Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33099 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: firmes contra la jornada economica
« Respondre #160 el: 08 de Setembre de 2008, 16:05:03 pm »
Pero el partido contra el Terrassa es jornada economica? o la directiva a puesto esos precios? (es que yo no me enterao de ná)  :huh2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #161 el: 08 de Setembre de 2008, 16:12:54 pm »
De sempre hi ha hagut dues jornades economiques, llavors hem podries dir contra qui les posaries?

Crec que el problema no es la jornada econimica!? sino la politica de preus, contra el Terrassa, casi sempre hi ha hagut jornada economica!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #162 el: 08 de Setembre de 2008, 16:16:41 pm »
jo crec que contra el terrassa es jornada economica sempre i quan no ha sigut aixi (com l'any passa) tothom es tira a sobre dels que manen

L'any passat no va ser jornada economica? Pensava que si!

El año pasado solo pagamos los socios 5€ el rest de público los 15€ de entrada normal...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #163 el: 08 de Setembre de 2008, 16:34:46 pm »
jo crec que contra el terrassa es jornada economica sempre i quan no ha sigut aixi (com l'any passa) tothom es tira a sobre dels que manen

L'any passat no va ser jornada economica? Pensava que si!

El año pasado solo pagamos los socios 5€ el rest de público los 15€ de entrada normal...

Que los socios paguen significa JORNADA ECONOMICA. 

O no?  :ostres
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #164 el: 08 de Setembre de 2008, 16:37:41 pm »
De sempre hi ha hagut dues jornades economiques, llavors hem podries dir contra qui les posaries?

ET RESPONDRÉ CLARAMENT AQUESTA PREGUNTA:

JORNADA 18
21 de desembre

C.E. SABADELL C.F. - F.C. BARCELONA B

JORNADA 32
29 de març

C.E. SABADELL - U.E. SANT ANDREU

de fet, a la jornada 3 no posaria NI BOIG una jornada econòmica per moltíssimes raons. I SOBRETOT EM REFEREIXO ALS SOCIS !!  raons: els socis acaben de pagar una pasta (moltes vegades més de 165 euros ja que renoven varis carnets). en el tema de les entrades a no socis si que la faria, el problema és que en els partits normals són realment cares per la categoria (16 euros) quan un partit de l'acb són més barates.

peró anem al gra. quan les faria? FÀCIL. una contra el BARCELONA B, ja que sol venir molta molta gent. la altra t'he posat el sant andreu per que porta gent al camp.
del terrassa vindran quatre gats. de fet, aquest any no en vindran ni dos gats egarencs ja que saben que després de molts anys no ténen bon equip.
SINCERAMENT, guardaria la segona jornada econòmica per més endavant, en veient la classificació. potser, nosaltres a la darrera jornada no ens juguem res peró l'alcoyano es juga entrar a play-off...  donc contra ells que portaran gent. potser ens ho juguem nosaltres, o potser tots dos...  i sinó, buscaria el partit que porti més gent de fora.

per sort, diumenge hi haurà gent per que els arlequinats els tenim ganes, en sabent que tenim molt millor equip.

NO ESTIC CONTRA LES JORNADES ECONÒMIQUES SI HI HA BON EQUIP: si només començar i per als socis. és aberrant !!   els socis arlequinats necessiten ser mimats, i més després de 15 anys de patiment.  com si es fan tres jornades econòmiques.

SI CREC que a la jornada 3 és contraproduent.

ara, ojalá diumenge...:

1500 SOCIS  X  7€:         10.500 €
5000 GENERAL X 19€:     95.000 €
1500 ALTRES:                20.000 €

TOTAL:   125.000 € DE TAQUILLA + 8000 ESPECTADORS A LES GRADES, 7970 ARLEQUINATS

El problema no és si vindra gent del Terrrassa, la qüestió és  que al camp hi anirá molta més gent.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #165 el: 08 de Setembre de 2008, 16:38:07 pm »
No ens enganyem, l'ekip contra el que es pot treure més pasta fent jornada econòmica és contra el terrassa. Ni badalones ni sant andreus ni villareals b, històricament el nostre rival és el terrassa i tot i fent jornades econòmiques en els derbis és quan s'ha omplert més el camp. Per al club és millor fer-la ara que no pas a mitja temporada o a finals, entre d'altres raons pq és jugar-se-la molt. Si a mitja temporada les coses no acaben de rutllar i estem a mitja taula creieu que vindria més gent al camp pagant contra el badalona que contra el terrassa ara? Jo tinc clar q no... I sent molt negatius vosaltres penseu que a final de temporada si les coses van molt malament els seria facil posar les jornades econòmiques quan la gent demani entrada lliure al camp o entrades a 1 euro? O si ja no ens estem jugant res creieu que vindria gaire més gent al camp que contra els egarencs? Oi q tampoc? Està clar que cadascú mira pels seus interessos i pot ser que molta gent es senti enganyada o cregui que l'estan timant, però jo tb entenc que el club la vulgui posar ara i que no li pilli el toro com va passar la temporada anterior.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #166 el: 08 de Setembre de 2008, 16:54:54 pm »
No ens enganyem, l'ekip contra el que es pot treure més pasta fent jornada econòmica és contra el terrassa. Ni badalones ni sant andreus ni villareals b, històricament el nostre rival és el terrassa i tot i fent jornades econòmiques en els derbis és quan s'ha omplert més el camp. Per al club és millor fer-la ara que no pas a mitja temporada o a finals, entre d'altres raons pq és jugar-se-la molt. Si a mitja temporada les coses no acaben de rutllar i estem a mitja taula creieu que vindria més gent al camp pagant contra el badalona que contra el terrassa ara? Jo tinc clar q no... I sent molt negatius vosaltres penseu que a final de temporada si les coses van molt malament els seria facil posar les jornades econòmiques quan la gent demani entrada lliure al camp o entrades a 1 euro? O si ja no ens estem jugant res creieu que vindria gaire més gent al camp que contra els egarencs? Oi q tampoc? Està clar que cadascú mira pels seus interessos i pot ser que molta gent es senti enganyada o cregui que l'estan timant, però jo tb entenc que el club la vulgui posar ara i que no li pilli el toro com va passar la temporada anterior.

home jo no estic d'acord en fer la jornada económica tan d'hora per molt q sigui el Terrassa.
Pero sí q diré una cosa q sta clara: ara mateix fa una temperatura bastant més agradable per a anar veure el futbol q un 21 de desembre contra el Barça B o un 18 de gener contra el St. Andreu). De fet ja és habitual q durant l'hivern les entrades d la NCA siguin bastant pobres per culpa del fred.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #167 el: 08 de Setembre de 2008, 17:53:35 pm »

contra qui es fa més diners és el BARÇA B

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #168 el: 08 de Setembre de 2008, 18:09:45 pm »
contra qui es fa més diners és el BARÇA B

Pero aquest partit ja el deu tenir reservassim la TvCule... ay! TvCatalunya volia dir...

Doncs jo segueixo pensant que es una gran k.gada fotre pagar el soci un altre cop al 2on dia de trepitjar l'estadi. La Directiva hauria de saber jugarse-la amb les variants del futbol... Potser si que sempre s'ha fet jornada economica contra el Terrassa... pero mai han estat a la 2a (!!) jornada a casa!! Si et passa aixo (derbi a la 3a jornada), fas un pla 'B', que podrien ser alguna de les variants que comenten els companys: Preveure la jornada economica contra Lleida, Villareal B, Sant Andreu, Badalona... Que es jugar-te-la esperar a les jornades finals? si, com tot en el futbol, no? Per que una cosa tingueu clara, la directiva ASSEGURA (jo ho he sentit en alguna reunio de penyes) que passi el que passi, el Club no fara ni portes obertes ni jornades a 1 Euro ni rebaixes de cap tipus, cosa que, particularment, trobo encertadissim!

:malament
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #169 el: 08 de Setembre de 2008, 22:18:02 pm »

Això que sempre hi ha hagut dues jornades economiques no ha estat així........ Moltes temporades no n'hi ha hagut ni 1.

Tot i jo no estant d'acord en les jornades de paganini pels socis, si el club necssita fer-ne dues, el que és claríssim és que a la Jornada 3 és una barbaritat fer-la.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #170 el: 09 de Setembre de 2008, 13:51:13 pm »
Una cosita...
si hoy voy a las oficinas a buscar las entradas de socio valdran 7 euros o valdran menos por ser "anticipadas". Quiero decir que ire igualmente para no hacer "mucha cola" :ejem... el domingo.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #171 el: 09 de Setembre de 2008, 14:23:22 pm »
Una cosita...
si hoy voy a las oficinas a buscar las entradas de socio valdran 7 euros o valdran menos por ser "anticipadas". Quiero decir que ire igualmente para no hacer "mucha cola" :ejem... el domingo.

Creo que te costaran 7 euros igual ;)

PD. Las invitaciones de cada socio, son gratis?
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Xandri

• Visitant
« Respondre #172 el: 09 de Setembre de 2008, 14:25:21 pm »
Una cosita...

Creo que te costaran 7 euros igual ;)

PD. Las invitaciones de cada socio, son gratis?
Segons s'ha comentat las invitacions s'han de pagar 7 euros. ;)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #173 el: 09 de Setembre de 2008, 14:43:50 pm »
y si compro una general de un no socio, para el domingo en las oficinas valdra 16 euros, o tendre que pagar 19 igual? :beer2 :beer2
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #174 el: 09 de Setembre de 2008, 14:47:36 pm »
y si compro una general de un no socio, para el domingo en las oficinas valdra 16 euros, o tendre que pagar 19 igual? :beer2 :beer2

Si vas con tu carnet 7€, y si no lo llevas 16€  :beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #175 el: 09 de Setembre de 2008, 14:56:16 pm »

Si vas con tu carnet 7€, y si no lo llevas 16€  :beer2

gracias si ire con mi carnet pero aparte quiero otra de no socio solo era para saber si anticipada valia 16 merci  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #176 el: 09 de Setembre de 2008, 17:19:15 pm »
a sobre el home del temps diu q s´esperen tormentes i pluja per diumenge.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #177 el: 09 de Setembre de 2008, 17:36:45 pm »
a sobre el home del temps diu q s´esperen tormentes i pluja per diumenge.

Seguro que es arlequinado y se refería a lluvia de goles!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #178 el: 09 de Setembre de 2008, 17:39:44 pm »
a mi ahir el Ribas em va dir que a les jornades económiques no donaven invitacions xq els de la porta com ho sabrien...? jo li vaig dir que les pagaría a les oficines i em va continuar dien que no...x cert, no estavem sols hi havia més gent que ho va escoltar.
Millor Moderadora Forera Novell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #179 el: 09 de Setembre de 2008, 17:57:39 pm »
a mi ahir el Ribas em va dir que a les jornades económiques no donaven invitacions xq els de la porta com ho sabrien...? jo li vaig dir que les pagaría a les oficines i em va continuar dien que no...x cert, no estavem sols hi havia més gent que ho va escoltar.

Doncs no entenc res!, Jo penso que és molt senzill, tal i com tu j'apuntes.
Aquestes invitacions de soci només es donen a secretaria,oi? doncs que a secretaria per aquest partit no es donin invitacions si no es paguen els 7 euros. Llavors ja no té problemes el de la porta, perquè si es troba alguna invitació és perquè el soci de turno ha pagat els 7 euros a oficines.