Autor Tema: Crec que el nostre primer i de moment principal objectiu és salvar la categoria  (Llegit 2599 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
El títol del post NO té res a veure amb els resultats de l'equip durant una pretemporada que per fi ja s'ha acabat. Si haguéssim guanyat tots els partits per 4 a 0 hauria escrit el mateix.

De moment a mi perdre o guanyar partits durant l'estiu no em preocupa. Aquesta pretemporada no és massa pitjor o millor per exemple que la de l'any passat.

Jo crec que a la 2a. B tots els equips surten amb un mateix objectiu i aquest no és altre que salvar la categoria i arribar quan abans millor als 47 punts i crec que aquest és un any més el nostre primer i de moment principal  objectiu. Tenim equip per més segurament, però com que entre tots estem posant pressió des de fa setmanes, sobretot des de la directiva que ha dit sovint la paraula "play-off" i tenim males experiencies amb descens inclòs, doncs jo seria caut i em començaria a marcar com objectiu principal i prioritari aquests 47 punts i sobretot evitaria la paraula "ascens" i "play-off".

Jo des que vaig començar a conèixer reforços, jo mateix deia i segueixo pensant que tenim un equip complert amb qualitat i per fer coses maques aquest any, tot i ser una mica just. Igualment crec també que aquesta plantilla és força més equlibrada que no pas la de l'any del descens.

I torno a repetir-me, si durant l'any veiéssim alguna opció de posar-nos a dalt, seria llavors quan començaria a parlar de fites més importants, i això no passaria si a la jornada 29 no haguéssim arribat als 47 punts. De moment mantindria la calma sense grans decepcions si perdem 3 partits seguis i sense grans eufories si en guanyem tres de seguits.

Si la cosa no va així jo crec que el nostre objetiuc prioritari i primordial és un any més mantenir la categoria i ja dic que a mi de moment no em preocupa perdre, guanyar o empatar durant la pretemporada, ja que encara no em perdut cap punt oficial.

I el més important per mi, jo només demano a aquest equip que lluiti cada pilota com si fos la última  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2008, 22:49:59 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Jo crec que el nostre principal objectiu és salvar la categoria
« Respondre #1 el: 24 de Agost de 2008, 11:57:30 am »
Mira, si prohibim paraules kom playoff o ascens , també hem de prohibir paraules kom permanencia. Fa tant mal ficar pressió kom ficar-se sostre ,ke en realitat es el ke hem estat fent molts anys. Encara ke tots u diguin , es veritat , la clau es simplement anar partit a partit , jugant-se cada setmana una cosa molt important ke darrerament ens agrada maltractar , ke es el nostre nom i la nostra dignitat.
Si akest any tenim un nou fracàs espero ke siguem capaços d'acceptar-ho i no ficar-se a celebrar permanencies i fer monuments a jugadors  ke no u mereixen. Akest any l'ekip el forma gent ke si no se li hagues dit ke vingues per aspirar a l'ascens no hagues vingut , i akesta es la realitat.Si u fan malament i fracassen doncs mira, aixi es el futbol , po no els enganyem ni ens enganyem nosaltres al final celebrant permanencies.
A part de tot això , hem de recordar ke la massa social arlekinada cada cop sta més farta , i dubto molt ke poguem engrescar la gent i demanar-li ke vingui al camp per aconseguir salvar la categoria.S'han acabat les 9.000 persones del dia del Peralta , i el desplaçament massiu a Figueres. La gent de Sabadell ja vol més  , i si no es lluita per entrar al playoff ens estarem morint poc a poc , ke són molts anys ja coi , i som el Sabadell!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 24 de Agost de 2008, 11:59:42 am »
Mira, si prohibim paraules kom playoff o ascens , també hem de prohibir paraules kom permanencia. Fa tant mal ficar pressió kom ficar-se sostre ,ke en realitat es el ke hem estat fent molts anys. Encara ke tots u diguin , es veritat , la clau es simplement anar partit a partit , jugant-se cada setmana una cosa molt important ke darrerament ens agrada maltractar , ke es el nostre nom i la nostra dignitat.
Si akest any tenim un nou fracàs espero ke siguem capaços d'acceptar-ho i no ficar-se a celebrar permanencies i fer monuments a jugadors  ke no u mereixen. Akest any l'ekip el forma gent ke si no se li hagues dit ke vingues per aspirar a l'ascens no hagues vingut , i akesta es la realitat.Si u fan malament i fracassen doncs mira, aixi es el futbol , po no els enganyem ni ens enganyem nosaltres al final celebrant permanencies.
A part de tot això , hem de recordar ke la massa social arlekinada cada cop sta més farta , i dubto molt ke poguem engrescar la gent i demanar-li ke vingui al camp per aconseguir salvar la categoria.S'han acabat les 9.000 persones del dia del Peralta , i el desplaçament massiu a Figueres. La gent de Sabadell ja vol més  , i si no es lluita per entrar al playoff ens estarem morint poc a poc , ke són molts anys ja coi , i som el Sabadell!!

:clap :clap :clap :ok :ok :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 24 de Agost de 2008, 12:01:31 pm »

Jo també estic força d'acord coses que dius, però sense permanencia no hi ha res més.

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 24 de Agost de 2008, 12:19:08 pm »
Si si , es d calaix ke si diem d¡'anar partit a partit  , lo primer ke s'aconsegueix es la permanencia , po hem d'anar molt en compte en dir akest terme pk després passa el k passa , i akest any es ke es vital de necessitat ilusionar la gent. Hem fent tant el b***o ke ha arribat un punt ke buff  , no parlo de pujar , po ilusionar amb un playoff es urgent.
També em fa gracia tot això de no ficar mai pressió als jugadors , i després et trobes un fitxatge d'akest any i es fot a riure i casi s'ofén si li parles d'amarrar la permanenci ,  ¨hombre yo no he venido hasta aki solo para eso¨ et deixa anar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 24 de Agost de 2008, 12:23:06 pm »
Si si , es d calaix ke si diem d¡'anar partit a partit  , lo primer ke s'aconsegueix es la permanencia , po hem d'anar molt en compte en dir akest terme pk després passa el k passa , i akest any es ke es vital de necessitat ilusionar la gent. Hem fent tant el b***o ke ha arribat un punt ke buff  , no parlo de pujar , po ilusionar amb un playoff es urgent.
També em fa gracia tot això de no ficar mai pressió als jugadors , i després et trobes un fitxatge d'akest any i es fot a riure i casi s'ofén si li parles d'amarrar la permanenci ,  ¨hombre yo no he venido hasta aki solo para eso¨ et deixa anar

Estic molt d'acord en el que dius, però si ilusiones i després no arribes el cop és molt més dur.

I en això que comentes que algun jugador pot riure..... doncs home, fa 3 anys els qui no vam riure vam ser nosaltres al mes de maig quan es va consumar el descens. El que s'ha de fer és anar pas a pas i jo penso que deixar les fites més importants per quan s'hi pugui arribar.......

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 24 de Agost de 2008, 12:37:46 pm »
Estic d'acord que el principal objetiu auria de ser aconseguir 46 0 47 punts, peró per la boca mor el peix, i ells són els primers que están provocant una falsa il-lusió(a molts no, perque ja hen vist l'equip diverses vegades i ja esten preparats per al que se'ns aveïna) está molt bé que el Busti tingui molta il-lusió que l'equip faci bon paper(jo també) peró aixó d'estar cada dos per tres en el vestuari, per molt que de bon rotllo que vagi no porta gens bó, el jugadors agafen molta pressió. Encara no ha començat la lliga i els tremolen les cames,  la clau crec que será guanyar el dos primers partis a casa, perqué si no malament veig la cosa i algú correrá periil de menjar-se els panayers :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 24 de Agost de 2008, 12:53:27 pm »
Com bé dius, antcarcer, cadascú del club hauria de saber el lloc que ocupa. El palc per als directius i el tema esportiu que li deixin al Moya, però que desprès no s'estranyin si les coses van malament, que demanem caps que no siguin de la banqueta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #8 el: 24 de Agost de 2008, 14:28:29 pm »
Jo també penso que el principal objectiu és la permanència, no em vull fer il.lusions, si després ens respecta la sort, les lesións i els arbitratges potser podrem aspirar alguna cosa més. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 24 de Agost de 2008, 14:44:51 pm »
Desde luego que este camino es muy largo y hay que ir trazando objetivos, el primero y como dice MUTIO es la permanencia, luego ya se vería si estamos en condiciones de ir a por más, está bien que tengamos la ilusión de entrar en los play-off pero eso es muy difícil, hay que pensar que también hay equipos en el grupo que están formados para conseguir dicho objetivo, la lucha será terrible para conseguir algún puesto que nos de la oportunidad de intentar subir de categoría, por tanto lo primero sería asegurar la permanencia y luego ya se verá.

:trebol    :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 24 de Agost de 2008, 16:04:55 pm »

Simplement anar "partit o partit", intentar guanyar-los tots o guanyar la majoria i despres ja farem comptes. S´ha d´aspirar al maxim, pero sense fixar limits ni sostres....  El que esta clar es que;    1) nomes hi ha 4 equips que obtenen el premi i per tant es una especie de loteria   2) el discurs de la permanencia esta historicament caducat, doncs la massa social ha vist ja molts equips historics que han emergit de nou i l´objectiu "anar fent" es veu ja una mica com insuficient.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat lutgardo

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #11 el: 24 de Agost de 2008, 17:30:08 pm »

Totalment d'acord. Especialment, amb l'últim paràgraf. Això sí, sobretot hem de fer compatible l'ambició amb la serenitat i, si com diu el Mutio, no comencem bé o passem un mal moment durant la temporada, no ho volguem cremar tot.
Una abraçada a tots

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #12 el: 24 de Agost de 2008, 20:06:14 pm »
2 claves para marcar objetivos esta temporada :

1- Comenzar fuertes; lograr sumar mínimo 10 de los primeros 15 puntos.
2- Hacer de la Creu Alta un fortín donde no vuelen más de 15 puntos en toda la temporada.

Hace muchas temporadas que no se cumplen estas 2 premisas y seguro que si lo conseguimos lucharemos por el objetivo que todos deseamos y además enganchará a todos aquellos seguidores que solo se suben al carro cuando la cosa va bien.

Pues venga, dicho lo dicho vamos a centrarnos en el primer partido de esta temporada. En casa y contra el Eivissa (mira que les tengo ganas). A nosotros también nos toca apoyar sin descanso desde la grada. A ver si venimos preparados despues de la pretemporada.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #13 el: 24 de Agost de 2008, 20:16:27 pm »
Por cierto, creo que todo este post se entendería mejor si en vez de titularse Jo crec que el nostre principal objectiu és salvar la categoria se titulara Jo crec que el nostre PRIMER objectiu és salvar la categoria

Y es que no es lo mismo conseguir salvar la categoría y pensar que ya tienes los deberes hechos (principal objectiu); que conseguir rápidamente la salvación para intentar el asalto a los puestos de Play-off

Salud y a comenzar a pensar en el Eivissa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #14 el: 25 de Agost de 2008, 13:50:42 pm »
 jó,personalment,també opino que hem d´anar partit a partit,peró també crec que els jugadors que tenim actualment han d´estar mentalitzats per entregar-ho tot al camp.Ja no podem estar 12 ó 13 temporades més a segona b,perque aixó significaría la nostra mort com a club.Endavant i que la Mare de Deu de la Salut escolti les nostres pregàries.Amén. :scut :bandera :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #15 el: 25 de Agost de 2008, 17:54:00 pm »
Jo crec que el 1er objectiu de l'any es la permanencia pero a partir d'aqui hem de lluitar pel 2on i mes important, anar al Play off d'acens o rondarhi.

Hem de trencar d'una vegada amb la dinamica d'aquest ultmis 15 anys. No ens podem permetre mes el luxe de ser un equip de la zona mitja baixa de la 2ªB, amb aixo nomes ens estem erosionant a nivell social.  Aquest any no shi valen les excusers de les hipoteques de 3era ni els deutes historics (superats o reduis a la minima expressio) tampoc els mals rotllos amb l'Ajuntament.

Pero hem de tenir molt clar que patirem moltissim per aconseguir tots els objectius d'aquesta temporada. Sha danar partit a partit i compte que anem amb un equip nou i aqui el mes "*****" fa rellotges.
« Darrera modificació: 25 de Agost de 2008, 21:43:17 pm per WebTeam SBD »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #16 el: 25 de Agost de 2008, 20:41:42 pm »
si hem permet-ho diria només una cosa, parlem ham la federació de futbol espanyola i que ens baixin de categoria i llavors no juguem la lliga i comenbçem a parlar. ******* hem de saber mirar amunt i llavors podrem saber que el CES pot pujar a 2 a
« Darrera modificació: 25 de Agost de 2008, 21:43:37 pm per WebTeam SBD »

joseph

• Visitant
« Respondre #17 el: 26 de Agost de 2008, 20:45:29 pm »
Si es tingués una plantilla prou amplia i amb la mica de calitat que han portat, en teoría, podríam parlar d'intentar algo més, però si aspirem a mitja taula ja será un éxit.
En Moya  hauría d'exigir un parell de reforços , vist lo vist fins ara, es podrán fer millors taquillatges si estem dalt i poder recuperar l'inversió que facin de més ara, si no lo mateix de cada temporada a passar l'estona.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2008, 22:46:19 pm »
Jo crec que hem d'anar partit a partit, i hauriem de anar sumant de 3 en 3 que es com s'ha de fer. Poc a poc veurem quin es el nivell i el objectiu del equip, jo espero i crec que aquest any si que pot ser el nostre.

Vinga Sabadell  :visca
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Jo crec que el nostre primer objectiu és salvar la categoria
« Respondre #19 el: 26 de Agost de 2008, 22:47:35 pm »
Por cierto, creo que todo este post se entendería mejor si en vez de titularse Jo crec que el nostre principal objectiu és salvar la categoria se titulara Jo crec que el nostre PRIMER objectiu és salvar la categoria

Y es que no es lo mismo conseguir salvar la categoría y pensar que ya tienes los deberes hechos (principal objectiu); que conseguir rápidamente la salvación para intentar el asalto a los puestos de Play-off

Salud y a comenzar a pensar en el Eivissa

Doncs tens tota la raó.

Bàsicament el que volia dir anava per aquest camí.  :ok

Ja he canviat el títol del post  :ok
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2008, 22:51:54 pm per MUTIO »

www.miequipo.es