Autor Tema: Perquè a la web surt proper partit amb l'Alfaro?  (Llegit 2107 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
  • Gènere: Masculí
Perquè a la web surt proper partit amb l'Alfaro?
« el: 06 de Setembre de 2005, 18:35:43 pm »
Si demà juguem amb el Girona..
Jo francament me n'he assabentat per casualitat llegint aquest fòrum que és de 1ª divisió.
De bon "rotllo" amics del cesabadell.org.. cuideu/cuidem aquests detalls que llavors ens queixem de que som quatre gats.

Per cert, jugant el Centre d' Esports,  Espanya què ens aporta/gratifica per a quedar-nos a casa ??

Sempre endavant Sabadell.
« Darrera modificació: 06 de Setembre de 2005, 22:42:12 pm per WebTeam SBD »
20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Perquè a la web surt proper partit amb l'Alfaro?
« Respondre #1 el: 06 de Setembre de 2005, 18:52:43 pm »
Aixo es cert, s'ha fet moooooolt poco propaganda pel partit de demà :ko no tan sols a la web sino al carrer... només en parlava el DS
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
Re: web no actualitzada
« Respondre #2 el: 06 de Setembre de 2005, 20:22:58 pm »
És una llàstima i és lamentable que la web oficial del club no actualitzi els partits. Trobo que és un informació bàsica. Ni a la portada ni a última hora no es diu absolutament res del partit de Copa Federació.
Jo tampoc quasi ni me'n entero, ja que tan sols en fa un petit esment el DS però que has de llegir la lletra petita per enterar-te'n.

Per cert recordem-ho:
DIMECRES 7 DE SETEMBRE 21:00 NOVA CREU ALTA (ENTRADA GRATIS)
CE SABADELL - GIRONA de Copa Federació

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 06 de Setembre de 2005, 21:01:19 pm »
Bueno home, no us fiqueu així...
Penseu que els webteam també treballen i segur que no han pogut actualitzar-ho. Creieu que si poguéssin haber-ho fet no ho haguéssin fet ja?

Vinga nanos, dema a guanyar
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 06 de Setembre de 2005, 22:03:20 pm »
Dir això, que des del club només s'actualitza la secció ultima hora, la resta ho fa "un particular des de casa seva", per dir-ho d'alguna manera. I penso que està prou bé la pagina com per criticar una cosa d'akestes. També es va dir al forum que hi hauria akest partit, així q més q res es q la gent no senrecordava del partit, no culpa de q no es digués ;)

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #5 el: 06 de Setembre de 2005, 22:09:01 pm »
 :o

Doncs la veritat es que es la primera noticia que en tenim  :-[

Normalment ens "guiem" per l'Ultima Hora de la web, actualitzada (...) des de les oficines del Club.

Lamentem les molesties.

Visca el CE Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 06 de Setembre de 2005, 22:10:07 pm »
si i ames no cobren !eh!   >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 06 de Setembre de 2005, 23:31:23 pm »
HOME NO EM DE SER TAN EXIGENTS JEJE, TAMPOC ES QUE SIGUI UN PARTIT MOLT IMPORTANT COM PER A POSAR-LO COM A PROXIM PARTIT DEL SABADELL, ARA VE SI POSAVEM ELS DE PRETEMPORADA QUE FEIEN ES POT POSAR AQUEST, AIXI SABRIA MES GENT QUE DEMA JUGUEM, DEMÀ SEREM POQUETS AL CAMP PERO QUE ¨LA QÜESTIO ES ANAR A CRIDAR UNA MIQUETA AL CAMP JEJEJE I A ESPAVILAR ALS NOSTRES PERQUE S'ESPAVILIN DE CARA A LA LLIGA (ESPAVILAR NO VOL DIR INSULTAR-LOS...)

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #8 el: 07 de Setembre de 2005, 01:07:13 am »

Companys !!!

És cert que se'ls hi ha passat posar el partit de Copa Federació, però els Webteam són persones humanes i es desviuen per la pàgina. Sino fos per ells i els seus col.laboradors, no tindriem la plana que tenim. A més a més, que jo recordi és el primer cop que passa alguna cosa aixi, per tant no fa falta que "maxaquem" els Webteam.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #9 el: 07 de Setembre de 2005, 08:30:49 am »
Dir això, que des del club només s'actualitza la secció ultima hora, la resta ho fa "un particular des de casa seva", per dir-ho d'alguna manera. I penso que està prou bé la pagina com per criticar una cosa d'akestes. També es va dir al forum que hi hauria akest partit, així q més q res es q la gent no senrecordava del partit, no culpa de q no es digués ;)

Jo ja fa dies que comento diversos aspectes de la web amb alguns companys, i la meva opinió al respecte és la següent:

és cert que la web la porten els nostres estimats WebTeams amb una despesa importantíssima del seu temps particular i unes dosis de bona voluntat que no se lo salta un ******, cosa de la qual llògicament tots hem d'estar agraïts, però companys, jo penso que arriba un moment en que s'ha de reflexionar, i a mí em surten, entre d'altres, aquestes reflexions:

a) Un club amb cara i ulls ha de tenir una web amb cara i ulls, que no "tanqui els festius" i que contingui sempre informació actualitzada. Una web professional, i si han de pagar pasta per tenir-la doncs l'hauran de pagar.

b) A mí la web en general em sembla molt bé, excepte alguns aspectes que s'haurien de pulir i que són els que (en la meva opinió) li manquen per a ser una web útil 100 %.

I qui digui que no ha acudit mai a "miequipo.es" o "futbolme.es" o a "sabadelldeportiva.t k" per a complementar informació bàsica que hauria de ser a la web i no hi és (fitxes complertes de jugadors, classificacions ampliables, etc. ) doncs que llenci la primera pedra  :tongue3:

Amb la meva resposta voldria iniciar un debat de bon rollo, recolzant totalment el webteam que prou fan a tenor de les seves possibilitats, però oferint-lis la nostra ajuda, suport o el que faci falta per tenir una web una mica més complerta i que a la vegada no tingui problemes de cada X temps no poder accedir per problemes d'espai, servidors, etc.

I demanar als dirigents del CE Sabadell que s'involucrin una mica més en el tema web, eina bàsica de comunicació i captació de socis i amb els socis, i ja posats, en tot el tema de comunicació, merchandising, etc, que crec que ha de millorar per que ens sentim realment un club important i amb solera. No toco el tema samarretes d'aquests any eh ?  ;)

Que ningú s'ho prengui malament, però per a millorar s'ha d'opinar sense por, perquè exposant les opinions només es pot avançar cap a millor  ;D

Apa,  :beer pel Webteam
Forero Més Catxondo

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #10 el: 07 de Setembre de 2005, 10:10:06 am »
Estoy de acuerdo. El forum esta muy bien: facil de utilizar, de entender, actualizado... Pero la pagina principal (cesabadell.org) la veo sencilla y anticuada.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #11 el: 07 de Setembre de 2005, 11:25:55 am »
No ens oblidem de http://cesabadell.tk  :'(

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #12 el: 07 de Setembre de 2005, 14:02:00 pm »
guti estic amb tu!  :yes:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!