Autor Tema: Copa del Rei 2008/2009  (Llegit 48738 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Copa del Rei 2008/2009
« Respondre #320 el: 15 de Maig de 2009, 14:37:39 pm »
En les entrades del partit, dues de les quals van estar a les meues mans per a entregar-les a dos clients de la meua empresa, no posava pas res de que no se puga xiular en cap moment del partit.
Diu que no pots anar taja, que no pots portar elements per llençar al camp, i alguna cosa més. Però de pitos, res.

En la final del 98, un Barça-Mallorca, a finals d'abril, també jugada a València se va pitar tant o més la cançoneta esta. Jo hi vaig ser, i va ser bastant ensordidor. I no va passar res. Però ara, hi ha gent amb ments més calenturientes per a traure-li punta a tot.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #321 el: 15 de Maig de 2009, 15:33:56 pm »
En les entrades del partit, dues de les quals van estar a les meues mans per a entregar-les a dos clients de la meua empresa, no posava pas res de que no se puga xiular en cap moment del partit.
Diu que no pots anar taja, que no pots portar elements per llençar al camp, i alguna cosa més. Però de pitos, res.

En la final del 98, un Barça-Mallorca, a finals d'abril, també jugada a València se va pitar tant o més la cançoneta esta. Jo hi vaig ser, i va ser bastant ensordidor. I no va passar res. Però ara, hi ha gent amb ments més calenturientes per a traure-li punta a tot.

Els "Gaviotas", per exemple :ejem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #322 el: 15 de Maig de 2009, 15:34:34 pm »
Pita, pita, pita que pita...

La veritat es que la xiulada tant me fot.

És com allò que va dir el Rubianes de Espanya: donc jo penso el mateix del Barça!
Em ténen del FCB fins els nassos.

És l'autèntic enemic: el FCB.

De fet, més val que estem dins d'Espanya per que aposto 10 a 1 que en 20 anys serà un dels païssos més rics del món. I s'hi som dins, millor.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #323 el: 15 de Maig de 2009, 15:36:54 pm »
però si una persona se sent catalana i no se sent espanyola i xiula el himne d'espanya... també xiularia el himne d'equador, de itàlia o qualsevol altre pais, no?
nose jo penso que es una falta de respecte, estic d'acord que una persona no se senti espanyol o estigui en contra d'espanya però, deixem el futbol de banda no creieu?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #324 el: 15 de Maig de 2009, 15:37:29 pm »
EM fa gracia que hi hagi gent que aqui es queixin perque xiulen l'himne i llavors en altres post tothom parli q si llibertat d'expressio... la llibertat d'expressio es aixo (no ho dic per ningu en concret) el que passa es que depen de quines coses les volem només a estones.
I jo trobo perfecte la xiulada perque és una xiulada dels AFICIONATS (no dels jugadors osigui q no vinguin en q si no es vol jugar...) que expressen que senten.
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #325 el: 15 de Maig de 2009, 15:39:02 pm »
però si una persona se sent catalana i no se sent espanyola i xiula el himne d'espanya... també xiularia el himne d'equador, de itàlia o qualsevol altre pais, no?
nose jo penso que es una falta de respecte, estic d'acord que una persona no se senti espanyol o estigui en contra d'espanya però, deixem el futbol de banda no creieu?  :beer2
no perque si es xiula a espanya es perque creus que no et deixa independitzar ni plantejar la possibilitat i que et molesta en aixo Italia i Ecuador no hi tindrien res a veure... no es pot barrejar!
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #326 el: 15 de Maig de 2009, 15:50:06 pm »
Jo em sento tan català com espanyol, i al Borbonet jo li hauria xiulat a ple pulmó...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #327 el: 15 de Maig de 2009, 16:06:26 pm »
Pita, pita, pita que pita...

La veritat es que la xiulada tant me fot.

És com allò que va dir el Rubianes de Espanya: donc jo penso el mateix del Barça!
Em ténen del FCB fins els nassos.

És l'autèntic enemic: el FCB.

De fet, més val que estem dins d'Espanya per que aposto 10 a 1 que en 20 anys serà un dels païssos més rics del món. I s'hi som dins, millor.

Sí, sobretot gràcies a Catalunya i Euskadi, que són els pilars de l'actual Estat espanyol i també del passat. No ens estimen per ser catalans! Ens estimen perquè som països molt rics!
Sincerament, si algú ha de ser ric prefereixo que sigui el meu pais i no un que no m'interessa que ho sigui a costa meva! :rant:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #328 el: 15 de Maig de 2009, 18:51:49 pm »
El que siembra vientos recoge tempestades, digo esto porque desde la capital del reino siempre han visto a algunas regiones, hoy autonomías como algo raro y a su gente también, piensen lo que piensen,  la idea independentista la engordan y acrecientan desde la capital, con comentarios que a veces no ha lugar, ahora recuerdo a aquel político elegido en los primeros años de democracia, cuando por su boca salio aquello de "QUE BONITA ES CATALUÑA PESE A LOS CATALANES" discriminatorio para la gente que vive en Catalunya ya que todos viven el día a día y lo que es bueno para uno es bueno para todos y viceversa, estos lo único que intentan es que su pueblo sea tratado con la importancia que cada uno tiene y no que cada vez que se escribe, hable o se comente alguna  frase en referencia a un lugar determinado este sea vilipendiado gratuitamente.

Lo ha dicho un compañero con anterioridad, si el Barça hubiera perdido la final, se hablaría de ello menos de los silbidos al himno nacional.

:ostres         :exxxx

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #329 el: 15 de Maig de 2009, 18:53:58 pm »
 :bandera :bandera :bandera

També amb un Espanya  Turquia es va xiular al himne turc i ningú va di rés,a més això ja feia dies que ho sabien el que passa que els ha sorprés que xiulés tanta gent,en sembla que'l que s'ho va agafar de més bon humor va ser el Juan Carlos.
 :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #330 el: 15 de Maig de 2009, 18:59:55 pm »
Home Inda, clar que s'ho va prendre bé!

Aquest va ser el crack del partit, ni Toqueros, ni Tourés, ni Alves: Juancar.

Va estar a la final sense pagar un duro, amb viatges pagats, estança pagada, entrada a llotja i just enmig del camp a una bona alçada, i amb zona vip abans, enmig i al final del partit. A sobre s'ho va passar de conya amb un bon partit de futbol i va guanyar un equip que diuen que li cau bé.

A més, de tots els jugadors al camp, és el que té la fitxa anual més alta.

I els demés, que xiulin, que aplaudeixin o que cridin, que ell, ja li va bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #331 el: 15 de Maig de 2009, 19:00:53 pm »

També amb un Espanya  Turquia es va xiular al himne turc i ningú va di rés,a més això ja feia dies que ho sabien el que passa que els ha sorprés que xiulés tanta gent,en sembla que'l que s'ho va agafar de més bon humor va ser el Juan Carlos.

El colmo de todo esto, es que aquellos que se rajan las vestiduras por los silbidos, son los primeros que hablan mal y critican las banderas autonómicas y sus himnos correspondientes, cuando en realidad estas están recogidas en la Constitución española como señas de identidad de cada pueblo en particular.

Y así con cualquier seña de identidad que les caiga mal o haga sombra.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #332 el: 15 de Maig de 2009, 19:03:47 pm »
A més i especial-ment al Bernabeu general-ment es xiulen tots els himnes dels demès països  :arbit
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #333 el: 15 de Maig de 2009, 21:03:55 pm »

El colmo de todo esto, es que aquellos que se rajan las vestiduras por los silbidos, son los primeros que hablan mal y critican las banderas autonómicas y sus himnos correspondientes, cuando en realidad estas están recogidas en la Constitución española como señas de identidad de cada pueblo en particular.

Y así con cualquier seña de identidad que les caiga mal o haga sombra.

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #334 el: 16 de Maig de 2009, 08:07:25 am »
Sembla mentida... pero sembla que hagi sigut el Barça i només el Barça qui va xiular l'himne. Jo diria que a Mestalla hi havia bastant mes public del Bilbao que del Barça... i xiulaven els vascos tambe eh? xD

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #335 el: 16 de Maig de 2009, 09:45:07 am »
Sembla mentida... pero sembla que hagi sigut el Barça i només el Barça qui va xiular l'himne. Jo diria que a Mestalla hi havia bastant mes public del Bilbao que del Barça... i xiulaven els vascos tambe eh? xD

Tens raò jo també ho he notat, me'n dono conta de que la manipulació(politica) :mmmm sempre va cap una banda.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #336 el: 16 de Maig de 2009, 15:47:05 pm »
Jo em sento tan català com espanyol, i al Borbonet jo li hauria xiulat a ple pulmó...

Puc entendre (no compartir) la postura d´un nacionalista radical, pel qual un Rei d´Espanya sempre serà incompatible, ho faci bé, malament o regular....

Però entenc bastant menys la teva postura, doncs si et consideres tant català com espanyol (com jo m´ho considero), no pots oblidar el paper històric del Rei durant aquests anys de democràcia.   Què hagués passat el 23/02/81 si ell no hagués estat on va estar?.... Recordem que el poder civil (Congrès de Diputats), estava tirat per terra, a punta de pistola.... Encara més, què hagués passat si a l´any 1975 no hi hagut aquest Rei.?...  Doncs que l´ultradreta immobilista i l´esquerra social-comunista aviat haguéssin arrivat a l´enfrontament directe, ningú ho hagués pogut evitar, i la demoràcia ràpidament a fer punyetes, i no et dic res dl que podia haver passat....  Com t´expliques sinó que figures com Santiago Carrillo, ex-secretari general del Partit Comunista, li tingui l´estimació que la té ?... Doncs perquè els que van viure aquesta època, van conèixer en primera línia aquest paper....       S´ha de jutjar a partir de dades històriques no de "modes" ni de consignes polítiques.

El Rei és un poder moderador molt necessari en un país com aquest, molt donat al sectarisme i als extrems....   I així ho demostra la Història de Espanya.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #337 el: 16 de Maig de 2009, 15:49:28 pm »

Això de la xiulada només es una cosa que ja ve de lluny,potser de fá uns tres-cents anys,temps enredera va sortir uns escrits que s'han tornat penjar llegui i cada un que tregui les seves conclusions,¿nacionalista Radical? un catala un vasc o un espanyol.
http://www.racocatala.cat/forum/llegir.php?idf=9&fil=8011
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #338 el: 16 de Maig de 2009, 16:05:15 pm »
Versió Original

CARTA DE J. VALDERRIBAS PUBLICADA A EL MUNDO:

Vaya por delante que mi simpatía por vascos y catalanes es la misma, es decir, ninguna.   :o   Pero al menos sé distinguir entre un adversario válido y otro que no lo es. Dicha distinción es muy importante para todo español que se  precie, cuyo objetivo en la vida debe ser dar por periclitados los nacionalismos periféricos. Aunque el nacionalismo vasco está emponzoñado por los crímenes abyectos de la banda etarra, son un  rival de mucha más enjundia para la nación española que los siempre  timoratos catalanes.

Que pacificador y de sentimiento de unión, el primer párrafo y ya ha demostrado que es más independentistas que vascos y catalanes juntos, españoles como estos los quiero yo para limpiarme el agujero despues de ir al baño..

nacionalismos periféricos Es decir españa es madrid y lo demás es tierra de conquistados.

Aunque el nacionalismo vasco está emponzoñado por los crímenes abyectos de la banda etarra, son un  rival de mucha más enjundia para la nación española que los siempre  timoratos catalanes.

Este sub-normal prefiere que maten antes que el diálogo.

Lo contrario de sus sentimientos, es decir ningúno, a lo que el representa madrid (españa) ¿qué pecado es entonces?

ESTA ES LA ESPAÑA QUE QUIERE EL PARTIDO DE LA DERECHA
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2009, 16:09:09 pm per labtec »

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #339 el: 16 de Maig de 2009, 16:05:48 pm »
monarquia impuesta a los españoles sin poder elegir = decisión no democratica
sí ala democracia i sí a la república!