Autor Tema: Copa Federació 08-09  (Llegit 32504 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Atatangugu

• Aleví
  • Missatges: 44
Re: Copa Federació 08-09
« Respondre #140 el: 14 de Octubre de 2008, 23:09:57 pm »
¿Cuantos y quienes son los jugadores del amateur que estan convocados? ¿Y juveniles? Moya dijo que contaría con los jóvenes y que llevaría pocos del primer equipo. ¿Es así o ha habido cambios de última hora?

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 15 de Octubre de 2008, 19:31:27 pm »
español b 3-0 sabadell
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #142 el: 15 de Octubre de 2008, 19:39:27 pm »
millor que ens hagin eliminat

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #143 el: 15 de Octubre de 2008, 19:41:00 pm »
Fitxa tècnica:

ESPANYOL B: Víctor, Brachi, Cantero, Gotor, Savall, Canario, Luismi (Guillem Creus min. 30), D. López (Yago, min. 88), Matamala, Javi Márquez (Max, min. 74), Javi López.

CE SABADELL: Miguel Ángel, Doménech, Javi González, Jaume (Cazorla, min. 46), Usero, Mejías, Dani (Pedrito, min. 42), Siso (Miralles, min. 46), Pradas, Javi Rodríguez, Jonathan.

Àrbitre: Gustavo Rebollo. Ha amonestat a Mejías (min. 44), Siso (min. 45), Pradas (min. 45), i Savall (min. 90)

Gols: 1-0, Javi López (min. 8); 2-0, Luismi (min. 27); 3-0: Javi López (min. 57)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #144 el: 15 de Octubre de 2008, 19:46:21 pm »
Perquè no volem jugar la Copa Federació dient que és una nosa, però bé que lluïm a les nostres vitrines orgullosament la que vam guanyar a Elx? És el que no entenc... Estem orgullosos d'haver guanyat un trofeu que ara ens sembla poca cosa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #145 el: 15 de Octubre de 2008, 19:53:56 pm »
Perquè no volem jugar la Copa Federació dient que és una nosa, però bé que lluïm a les nostres vitrines orgullosament la que vam guanyar a Elx? És el que no entenc... Estem orgullosos d'haver guanyat un trofeu que ara ens sembla poca cosa...

no es tracta de aixo,aquesta copa es per si tens 23 jugadors,pero una plantilla curta no,per tema lesions,ademes aquesta copa fins que no arribas a semifinals no et dona calers,el altre dia mateix contra l'español b,que creus que vem guanyar de calers??al contrari,segur que entre paga l'arbitre,la llum y altres,a sobre vam tindre que pagar nosaltres!
« Darrera modificació: 15 de Octubre de 2008, 19:57:01 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #146 el: 15 de Octubre de 2008, 19:59:20 pm »
Amb una plantilla tant curta i limitada com la que tenim, per mi és una animalada jugar aquesta competició, que el primer que no se la pren seriosament és la pròpia RFEF. De moment, estavem jugant la fase catalana, però si s'haguès passat a la fase nacional, que nassos fotem un dimecres a l'Aragó o al País Valencià, en ple hivern, i tenint partit de lliga el diumenge o qui sap si el dissabte següent? Per mi, és una competició que ara per ara lo únic que ens podia aportar era un desgast afegit que podia acabar derivant en més lesions.
Senyors, jo vaig ser dels que vaig cel.lebrar en el seu dia la Copa Federació assolida, amb plaça de l'Ajuntament inclosa, però ara per ara el que a nosaltres ens ha de donar de menjar realment, és la lliga. Hem de tenir igualment, mires més elevades i prendre consciència de que si s'ha de jugar alguna competició a banda de la lliga, aquesta no pot ser una altra que la Copa del Rei. Tot el demés, crec que a aquestes alçades no ens aporta res de res, al contrari, només farà que desgastar una plantilla curta que el que ha de fer és centrar els seus esforços única i exclusivament en la lliga.
La Copa Federació ja es va guanyar, en un moment en que si que la lliga va passar a un segon terme, doncs ja ho tenim tot fet. Enguany, aquesta situació és radicalment diferent. Tenim un projecte esportiu ambiciós, i conyes com les d'aquesta comeptició que no li importa a ningú (explique-me quants clubs catalans s'hi han apuntat), sobren. Ara bé, no per això em deixarà de sorprendre i inclús mosquejar que ens hagin remuntat un 2-0! A mi no m'agrada veure perdre el Sabadell ni als entrenaments, però reconec que aquesta és una derrota que no és tan derrota, perquè insisteixo, a la llarga redundarà en un major descans i temps per dedicar a lal liga, per part dels nostres jugadors.
Ara toca el Lleida, gairebé res! Parlem del que podem arribar a fer si sumem allà els tres punts, i no perdem un minut més amb aquesta conya marinera que és la Copa RFEF!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #147 el: 15 de Octubre de 2008, 20:03:56 pm »
Amb una plantilla tant curta i limitada com la que tenim, per mi és una animalada jugar aquesta competició, que el primer que no se la pren seriosament és la pròpia RFEF. De moment, estavem jugant la fase catalana, però si s'haguès passat a la fase nacional, que nassos fotem un dimecres a l'Aragó o al País Valencià, en ple hivern, i tenint partit de lliga el diumenge o qui sap si el dissabte següent? Per mi, és una competició que ara per ara lo únic que ens podia aportar era un desgast afegit que podia acabar derivant en més lesions.
Senyors, jo vaig ser dels que vaig cel.lebrar en el seu dia la Copa Federació assolida, amb plaça de l'Ajuntament inclosa, però ara per ara el que a nosaltres ens ha de donar de menjar realment, és la lliga. Hem de tenir igualment, mires més elevades i prendre consciència de que si s'ha de jugar alguna competició a banda de la lliga, aquesta no pot ser una altra que la Copa del Rei. Tot el demés, crec que a aquestes alçades no ens aporta res de res, al contrari, només farà que desgastar una plantilla curta que el que ha de fer és centrar els seus esforços única i exclusivament en la lliga.
La Copa Federació ja es va guanyar, en un moment en que si que la lliga va passar a un segon terme, doncs ja ho tenim tot fet. Enguany, aquesta situació és radicalment diferent. Tenim un projecte esportiu ambiciós, i conyes com les d'aquesta comeptició que no li importa a ningú (explique-me quants clubs catalans s'hi han apuntat), sobren. Ara bé, no per això em deixarà de sorprendre i inclús mosquejar que ens hagin remuntat un 2-0! A mi no m'agrada veure perdre el Sabadell ni als entrenaments, però reconec que aquesta és una derrota que no és tan derrota, perquè insisteixo, a la llarga redundarà en un major descans i temps per dedicar a lal liga, per part dels nostres jugadors.
Ara toca el Lleida, gairebé res! Parlem del que podem arribar a fer si sumem allà els tres punts, i no perdem un minut més amb aquesta conya marinera que és la Copa RFEF!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!

completamente de acuerdo contigo, has dicho lo mismo que pienso yo nuestrra guerra es la liga y no hay que perder efectivos ni fuerzas en otra competicion

Visca el Sabadellllllllllll
la meva sang és arlequinada

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #148 el: 15 de Octubre de 2008, 20:14:41 pm »
k triste q un equipo de 3ª te remonte una eliminatoria q vas ganando 2-0, y t endose un 3-0, por mucho q no nos importe esta competición.
Hay gente que la semana pasada fué al campo a ver el partido y q celebró los goles, q triste q ni por esos 100 y pico q perdieron el tiempo la semana pasada el equipo no se digne almenos a intentar passar de ronda.

En fin, aún nos queda mucho para ser un equipo grande, hasta q no seamos un poquito mas ambiciosos, no haremos nunca nada ni en liga ni en ninguna competición.
Ya podemos ir criticando a otros equipos porq tiran por la borda según q competiciones de pacotilla, q nosotros somos igual o peor q ellos.

Y sigo diciendo lo q dije desdel primer día, si nos apuntamos a jugar la Copa Federación q sea almenos para intentar pasar alguna ronda no para hacer el papanatas como hemos hecho hoy. No me alargo mas, suerte q no perdí el tiempo el pasado miércoles iendo a la NCA.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #149 el: 15 de Octubre de 2008, 20:23:06 pm »
Avui, han jugat jugadors no habituals, juvenils, del filial, alguns que s'han de guanyar el lloc o reafirmar-se en la titularitat. Ha sigut un partit per a que Moya tregui unes quantes conclusions, i hem perdut 3-0, amb mereixement, però amb la impressió de que és el millor.

Desplaçar-se la setmana que vé a Vilajuïga, seria un càstig, entre setmana i amb la pressió dels 3000€ de la fase regional. A sobre, si la guanyes, tens el neguit de que ja que estàs a la fase nacional, i ja hi ha gent que pensa... per que no s'intenta? Son 10 partits més, lesions, sancions, viatges a qualsevol camp de qui sap on i qui sap quines condicions.

Jo, ni l'hagués jugat. Total, per anar a un camp, com el d'avui, on hi han bots, forats i sembla que els laterals estiguin en procés d'enderrocament, millor no jugar-hi. I a sobre, alguns del públic d'allà, que més valia que estiguessin a una piara enlloc d'un camp esportiu... Ah, i no m'oblido d'un tal Yago, que estaria bé que el seu club li ensenyés el significat d'esportivitat (bé, a ell i al preparador físic dels plumífers 'B').

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #150 el: 15 de Octubre de 2008, 20:24:33 pm »
El partido bastante soso y aburrido por nuestra parte. Ninguna ocasión que reseñar. Dominio claro y absoluto de los pericos. Haber si las personas que se tiene que dar cuenta, se han enterado de que esta competición sobra...

Por si quereis saber como ha ido el partido, en la web de @rlekinats.com está colgada la crónica. www.arlekinats.com

Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #151 el: 15 de Octubre de 2008, 20:33:36 pm »
Avui, han jugat jugadors no habituals, juvenils, del filial, alguns que s'han de guanyar el lloc o reafirmar-se en la titularitat. Ha sigut un partit per a que Moya tregui unes quantes conclusions, i hem perdut 3-0, amb mereixement, però amb la impressió de que és el millor.

Desplaçar-se la setmana que vé a Vilajuïga, seria un càstig, entre setmana i amb la pressió dels 3000€ de la fase regional. A sobre, si la guanyes, tens el neguit de que ja que estàs a la fase nacional, i ja hi ha gent que pensa... per que no s'intenta? Son 10 partits més, lesions, sancions, viatges a qualsevol camp de qui sap on i qui sap quines condicions.

Jo, ni l'hagués jugat. Total, per anar a un camp, com el d'avui, on hi han bots, forats i sembla que els laterals estiguin en procés d'enderrocament, millor no jugar-hi. I a sobre, alguns del públic d'allà, que més valia que estiguessin a una piara enlloc d'un camp esportiu... Ah, i no m'oblido d'un tal Yago, que estaria bé que el seu club li ensenyés el significat d'esportivitat (bé, a ell i al preparador físic dels plumífers 'B').

Doncs no haver-la jugat Birrero, la resposta és ben fàcil.

El q no trobo just és q es foti perdre el temps a la gent i volguent cobrar diners als no socis per una competició q abans de jugar el primer partit ja es té clar q no es vol passar ni la primera ronda. Això és patètic i avui s'ha tornat a fotre el ridícul, es vulgui reconéixer o no.

Jo amb els jugadors del filial o juvenil no tinc perq ficar-mi, més q res perq no és culpa d'ells però amb la Directiva,  amb el Moya i amb els pocs del primer equip q han jugat doncs si que s'ho haurien de fer mirar, simplement per anar a fer el papanates q no perdin al temps vestint-se amb  la samarreta del CE Sabadell i anant a passejar per un camp de 3ª.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #152 el: 15 de Octubre de 2008, 20:37:55 pm »
Si yasta, el Sabado se gana al Lleida y olvidao :badall

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #153 el: 15 de Octubre de 2008, 20:39:44 pm »
simplement per anar a fer el papanates q no perdin al temps vestint-se amb  la samarreta del CE Sabadell i anant a passejar per un camp de 3ª.

Ni això, hem anat a jugar al patatal anexe, d'aquí la lesió de Dani (del juvenil), ja que estava en la banda que hi han més altibaixos.. Jugar la Copa, va ser decisió personal del president per a donar oportunitats als més joves.

També dir, que amb el 3-0, hi ha hagut un penal no xiulat al nostre favor, per una mà en una barrera en una falta. Tampoc s'ha protestat gaire, però millor que no l'hagin xiulat. Aquest any tenim altres objectius, no desgastar-nos entre setmana i corre els riscos d'avui.

Si yasta, el Sabado se gana al Lleida y olvidao :badall

Doncs si, aquest és el nostre objectiu, sumar a la lliga.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #154 el: 15 de Octubre de 2008, 20:57:56 pm »
Jo trobo bé que ens haigin eliminat, aquesta competició fa més nosa que servei aquest any.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #155 el: 15 de Octubre de 2008, 21:00:56 pm »
Si us serveix d´algo, el diumenge pasat vaig anar a veure al espanyol al camp del Vilanova i va donar un bany. Tenen un superequip, i està clar que no son de 3ª. Amb dues pasades feien el u contrau amb el porter. Dic això perque ningú pensi que s´ha perdut amb un tercera. Be, està a tercera però el equip es de 2ªB i dels bons.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #156 el: 15 de Octubre de 2008, 21:09:34 pm »
A mi no em preocupa gens haver quedat eliminats de la Copa RFEF, ni perdre'ns un apassionant viatge a Vilajuïga.

Em preocupa que a "qualsevol cosa" se li pugui dir C.E. Sabadell i que anem donant una imatge de pena a la Copa Catalunya o a la Copa RFEF per qualsevol camp i que gent que no ens hagi vist mai vegin aquesta pena de partits i amb la nostra samarreta.

Per fer això és millor no anar-hi. S'ha de cuidar la imatge. Mireu el Sant Andreu amb la Copa Catalunya, jugant amb els titulars i empaperant el barri de publicitat dels autocars per anar a jugar la final. Potser han creat afició i tot amb aquest títol junt amb l'últim ascens. I nosaltres ja fa com mig any que vam quedar eliminats.

O les coses es fan bé o no es fan, l'any que ve per exemple es podria jugar bé la Copa Catalunya i no inscriure's a la Copa RFEF. Bé amb una mica de sort juguem la Copa del Rei i no fem el pena d'aquesta manera.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #157 el: 15 de Octubre de 2008, 21:35:51 pm »
pues yo kreo ke la copa federacion es un buen trofeo, se ke a muxos no os gusta por las lesiones las sobrecargas de los jugadores y todo eso, pero y el dinerito extra ke entra al club por ir pasando rondas o ganarla? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #158 el: 15 de Octubre de 2008, 21:43:58 pm »
Ens ha passat el millor que podia passar.
Aquí la responsabilitat és del cervell que ens hi apunta i que no està dins el cos tècnic.... està una mica més amunt. És una barbaritat jugar-la amb una plantilla amb pocs efectius i ara amb tants lesionats.

Que l'excusa sigui "per donar-li minuts als joves", tampoc té sentit. Ja se sabia que n'acabarien tenint durant la lliga i de fet ja han jugat TOTS.
L'únic motiu deu ser l'econòmic.... res més.

Avui Moya de forma descarada ha tirat la Copa que ell no volia jugar. Sabia que ens eliminarien i crec que és un alivi per ell. Ens ha pssat igual que l'any passat; 2 a 0 a la Nova Creu Alta a l'anada i eliminats a la tornada.

El mateix Jaume va dir la setmana anterior que jugar 2 partits per setmana no és habitual en ells i que a Orihuela ho havien notat...... imaginem si ens toca anar un dimecres a Navarra, València o Aragó.....  :icon_question: i diumenge a Alcoy...... I aquests viatges i partitis intersetmanals s'acaben pagant.

Si fóssim els suficients per jugar-la i amb "menys aspiracions" a la lliga, veuria bé jugar-la; d'aquesta manera aboslutament no. I jo crec que ha passat el millor per nosaltres, sens dubte.

I per cert.... Quants equips catalans de 2a B s'han apuntat en aquesta competició  :icon_question:  :mmmm
« Darrera modificació: 15 de Octubre de 2008, 21:58:32 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #159 el: 15 de Octubre de 2008, 21:56:51 pm »
Vist individualment i com a accions aïllades i pròpies d'una colla d'amics anarquistes més que no d'un club professional, la cosa té lògica: algun directiu ens apunta a això i en Moya diu que a ell no el fotran i ens eliminaria a la primera encara que hagués d'alinear el personal del bar de la NCA.

Vist com a conjunt, com a club, com a CE Sabadell FC, ho sento però hem fet el ******* per segon any consecutiu.