Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33140 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #140 el: 06 de Setembre de 2008, 22:41:51 pm »
yo eso de que la directiva le mande un pack a los egarenses lo veo bien, siempre y cuando las entradas anticipadas en las oficinas de la nca sean tmb de 16 euros, que creo que sera asi, porque si las anticipadas en nuestras oficinas valieran mas de 16 euros, la directiva no tendria escusa posible :beer2 :beer2
visca el sabadell

futsal_90

• Visitant
firmes contra la jornada economica
« Respondre #141 el: 06 de Setembre de 2008, 22:57:40 pm »
1 -  Futsal_90

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #142 el: 06 de Setembre de 2008, 23:39:02 pm »
Es a dir, a un egarenc li sortirà més barato que a mi anar al camp? I així volen que hi vagi? En fi...

A veure, pensem una miqueta home. És totalment lògic que facin un pack d'entrades més barates per als aficionats del Terrassa.
La directiva sap de sobres que d'aficionats del Sabadell que paguin hi aniran els mateixos tan si costa 16 € com 19 €. Qui vulgui anar-hi i anirà, ja q tan 16 com 19 euros és un preu car, així q qui tingui ganes d veure el derbi i anirà igual. Cosa que no passa amb els egarencs, els egarencs de por sí acostumen a venir poquet, i si l'any passat ja costant l'entrada 12-15 euros ja van venir 4 gats imagineu-vos els que vindrien per 19 €. La Directiva sap que si els fa pagar 19 Euros no en vindrà cap d'egarenc, mentre que si els hi possen les entrades a 16, ni q sigui 50-100 segurament s'acostaran a la NCA, ja no és tan desproporcionat el preu.

A veure si pensem una miqueta home. Es totalment lògic que facin un pack d'entrades més barates per als aficionats del Terrassa? En una jornada econòmica on tothom paga més? Els únics que pagaran igual que si fos una jornada normal seran els aficionats visitants? Això es lògic? Defineix-me lògica doncs. 19 euros per un partit de Segona B es logic? Una jornada economica (diga'm un altre club que en faci) a la jornada 3 es logic? En ple pont? Super lògic.

Home a la directiva jo crec q els números ja els hi surten amb els egarencs:

-  30 egarencs a 19 € l'entrada = 570 €
- de 50 a 100 egarencs a 16 € l'entrada  = entre 800 €- 1600 €

A més a més, q d'aquesta manera tmb podran pressionar al Terrassa per a q al partit de la jornada 22 tmb ens passin un pack d'entrades a millor preu ( se supossa).

Jo et faré uns altres numeros:
1.000 entrades venudes a 19 euros = 19.000 euros

4.000 entrades venudes a 15 euros = 60.000 euros

També es logiquíssim.

Recordo una altra vegada que l'any passat vam ser 6.000 espectadors a la Nova Creu Alta en un Sabadell-Terrassa.

Aquest any, a la tercera jornada, en la temporada de la ilusió, que ens han venut un projecte guanyador... que comencem guanyant la Lliga... amb una política de preus encertada posariem 10.000 persones al camp.
No crec que arribem als numeros de l'any passat, i contant tots els motius que acabo d'exposar, no arribar-hi em semblaria un AUTENTIC FRACAS!

Pero no em feu cas, perquè com que jo no soc soci... no tinc dret a opinar.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #143 el: 07 de Setembre de 2008, 01:13:10 am »
Aviam si tenim memoria l'any que estavem a tercera sempre demanaven que la directiva ens ha aconseguis entrades anticipades mes barates quan anavem a jugar a fora, doncs ara és normal que facin això amb el terrassa i suposo que deu ser un pacte que quan nosaltres anem a Terrassa tambe tindrem entrades mes barates si les comprem anticipades, no critiquem tant i Animen al nsotre club

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #144 el: 07 de Setembre de 2008, 01:49:48 am »
 A part d'això potser ens assegurem uns calers en entrada si no son retornables... si s'han enviat 100 doncs ja son 100 entradetes segures venudes d 16 euros...
« Darrera modificació: 07 de Setembre de 2008, 12:05:28 pm per BIRRI »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #145 el: 07 de Setembre de 2008, 11:32:14 am »
A veure si ens entenem, que no em dec explicar bé... no critico el preu més barat de les anticipades ni els packs a la aficio visitant. Ho trobo bé, son mesures per atraure el public... el problema i el que critico son totes les demes mesures que son anti-afluencia de public.

Torno a repetir, els numeros son clars. L'any passat 6.000 espectadors, aquest any haviem de ser 10.000. Tot el que no sigui millorar els numeros de l'any passat serà un fracàs al meu entendre.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #146 el: 07 de Setembre de 2008, 11:50:54 am »
Jo pensu que posar el carnet a 165 i descompte de 20 euros per soci nou és un encert . Pagar 145 € per una temporada ens pot semblar més o menys car però té una lògica.

Posar una jornada econòmica a la 3a jornada tenint en compte que em fet un projecte "guanyador" ( per tant haurien d'arribar partits més importants ), no té ni cap ni peus. A mi em toca molt els pebrots pagar 7€ però els pagaré, ara bé, dels 10 amics que s'apunten cada any a veure aquest partit ja us diré quants en venen... 2 tirant llarg segurament.
The pride of Catalunya

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #147 el: 07 de Setembre de 2008, 16:15:58 pm »
A part d'això potser ens assegurem uns calers en entrada si no son retornables... si s'han enviat 100 doncs ja son 100 entradetes segures venudes d 16 euros...

Això és el que intentava explicar. Q són uns calers que ens assegurem.

Està clar q no és lògic pagar 19 euros en una jornada 3, ple pont, etc.... d'això ja ens n'hem fet un tip de parlar-ne més amunt. La qüestió és que és normal que mirin d'atraure al públic visitant i més tractant-se d'un públic poc numerós com és el del Terrassa. Si sapiguéssim que el Terrassa té una afició q pagaria qualsevol preu per a veure el derbi doncs segurament q els hi cobraríem a 20 euros les entrades ni 16 i 19, però sapiguent que seran 4 gats si costa l'entrada 16 euros pero que si en costa 19 no en seran ni 2 de gats, doncs trobo normal q els hi possin més barato el preu de les entrades.

Sobre nosaltres la directiva ja compta que costin el q costin les entrades, i anirem igual ja q ens estimem l'equip, sóm una gran afició,etc... Ara q podria ser q aquest cop la jugada no els hi sortís gaire bé.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #148 el: 07 de Setembre de 2008, 21:44:01 pm »
yo tambien hiba a traer a 2 amigos pero vistos los precios me an confirmado que no vienen.
es una p****a.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #149 el: 07 de Setembre de 2008, 23:32:28 pm »
Trobo que la mala sort es que el derbi sigui a la tercera jornada pero es de llogica que posin una de les 2 Jornades economiques el dia del terrassa. Soc soci i ho entenc. Potser una solucio era fer dues Mitjes Jornades Econimiques i una tercera Total cap a final de Lliga. Ara pagar 3 euros per exemple. Bé, ara ja està fet i coincideixo en alguns companys que el carnet podia sortir més barat que 165 euros si trobabem altres socis. Jo em vaig fer un, doncs 20 euros menys. Si volem que el carnet surti més rentable, es normal. Precisament jo penso que la politica més encertada seria posar preus cars per el public i abaratir encara més el de soci. Un soci a 140 euros l´any i entrades a 20 euros el dia de partit. Aixi segur que passem dels 2500 socis. Qui es realmente del Sabadell, ho ha de demostrar cada partir o quasi. En canvi, el aficionat que només vol venir el dia guapo, el dia del derbi, doncs que pasi per taquilla. Es como si estem a Primera un dia (ojala) i arriben el Barcelona o el Madrid. Jo posaria la entrada al mateix preu que costés el carnet de soci de tot l´any. Si fosin 300 euros, doncs entrada de general a 300 euros. I els culés o madridistes que vulguin, doncs a pagar.
Bé, no em vull fer pesat pero no veig tan descabellat fer Jornada economica el dia del Terrassa. En contrapartida demanaria a la directiva un esforç economic per la seva part (son mols directius i podrien rascarse una miqueta la butxaca) per portar un defensa en substituico del Pages. Podem tenir problemes durant la temporada per lesions o sancions quan arribin. CAL UN FITATGE D´EMERGENCIA. Visca el Sabadell i a per el DERBI!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #150 el: 07 de Setembre de 2008, 23:43:30 pm »
bueno yo de los 3 no habituales que tenia, al final seran dos los que vengan :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
Re: firmes contra la jornada economica
« Respondre #151 el: 08 de Setembre de 2008, 08:31:25 am »
De sempre hi ha hagut dues jornades economiques, llavors hem podries dir contra qui les posaries?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #152 el: 08 de Setembre de 2008, 10:18:11 am »
Per que resulta sempre que, els que mes es queixen i els que no paren mai de despotricar aprofitant qualsevol tema, no son ni socis?? ya canseu home  :sleeping:

:bandera   :cheer  bandera

Només puc opinar si em faig soci?

Es veu que sí, Fum, que amb el carnet de soci t'en donen un altre amb dret d'opinió...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #153 el: 08 de Setembre de 2008, 11:33:05 am »
Per que resulta sempre que, els que mes es queixen i els que no paren mai de despotricar aprofitant qualsevol tema, no son ni socis?? ya canseu home  :sleeping:

Es veu que sí, Fum, que amb el carnet de soci t'en donen un altre amb dret d'opinió...

creo que no te dan nada siendo socio, pero algunos como tu ya mismo criticareis hasta que la hierba del campo es verde  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #154 el: 08 de Setembre de 2008, 15:06:45 pm »

creo que no te dan nada siendo socio, pero algunos como tu ya mismo criticareis hasta que la hierba del campo es verde  :beer2 :beer2

j****, es que no hay derecho:  LA HIERBA DEL CAMPO ES VERDE !!

lo que hay que oir...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #155 el: 08 de Setembre de 2008, 15:18:22 pm »
De sempre hi ha hagut dues jornades economiques, llavors hem podries dir contra qui les posaries?

ET RESPONDRÉ CLARAMENT AQUESTA PREGUNTA:

JORNADA 18
21 de desembre

C.E. SABADELL C.F. - F.C. BARCELONA B

JORNADA 32
29 de març

C.E. SABADELL - U.E. SANT ANDREU

de fet, a la jornada 3 no posaria NI BOIG una jornada econòmica per moltíssimes raons. I SOBRETOT EM REFEREIXO ALS SOCIS !!  raons: els socis acaben de pagar una pasta (moltes vegades més de 165 euros ja que renoven varis carnets). en el tema de les entrades a no socis si que la faria, el problema és que en els partits normals són realment cares per la categoria (16 euros) quan un partit de l'acb són més barates.

peró anem al gra. quan les faria? FÀCIL. una contra el BARCELONA B, ja que sol venir molta molta gent. la altra t'he posat el sant andreu per que porta gent al camp.
del terrassa vindran quatre gats. de fet, aquest any no en vindran ni dos gats egarencs ja que saben que després de molts anys no ténen bon equip.
SINCERAMENT, guardaria la segona jornada econòmica per més endavant, en veient la classificació. potser, nosaltres a la darrera jornada no ens juguem res peró l'alcoyano es juga entrar a play-off...  donc contra ells que portaran gent. potser ens ho juguem nosaltres, o potser tots dos...  i sinó, buscaria el partit que porti més gent de fora.

per sort, diumenge hi haurà gent per que els arlequinats els tenim ganes, en sabent que tenim molt millor equip.

NO ESTIC CONTRA LES JORNADES ECONÒMIQUES SI HI HA BON EQUIP: si només començar i per als socis. és aberrant !!   els socis arlequinats necessiten ser mimats, i més després de 15 anys de patiment.  com si es fan tres jornades econòmiques.

SI CREC que a la jornada 3 és contraproduent.

ara, ojalá diumenge...:

1500 SOCIS  X  7€:         10.500 €
5000 GENERAL X 19€:     95.000 €
1500 ALTRES:                20.000 €

TOTAL:   125.000 € DE TAQUILLA + 8000 ESPECTADORS A LES GRADES, 7970 ARLEQUINATS

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #156 el: 08 de Setembre de 2008, 15:35:54 pm »

Apart dels que a dit el Kitanovsky que serien els més normals d fer jornada económica, també tenim 2-3 partits més per a poder-la fer:

JORNADA 21 (18-1-09)  CE SABADELL- BADALONA

JORNADA 34 (12-04-09) CE SABADELL- VILLARREAL B

* A les males també tenim un CE Sabadell- Lleida a la jornada 28 , que tampoc estaria malament.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #157 el: 08 de Setembre de 2008, 15:37:13 pm »
jo crec que contra el terrassa es jornada economica sempre i quan no ha sigut aixi (com l'any passa) tothom es tira a sobre dels que manen

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #158 el: 08 de Setembre de 2008, 15:40:44 pm »
jo crec que contra el terrassa es jornada economica sempre i quan no ha sigut aixi (com l'any passa) tothom es tira a sobre dels que manen

L'any passat no va ser jornada economica? Pensava que si!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #159 el: 08 de Setembre de 2008, 15:50:19 pm »
igual no se arriesgan a aguntar la jornada económica hasta la visita del Barça Atl. porque imaginan que si o si lo dan por TV3, con lo que restaria mucha afluencia....

Pero pensad una cosa, si tenemos esta, y la del Barça Atl.... mirad el lado positivo..:  En toooooda la segunda vuelta no tendriamos ni una jornada económica mas!!  Lo prometido es lo prometido, solo se dijo 2. Y en la segunda vuelta podemos ver partidos de auténtico lujo y jugándonos mucho.. 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma