Enquesta

A l'estiu... practiques l'operació 'Bikini'?

Si, em preocupa molt
Algo faig, pero no m'hi mato
Soc com soc! Els meus mitxelins m'han costat molta pasta!
ns/nc

Autor Tema: Operacio 'Bikini'?  (Llegit 1544 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Operacio 'Bikini'?
« el: 22 de Juliol de 2008, 16:00:54 pm »
Es coneix com a 'Operacio Bikini' els esforços que feien les noies per posar a punt el seu cos per poder anar a la platja i lluir tipet... Regims, gimnasia, medicament per aprimar-se... tot serveix per tal de poder lluir el bikini a la platja.

Be, els temps han canviat i molts homes ja es cuiden igual o mes que moltes dones... la meva pregunta es...

De cara a l'estiu... intentes 'cuidar-te' per poder lluir tambe 'tipet' a la platja?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Operacio 'Bikini'?
« Respondre #1 el: 22 de Juliol de 2008, 16:24:49 pm »
No vulguis dissimular amic Power, tu el que vols és saber què contesten les mosses del fòrum... que ens coneixem :allloro :icon_mrgreen: :cheer
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 22 de Juliol de 2008, 16:33:07 pm »
No m'importa gens.

:beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 22 de Juliol de 2008, 17:36:33 pm »
Doncs jo precisament a l'estiu és quan pitjor forma tinc... acabo els entrenaments al maig/juny i la pretemporada comença a l'agost... així que el juliol és quan pitjor forma tinc, i tot i que intento mantenir-me... ja se sap, quan pares... es nota!
A l'agost, amb la pretemporada vas de cul i és al setembre quan tornes a estar plenament en forma... així que l'estiu... fotut fotut.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #4 el: 22 de Juliol de 2008, 18:52:14 pm »
Jo la veritat és que no mi mato massa, m'agrada massa menjar i una bona cervesa.  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 22 de Juliol de 2008, 21:02:43 pm »
Jo reconec que a l'estiu de seguida que puc m'escapo a pendre el sol. M'agrada possar-me moreno a mi, de fet en els últims anys a partir del mes d'abril sempre començo la meva terapia de solarium.
Tema dieta no en faig no, penso q l'estiu és de les pitjors èpoques per a fer dieta. A l'estiu ve més de gust menjar tapetes i beure sangries-cubates  que no pas beure aigua i menjar fruita. Apart que jo no se que passa q a l'estiu tinc més gana que a l'hivern :paret :paret

Això si al setembre començaré la dieta del De Juana Chaus... xDDD

Xandri

• Visitant
« Respondre #6 el: 22 de Juliol de 2008, 21:12:06 pm »
Doncs jo precisament a l'estiu és quan pitjor forma tinc... acabo els entrenaments al maig/juny i la pretemporada comença a l'agost... així que el juliol és quan pitjor forma tinc, i tot i que intento mantenir-me... ja se sap, quan pares... es nota!
A l'agost, amb la pretemporada vas de cul i és al setembre quan tornes a estar plenament en forma... així que l'estiu... fotut fotut.
El mateix em passa a mi.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 23 de Juliol de 2008, 23:48:21 pm »
Si home, amb la d'entrecots i mariscades que m'han costat els flotadors, i els eliminaré en quatre dies!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...