Pep Pagès, Axel Vizuete, Sergio Iglesias, Roberto morales....
Encara algú d´aquí defensa la conveniència d´una plantilla curta ?
Oficialment, el pressupost arribava fins aquí, però no resultarà que hem comprat un Mercedes, però ha quedat l´ultima roda per instal.lar....?
Llavors perquè jugadors com Pradas (recanvis relativament bon i a "preu de saldo" no es podien quedar ?
Em semblen una mica injustes les teves paraules. Ja sabem que tenim una plantilla curta, però és que sen's han lesionat 4 JUGADORS TITULARS i 2 d'ells per mi imprescindibles. Si això li passa a qualsevol equip de la 2a B tampoc estaria per tirar cohets. Ni tan sols un Madrid o un Barça seria inmune a una plaga de 4 jugadors titulars lesionats....... Com hauria de fer-ho Guardiola si no hi fos Puyol, Keita, Messi i Iniesta.... ?? Molt fotut, doncs aquí ens passa que em tingut la mala sort que els jugadors lesionats són peces clau dins l'equip i no pas jugadors més suplents dins l'equip..... si hagués sigut així segur que ho veuriem d'una forma diferent.
I posar noms com els de Raúl Pradas també em sembla oportunista, quan la temporada anterior ningú volia ni donar-li una oportunitat. De totes maneres és un jugador que si arribés al nivell que va tenir fa uns anys, seria més que vàlid per jugar a 2a B.
Crec que tenim una plantilla curta però molt i molt polivalent. Per això de moment penso que demà l'11 inicial serà de moltes garanties i en principi superior al del rival..... sempre hi quan ens deixem els ous sobre el camp. I de Sergio Urbano que és un bon jugador estic convençut que donarà un bon joc per la seva banda!!
També potser seria un bon moment per plantejar-se algún reforç d'algun jugador que estigui a l'atur i treient caler d'on fos. Com ara podria ser Jordi Tarrés que segurament ara estaria a un millor preu i que diria que està sense equip.
Anims