ACTITUDAixò és el que ha faltat avui. Jo estic pagant un carnet que em costa els meus diners. Doncs el mínim que jo puc EXIGIR als jugadors és que es deixin els OUS en cada jugada. No es pot tolerar que durant gairebé TOT el partit els nostres jugadors caminin pel camp i semblés com si no els importés RES el que s'estaven jugant. Semblava que juguéssim el Torneig d'Històrics.
M'ha semblat un partit encara pitjor que el Sabadell 0-0 Levante B de l'any passat. Espero que per la setmana vinent es posin les piles TOTS perque aquesta imatge d'avui ha sigut esperpèntica. Jo si perdem i ens deixem les pilotes, ningú podrà dir res.... però amb coses com les d'avui tota la plantilla i cos tècnic hauria de plantejar-se coses.....
Això ja ho heu comentat molts però perque només juguem amb Asgutín a tirar pilotades cap amunt ? D'aquesta manera no serveix de res que tinguem teòrics bons "peloteros" al centre del camp...... I també fem molt senzilla la feina a la defensa contrària cremant a Joel i Javi Rodriguez -que per cert encara no l'he vist en 7 partits a lluitar cap pilota que bé de dalt- que no enganxen cap oportunitat clara. Aquest recurs el podem utilitzar els últims 10 minuts quan perdem, però no des del minut 1.
Si no utilitzem els homes de la zona ample -on sempre ens veiem superats en nombre defectius per l'equip contrari- no podem generar joc. I llavors ampoc serveix de res que tinguem allí dalt a Joel i Javi Rodríguez....... És com si juguéssim amb 9 jugadors. No per tenir més homes ofensius hem de generar més ocasions.
També ha quedat palès que Roberto Morales és mig equip en quan a la part ofensiva. QUE TORNI JA !
L'arbitratge que s'ho fagi mirar també. Ens regala un penal i després no en xiula un altre. Jo em queixo per part dels 2 equips. No pot ser que cada vegada que un jugador toqui a un altre xiuli falta. D'aquesta manera trenca el partit constantment i no deixa que s'agafi ritme. I no el poso com excusa en un partit que merescudament hem perdut, i sort hem tingut de no perde 1 a 7.
I per acabar la defensa avui ha sigut LAMENTABLE. No pot ser que 1 sol jugador fagi el que vulgui entre 4 tios. Semblava el Ronaldo dels millors temps, i no pas perque sigui un crack, sinó perque nosaltres hem deixat que fes el que volgués. S'ha de mirar i MOLT de reajustar i estar molt més concentrat. Imagino que això és conseqüència de sortir a passejar pel camp.
I segueixo dient que els qui us queixeu de la plantilla curta crec que no sou justos. Tots sabem que no som tants com segurament voldriem ser, però és que s'han lesionat 4 jugadors TITULARS. Això li passa a qualsevol equip de 2a B i també trastoca els plans.
Segueixo pensant també que tenim una de les millors plantilles del grup i que necessitem almenys que Morales i Iglesias per recuperar efectius titulars tornin a l'equip. Però també hem de sortir al camp amb GANES com hem fet a la majoria d'altres partits i canviant la forma de jugar. Em de ser superiors a l'equip rival al centre del camp i desbordar per bandes. No cal tenir 2 tios SOLS a dalt si de fet tampoc els arriben pilotes clares. I sobretot començar a deixar el joc directe pels últims 10 minuts!!
Ànims i toca guanyar a Orihuela