Després d'haver escoltat les segones alegacions presentades per fum fum fum i haver parlat amb l'altre equip implicat s'ha arribat a la següent ressolució:
El partit finalment es jugarà el dia 17 de desembre. Amb les mateixes con
Aquella jornada els altres participants de tercera "sports serrat" divisió podran jugar amb qui vulguin.
S'avisa també a fum fum fum que no es permetrà que torni a passar i que si passes seria eliminat d'aquesta competició.
Mira, ja n'he tingut prou. Ja sé que sóc nou en aquest joc, però ja a la primera jornada se m'ha tractat com si jo hagués fet alguna cosa malament quan he actuat EXACTAMENT IGUAL que l'altre equip implicat.
Al llegir aquesta amenaça ja n'he tingut prou, venia a passar-m'ho bé, però veient qui porta el joc i sobretot com el porta, decideixo retirar-me voluntàriament de la competició. Si tanta nosa us faig, ja no us en faré més.
Espero no meterme donde no me llaman eh.. !Pero no hombre no! Fum fum fum, supongo que no es fácil esto, pero no te lo tomes como una amenaza porfavor, Roma es el moderador de la Liga y tiene que ser más o menos contundente, estoy seguro de que no lo hacía como una amenaza
Espero y deseo que reconsideres tu retirada voluntaria de la competición y de aquí a un par o tres de ediciones nos veamos en Primera
Después de meterme donde no me llaman
, !Erik! Soy el subcampeón, el campeón justamente es Roma
Buen partido, primeros 3 puntos y pálante. Suerte Erik a partir de ahora
Ahora partido difícil contra Aimadama^^
!Suerte a todos!
!Salud!