Detenen a un sabadellenc que tenia un cadàver en avançat estat de descomposició a casa seva
Els fets han passat aquest matí al número 13 de l’Avinguda Josep Tarradellas. Els veïns expliquen que fa menys d’un any es va suïcidar l’anterior inquilí del pis on han trobat el cos
Cristina Farrés
Avinguda Josep Tarradellas Ult. Act. 02/12/2009 17:41 gran | petit 11 opinions El 4rt 1a del número 13 de l’Avinguda Josep Tarradellas és un pis maleït, o almenys així ho asseguren els veïns d’aquest edifici de la Concòrdia. Fa un any es va suïcidar allí l’inquilí de l’habitatge i aquest dimecres els Mossos d’Esquadra han trobat un cadàver en avançat estat de descomposició al pis. Han detingut a l’actual llogater, Jorge LF, de 35 anys i nacionalitat espanyola, qui portava vivint a l’edifici un mes i mig.
Segons han explicat alguns veïns, aquest dilluns els Mossos d’Esquadra van trucar porta per porta dels quatre portals de l’immoble ensenyant la fotografia d’una dona “rossa i jove”, tal com han descrit, i els van comentar que havia desaparegut. S’especula que és aquesta noia la que ha aparegut morta dins de l’habitatge, tot i que també córrer pel veïnat una altre versió dels fets en la que s’afirma que la víctima era una ****. Cap de les dues especulacions ha estat confirmada pels agents de seguretat.
De fet, Jorge LF “havia llogat una habitació a una noia de Madrid, m’ho va explicar un dia que ens vam trobar per l’escala”, ha comentat Montserrat Rius, qui viu al 4rt 2a, tot i que mai s’hi ha arribat a creuar. Assegura que no havia sentit cap mala olor, ni al replà ni a l’escala, i que s’ha quedat “molt sorpresa” al conèixer la notícia. Ella ha estat una de les primeres en veure els Mossos d’Esquadra entrar al pis, d’on han marxat a les 16.15 hores. Portaven des de les sis del matí inspeccionant l’habitatge per trobar més informació del succés.
“Jo no els he pogut explicar res perquè no ha passat res estrany”, comenta, “bé, ja els hi he dit que divendres passat, a la matinada, vaig sentir una dona que cridava i que corria escales avall”, però des d’aquell moment no va sentir cap més soroll al pis del davant. “No són coses agradables perquè passin aquí”, ha afegit.
Asabadell.cat