Estaba una mica espantat després de veure els resultats del tornig d'històrics i dels comentaris que es llegien en aquest foro.
Ahir contra el Nastic vam donar una bona imatge i on es van poguer veure molts bons detalls i com és obvi també coses a millorar.
El Nàstic va jugar a l'inici i durant molts minuts amb un equip perfectament titular i en cap moment es va veure cap diferència. A pesar de la falta de ritme, també normal en aquestes alçades de pre-temporada, el partit va ser més o menys intens durant 70 minuts. Els últims 20 ja gairebé no ens aguantavem, gracies també a que el Nàstic amb molta més banqueta va fer entrar bastanta més gent de refresc.
En general destacaria a un equip que se'l veu lluitador i que té detalls realment bons. De totes maneres en defensa la cosa va fluixa pel mig. Em van agradar molt els 2 laterals, Campos que a més treu els llançaments de banda com si fos un córner i també De la Plata. Tot i semblarme un jugador segur, Agustín fent parella amb Pagès o Cazorla falta que vagin assimilant les coses i que s'entenguin millor.
Al mig del camp MOLT bé Juan Carlos. Molt treballador, bon recuperador i la toca bé. També m'agrada molt que Morales vagi recuperant el to i vagi tornat a ser el d'abans. Al igual que Carralero que té molta xispa i bon dribling.
També em va sorprendre gratament Oriol Miralles els minuts que va estar damunt del camp.
Com a part més negativa no em va agradar que des de la defensa jugavem pilotes massa directes cosa que feia que la perdéssim sempre, a més que li falta en general que es vagi acoplant. I tampoc veig a punt de moment a Axel. Li falta molt per ser el jugador que és. Tan de bo agafi aviat la forma perque acabarà sent el crack de l'equip. I com dieu alguns això fa que al davanter, en aquest cas a Javi Rodriguez sigui més difícil que li arribi pilotes en condicions. Si no es desborda per banda.........
La majoria de cops que ho van fer Carralero i Morales va ser pel mig.
Ja sé que aquest partit, i en general cap de pretemporada serveix per treure cap conclusió. Però personalment he de dir que em va agradar i es nota que tenim l'equip més competitiu des de fa molts anys.