinitiva i la guanyis, tot i que em sembla que aquest serà l'any més dur i no descarto la possibilitat de lluitar per no baixar.

Molta sort.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #52 el: 23 de Juliol de 2009, 14:32:54 pm »
Doncs a punt d'acabar el meu tourmalet personal, les coses han canviat bastant. Només s'han aconseguit 1 de 12 punts, la qual cosa deixa a l'equip 4º a 1 punt del 3º que és l'objectiu de la temporada.
La veritat és que aquesta temporada han coincidit bastants factors negatius, moltes lesions, moltes expulsions (i mai les havia patit).

Curiosament en el meu grup el líder és l'At. Monzon, no se si us sona (1º rival de la copa del rei). De moment els ha guanyat tots menys el que va jugar contra mi, jeje.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #53 el: 06 de Agost de 2009, 14:31:32 pm »
Doncs dues jornades més tard la cosa ha tornata cambiar bastant en el meu grup.
Per començar, a falta de 3 jornades ja hi ha el campió que puja a VII. Jo he passat de ser el 4º a 3º i a 1 punt del 2º que tothom creia que seria qui guanyaria la lliga. Per tant la cosa està així:

At. Monzon 31
Calisay        21
Sabadell     20
Reads team 20

L'objectiu de quedar 3º és possible, però està en perill. Al igual que poder quedar 2º. Tot és possible. Llàstima que marxo de vacances i no podré planificar-ho bé.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #54 el: 06 de Agost de 2009, 20:29:01 pm »
Ja veuràs com tot ainirà bé home, ser segon està a la palma de la mà ;D

Sort!

Salut!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #55 el: 31 de Agost de 2009, 14:38:31 pm »
Finalment he aconseguit l'objectiu de quedar 3º i a més amb un regal sorpresa, tinc el màxim golejador a les meves files, jeje.

Una altra dada positiva és que he estat l'únic equip que no ha perdut contra el lider del grup. A més la victoria en l'últim partit contra el lider ha fet que quedés 3º. Sabeu qui era el lider no?, el At. Monzon. Els hem donat pel sac en la ficció i en la realitat.

Llàstima que no tinc temps per fitxar i s'emporten el que vull quan no hem puc conectar. Intentarem millorar l'equip per quedar 2º i donar guerra al que se suposa que pujarà Calisay.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #56 el: 02 de Setembre de 2009, 19:54:11 pm »
Ja me pasat a ferte una visita al teu equip. Sort a la copa i a la lliga! has de deixar al sabadell el mes amunt possible!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #57 el: 04 de Setembre de 2009, 15:19:12 pm »
Gràcies, igualment sort.

Pel que fa a la informació de l'equip, la directiva a realitzat el fitxatge més car de la historia del club. No és el jugador que voliem com a primera opció però era l'únic que per horari vam poder pujar. Esperem que amb el temps s'acopli i aporti la seva gran qualitat creativa, de passes i la seva potencia. La avantatge és que només té 20 anys.
S'espera que aquest sigui el primer fitxatge de la nova era "5 estrelles".

Per poder esmorteïr el cost d'aquest fitxatge s'han posat a la venda una serie de jugadors molt interessants que podeu passar a veure a la pagina del club. La majoria migcampistes i bons.

Sort a tots a la propera temporada.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #58 el: 19 de Setembre de 2009, 20:30:27 pm »
El fet de no poder reforçar molt l'equip ha fet que un equip que va pujar la temporada passada i que s'ha reforçat molt, estigui en condicions de lluitar per l'ascens i en el 1º partit ja em va guanyar 0-3. Avui contra un dels rivals més fluixos he guanyat 0-1. No pinta gaire bé la temporada. Esperem que el mig del camp agafi la forma aviat i podem lluitar per aconseguir de nou la 3º plaça. De moment no puc aspirar a més.

Pel que fa a la copa el 1º partit no es va presentar el rival i en la 2º eliminatoria vaig empatar a 0 amb un equip molt més bó. LLàstima que em va superar als penals. De totes maneres estic satisfet del paper fet el segon any que jugo copa. El primer any vaig caure a la 2º ronda tambè , però perdent 0-5. Anem millorant.

La setmana que ve jugo contra el lider i real aspirant a l'ascens.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #59 el: 30 de Setembre de 2009, 21:11:03 pm »
Un nou reforç s'incorpora a l'equip. Amb aquest es tanca la renovació del mig camp.

Presi: "amb aquest joves esperem formar jugadors espectaculars per poder aspirar en 1 o 2 anys a l'ascens a VII"

Per altra banda per evitar la banca rota de l'equip, s'han posat 3 jugadors a la venta 2 dels quals són considerats molt bons.

Presi: "la veritat no m'agradaria enfrontar-me a ells en la lliga forum"
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?