Autor Tema: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC  (Llegit 55754 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC
« Respondre #320 el: 02 de Novembre de 2008, 22:17:24 pm »
Avui estem TOTS molt enfadats.....

Però demanaria una mica de calma a tothom. Més que res perque no comencem a incidir i repetir els mateixos "tics" de l'any del descens.

Per començar no afegiré res més al que heu anat comentant del partit. Únicament diré que és INDIGNE caure contra una banda com és el Santa Eulària i més jugant amb 1 tio més. Si fem comparacions entre un equip i un altre els superem en tot, MENYS en una cosa. I aquesta cosa és l'actitud. Així no guanyem a ningú.

Després d'això i dels qui us queixeu de la falta de qualitat i que perque feiem fora a certs jugadors de la temporada passada....... ara això ja de que serveix ?? DE RES

I sobretot no us enganyeu! A pesar d'errors en alguns fitxatges, tenim un equip FORÇA millor que el de la temporada anterior, i dels 5-6 millors del grup. Això és una realitat, de moment NO demostrada. D'altra banda aquest mateix equip ens ha demostrat en alguns partits -pocs-, que TAMBÉ, si vol, TÉ actitud i hi posa ganes.

Tenim una molt bona defensa i porter. Tenim un bon mig camp i tenim almenys en Joel un molt bon davanter.

La pregunta és: Perque si tenim bones peces, juguem amb la tàctica que juguem i havent demostrat que si volen posen ganes....... perque fem pena ja fa més d'un mes ??

Jo sempre he defensat a Ramón Moya i em sembla un molt bon entrenador, inclús penso que si un jugador no posa ganes, la culpa no és seva, però també crec que darrerament s'equiovca en donar excuses tipus "ens falta acoblament", "tenim lesionats", "plantilla curta"...... etc. Amb l'11 inicial que avui el Sabadell ha disposat a Santa Eulària era suficient com per almenys no perdre contra un dels equips més fluixos del grup. Ja sé que el seu camp és dels pitjors, però de no guanyar a fer el ridícul hi ha un GRAN pas.

A tot això espero que qui sigui -parlo dels de dalt- comenci a preparar decisions de caràcter urgent perque seguim estant aprop de tot. A 4 punts de baix, però també a 4 de dalt. I que fagin el que sigui perque patetismes com els del Benidorm o Santa Eulària no es repeteixin.

N'ESTEM CANSATS  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #321 el: 02 de Novembre de 2008, 22:20:13 pm »
No me gusta ver perder al Sabadell. Pero en este caso quiero que pierda para que abrais los ojos de una vez y veais que os han engañado como a chinos: ni hay equipo, ni hay jugadores buenos, ni hay ambición, ni hay entrenador, ni hay nada. Sólo precios abusivos para lo que hay que ver...

Si tota la gent fes com tu, diumenge no aniriem al camp perquè el Centre d'Esports no existiria. Ens podrem ***** en l'entrenador, els jugadors i la directiva, però passar per la cara que ets més llest que qualsevol per no fer-te soci del sabadell, en el forum del sabadell...
sense comentaris amic.

No saps quants insults i burles he hagut d'aguantar per no haver-me fet soci del Sabadell. Ara estic passant comptes.

Amb comentaris com aquests -i n'acumules ja MOLTS- et vas retratant constanment.

Si realment et provoca indiferència que guanyi o perdi el Sabadell -això és el que sembla- no entenc perque segueixes escrivint en aquest forum.

M'agradaria veure algún comentari "positiu" que surti del teu teclat. De tan en tan no estaria malament.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #322 el: 02 de Novembre de 2008, 22:29:21 pm »
Lo pitjor de tot es que si haguessim guanyat aquest partit, estariem 5ens a 1 puntet del Sant Andreu que es 4t.

:rant:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #323 el: 02 de Novembre de 2008, 22:47:18 pm »
Estic absolutament d'acord amb tu MUTIO, ara mes que mai TOTS em de ser el maxim freds i no ens em de deixar endur per la mala sang.

Portem 1 mes lamentable, pero tot i aixi estem a mitja taula a 4 punts de dalt i de baix. Ni fa un mes teniem un equip per piujar ni ara tenim un equip per baixar...

Nomes desitjo que el Moya, faci el que hagi de fer. I la secretaria tecnica i la directiva el recolzin amb el que convingui.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #324 el: 02 de Novembre de 2008, 22:54:42 pm »
Lo pitjor de tot es que si haguessim guanyat aquest partit, estariem 5ens a 1 puntet del Sant Andreu que es 4t.

:rant:

Ya navarro, pero esto tampoco nos beneficiaria mucho la verdad.
El equipo no está bién, y ganar un partido como el de hoy  a la larga nos haría mas daño que bién.
Es mejor que si la cosa tiene q petar pete ahora que no en la segunda vuelta.

Sobre això q diu el MUTIO té raó però és que jo puc tenir paciencia de perdre per la mínima 1 o 2 partits a casa, en una categoria tan igualada com aquesta doncs al igual q vam guanyar a Oriola podem perdre a casa contra qualsevol equip, però compte, el q no es pot fer és caure humillat 4-0 contra un equip dels més fluixos de la categoria i en superioritat numérica en gran part de partit. I menys perdre de la manera q ho hem fet, sense ni crear ocasions de gol, sense cap indíci de millorar, això dsp d'una setmana calenteta dsp de perdre a casa contra el Benidorm.
És lamentable, i que dos dels 4 gols els marqui una d*******a humana com el Gallo encara em toca molt més la moral.  :confused:
« Darrera modificació: 02 de Novembre de 2008, 23:40:16 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #325 el: 02 de Novembre de 2008, 23:15:31 pm »
Aquí s´està portant a terme la suma de tres factors que si no es posen sota control, el "còctel" pot ésser perillosíssim....

JUGADORS:   Poca implicació d´alguns jugadors, i absència de referents
                   al vestuari que facin equp i que sapiguen portar el timó de
                   l´equip, després de la defenestració de la plantilla de l´as-
                   cens.  Equip amb qualitat, però sense "ànima" perquè ens
                   entenguem.
ENTRENADOR:  El segueixo considero molt bon entrenador, però acusa
                      certa desorientació en els últims partits.

PLANIFICACIO DE LA TEMPORADA:   Plantilla curta (absència de recanvis),
                   Plantilla massa canviada (absència de conjunció) i Pretempo-
                   rada errònia, amb el que això implica de lesions prematures
                   i biorritmes físics desajustats.  Afegim la cessió totalment
                   illògica de Fran Arévalo.  ´

Si la pilota entra, això s´arreglarà ràpid, però "fil a l´agulla" ja, perquè sinó la "bola de neu" se´ns tirarà a sobre.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #326 el: 02 de Novembre de 2008, 23:21:51 pm »
Aquí s´està portant a terme la suma de tres factors que si no es posen sota control, el "còctel" pot ésser perillosíssim....

JUGADORS:   Poca implicació d´alguns jugadors, i absència de referents
                   al vestuari que facin equp i que sapiguen portar el timó de
                   l´equip, després de la defenestració de la plantilla de l´as-
                   cens.  Equip amb qualitat, però sense "ànima" perquè ens
                   entenguem.
ENTRENADOR:  El segueixo considero molt bon entrenador, però acusa
                      certa desorientació en els últims partits.

PLANIFICACIO DE LA TEMPORADA:   Plantilla curta (absència de recanvis),
                   Plantilla massa canviada (absència de conjunció) i Pretempo-
                   rada errònia, amb el que això implica de lesions prematures
                   i biorritmes físics desajustats.  Afegim la cessió totalment
                   illògica de Fran Arévalo.  ´

Si la pilota entra, això s´arreglarà ràpid, però "fil a l´agulla" ja, perquè sinó la "bola de neu" se´ns tirarà a sobre.

Totalment d'acord! La clau de l'ascens l'any de 3ª va ser el bon rotllo de tots els jugadors i la implicació que hi havia pel projecte.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #327 el: 03 de Novembre de 2008, 14:20:34 pm »
Acabo de veure els gols i la veritat es que els 2 primers son calcats i de xiste, Jaume en el 1er i Campos en el 2on, protegeixen la pilota perque De Navas surti i l'agafi sense problemes i en les 2 jugades De Navas es queda a mitja sortida i els davanters balears posen el peu i gol.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #328 el: 03 de Novembre de 2008, 14:40:45 pm »
Jo també he vist les imatges i una altra cosa indignant és la vestimenta, quin motiu hi havia per no anar arlequinats?
CAP.
demanem implicació dels jugadors, però aquí hi ha molts a decidir que se'ls en fot bastant tot, a veure si el proper partit sortim de color rosa?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #329 el: 03 de Novembre de 2008, 14:41:48 pm »
A tots aquests que em dieu que m'estic retratant, us diré que m'és ben igual el que penseu sobre mi. No em coneixeu en persona, no sabeu com sóc, no sabeu com penso, no sabeu fins a quin punt estimo al Sabadell. A mi el Sabadell no em produeix indiferència. Pateixo com el que més. No aniré al camp, però des que es va re-inaugurar Ràdio Sabadell no m'he perdut un partit. I això no m'ho treu ningú, i menys persones que ni conec i que es permeten el luxe de dir com sóc sense coneixer-me.

I si vull que perdi el Sabadell, és perquè necessita un gran canvi, una autèntica revolució. I si per millorar i anar a més s'ha de perdre primer, doncs que es perdin tants partits com facin falta.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #330 el: 03 de Novembre de 2008, 15:43:04 pm »
A tots aquests que em dieu que m'estic retratant, us diré que m'és ben igual el que penseu sobre mi. No em coneixeu en persona, no sabeu com sóc, no sabeu com penso, no sabeu fins a quin punt estimo al Sabadell. A mi el Sabadell no em produeix indiferència. Pateixo com el que més. No aniré al camp, però des que es va re-inaugurar Ràdio Sabadell no m'he perdut un partit. I això no m'ho treu ningú, i menys persones que ni conec i que es permeten el luxe de dir com sóc sense coneixer-me.

I si vull que perdi el Sabadell, és perquè necessita un gran canvi, una autèntica revolució. I si per millorar i anar a més s'ha de perdre primer, doncs que es perdin tants partits com facin falta.

Si quieres hacemos bajar al equipo a Primera Catalana solo para que tu tengas esa "revolución" que tanto hablas. Que me gustaría saber de que se trata...No me hagas reir!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #331 el: 03 de Novembre de 2008, 16:16:14 pm »
jo us voldria dir una petita cosa. En aquests moments les coses no estant sortint com haurien de sortir. Mirant´ho desdel dia despres,cosa que ahir estava com la majoria de vosaltres. hauriem de deixar temps a l´equip ja que si no vull recordar el primer any a tercera l´equip del moya tbé s´estaava conjuntant. Aquest any es nou  i  les coses encara que no furolin sequr que estem tots a la plaça st roc al juny

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #332 el: 03 de Novembre de 2008, 16:23:05 pm »
Puede ser, pero la dignidad nunca se debería perder y es que la cosa ya no puede ir a peor, por tanto tengo la esperanza que la cosa cambie poco a poco a mejor, porque perder con un recién ascendido, con un jugador menos y por un rotundo 4-0 es estar en el pozo si el rumbo no se cambia a tiempo. Por cierto ¿dónde hay que firmar para que en junio estemos en la Plaza de San Roc? ya mismo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #333 el: 03 de Novembre de 2008, 16:27:47 pm »
ja altres equips que per nadal volien fotre fora l´entrenador i a final de lliga han estat on havien d´estar

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #334 el: 03 de Novembre de 2008, 17:49:12 pm »

Definitivament, has perdut els papers. Si perdem molts partits, mos anirem altri cop al pou de tercera, i llavors, patirem, com fa dos anys. Que te creus, que si este any mos aguantem i no s'aconseguix l'objectiu del play-off, no liquidaran al Moya i potser al Llamas?
Tenim un president lligat de mans i peus per la Fundació, però té els ous ben posats i a final de temporada foterà un parell de mossegades a on toque si no s'aconseguix el que ell vol.
Si un estima un equip, no vol ni que perdi a la petanca.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #335 el: 03 de Novembre de 2008, 18:47:26 pm »

Definitivament, has perdut els papers. Si perdem molts partits, mos anirem altri cop al pou de tercera, i llavors, patirem, com fa dos anys. Que te creus, que si este any mos aguantem i no s'aconseguix l'objectiu del play-off, no liquidaran al Moya i potser al Llamas?
Tenim un president lligat de mans i peus per la Fundació, però té els ous ben posats i a final de temporada foterà un parell de mossegades a on toque si no s'aconseguix el que ell vol.
Si un estima un equip, no vol ni que perdi a la petanca.

El que queda clar, una vegada més, es que aquest noi no s'estima el Sabadell. Una llàstima..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #336 el: 03 de Novembre de 2008, 22:02:07 pm »
buffff no avui visto los goles y los acabo de ver en futbol cat. mmm como decirlo??? Ridiculo??? Patetico??? por favor los dos primero goles son de verguenza para echarse a llorar y no parar asta el domingo siguiente
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #337 el: 03 de Novembre de 2008, 22:12:04 pm »
buffff no avui visto los goles y los acabo de ver en futbol cat. mmm como decirlo??? Ridiculo??? Patetico??? por favor los dos primero goles son de verguenza para echarse a llorar y no parar asta el domingo siguiente

Estos dos goles simplemente tendrian que hacer sentar al banquillo la semana que viene, primero de todo a De Navas y posteriormente a Campos (que hace dias que se lo merece), que aprendan!! A Berlanga lo salvo porq total es de lo poco decente que tenemos en defensa...los otros dos que se despierten!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #338 el: 03 de Novembre de 2008, 22:20:47 pm »
vaya dos primeros goles que nos hacen madre mia, en gava el primero tmb fue similar 3 tios y no la sacan llega el de gava y gol, estos goles no te los pueden hacer, yo tmb estoy de acuerdo en sentar a de navas y darle una oportunidad a miguel angel, a de navas le hace falta ya sentarse unos partidos, y el mercenario del gallo celebrando los goles ya vendras a sabadell **** gandul  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #339 el: 03 de Novembre de 2008, 23:21:40 pm »
Sincerament després de veure l'Arlequinat encara estic més decepcionat,Per dir-ho d'alguna manera, de l'equip...Quina pena...quin ridícol.....Com es pot jugar d'aquesta manera?. Com es poden encaixar aquests gols.?. Si semblavem un equip de pati de col.legi...

Ah...i mira que l'arbitre ens ha volgut ajudar...pèrò això encara ha servit per donar més notorietat a les nostres mancances...

I Cazorla...sap en equip juga...?. Sap alguna cosa de la història del nostre Club.?. Justifica l'actitud...doncs mira si no és problema d'actitud és que "son muy malos"....

Veient les imatges...veig encara més clar que la culpa no és del Moya...i a més he trobat molt coherent els seus comentaris...de que vol jugar de tu a tu, però que aquest equip està tocat física i psíquicament...i ara pregunto es varen fitxar a uns jugadors contrastats...però quan es varen fitxar estaven en el seu millor moment.?....Només posaré un exemple perquè tinc arguments i opinions d'afeccionats dels equips dels que varen venir determinats jugadors que venien de fer una temporada nefasta en el seu anterior Club...Bé em centro en el cas que volia preguntar...Aquest jugador desequilibrant que era el plus per dur-nos al Play Off en quines condicions físiques se'l va incorporar.?....O ja estava lesionat...

Ara es demanen responsabilitats al nostre entrenador, però crec que hi ha altres persones molt més responsables del fiasc d'aquest equip!!!!!!.

Senyors de l'àrea esportiva actualment el soci del Sabadell, és intel.ligent...i com diria aquell..."Al sosi no se'l pot enganyar"...I a nosaltres des de fa temps sen's està enganyant. Qui?.....Els de sempre....aquells apoltronats que sembla tinguin el patrimoni del nostre Club...i parlo des del fracàs continuat des de fa moltes temporades....Ah!..i ara les accions són de l a Fundaciói el Sabadell de tots....

No segueixo perquè estic calent...i ojalà m'hagi de tragar les meves paraules....això serà el millor siptome que "lo" d'aquest dies ha sigut un mínim incident...però penso que l'afició del Sabadell comença a estar farta dels esdeveniments dels últims anys des del descens per morosos...

:bandera :bandera :bandera