Enquesta

L'afició del CE SABADELL FC se n'ha cansat del seu entrenador?

SI
NO

Autor Tema: L'afició del CE SABADELL FC se n'ha cansat del seu entrenador?  (Llegit 2844 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
L'afició del CE SABADELL FC se n'ha cansat del seu entrenador?
« el: 28 de Octubre de 2008, 19:23:57 pm »
Després de gairebé dues temporades i mitja, vosaltres creieu que l'afició d'aquest club està començant a donar mostres d'esgotament respecte a la credibilitat i confiança que li mostrava Ramón Moya?
La meva pregunta es deu a un fet per mi no massa habitual a casa nostra, i és que en els dos darrers partits a la Nova Creu Alta els xiulets s'han acabat imposant als crits de recolzament, agafant el seu punt màxim en el descans del partit del passat diumenge. Tot plegat em recorda massa, i em preocupa i molt, a l'ambient previ que es va començar a viure a la destitució del Mora, en una temporada també carregada de grans projectes i ambicions...
Jo, no nego que estic perdent la confiança en ell, però ara per ara consideraria una animalada de bulto pensar en la seva destitució, i menys quan tenim una classificació actual que molts de nosaltres hauriem signat abans de començar la lliga.

Apa doncs, a votar!
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2008, 20:13:58 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: L'afició del CE SABADELL FC se n'ha cansat del seu entrenador?
« Respondre #1 el: 28 de Octubre de 2008, 20:37:41 pm »
a mi personalment no m'agradat mai, i qui hem coneix ho sap de sobres...no he tingut que aguantar "bronques" d'alguns amics perque el sistema del Moya no m'agradaba ni guanyant, ni mantenint-nos ni ascendint...senzill ament la manera de plantejar els partits i les rodes de premsa amb les explicacions rocambolesques que dona de vegades no m'agraden.
També he de dir que en un partit no he cridat mai en contra d'ell, en definitiva qui mou la piloteta son els jugadors.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #2 el: 28 de Octubre de 2008, 22:58:15 pm »
jo voldria ser critic amb certa aficio del sabadell.
estic una mica massa fart de certa gent que es posa a criticar als jugadors i tecnics quan tenim un mal partit i és la mateixa que quan vam guanyar contra el terrassa i ens vam posar en aquella posició de privilegi....delira va euforicament que erem un equip per pujar.
si us plau, madurem i pensem que no som perfectes, tindrem partits fantastics i partits k farem el pena ja sigui per el mal estat de la gespa, per un bon plantejament del tecnic adversari o un mal estat de forma dels nostres jugadors....
si us plau, siguem mes forts i no ens deixem emportar tant per la sang...
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 29 de Octubre de 2008, 01:22:44 am »
Jornada 10, con 15 puntos a 3 del Play-off... Quien no lo firmaria a principio de temporada?? Tambien hay que pensar que estamos en la jornada 10, solo la jornada 10... y tenemos una plantilla "nueva" vamos a dejar un poco de tiempo para trabajar al mister... y un poco de paciencia porque la situacion no es mala. No puede ser que cuando ganamos en orihuela seamos el mejor equipo y moya el mejor entrenador y luego perdemos contra benidorm en casa... y ya esta liada. Un poco de paciencia.

Moya  :ok

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 29 de Octubre de 2008, 09:47:24 am »
pero no solo se trata de estar a 3 puntos del playoff, se trata de la imagen en casa 30 minutos con el ibiza, 15 con el terrassa, y 20 con el valencia B, es lo unico que hemos jugado bien, yo a moya le daria un margen de 3 o 4 partidos si el equipo no mejora la imagen optaria por un cambio  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #5 el: 29 de Octubre de 2008, 10:51:21 am »
Los que opinais por un cambio, a quien traeriais? Podriamos repescar a Rubi que lo está haciendo tan bien en Ibiza que no tardaran en echarlo...va no me hagais reir.
Que se diga que el equipo no juega bien...pero que pensais que somos el Barcelona de Guardiola y jugamos la Champions. Estamos en Segunda B, el pozo del fútbol español, lo importante es ganar no jugar bien. Y Moya ha demostrado que cuando se le marca un objetivo lo cumple. Quedan ¡27 partidos! para acabar la temporada regular (porque creo que haremos playoff), vamos a darle más tiempo.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #6 el: 29 de Octubre de 2008, 12:10:03 pm »
Senyors, tinguem mes paciencia i estomac, deixem treballar. I reconec que el diuemenge estava força emprenyat, com la gran majoria.

Fins avui el Moya sempre ha complert amb els objectius marcats, tambe estic d'acord que amb ell l'equip desplega un futbol mes practic i gris que bonic.

Pero el que tinc clarissim que canviar qualsevol entrenador a mitja temporada es una mesura molt arriscada, i desesperada, normalement mai dona el resultats desitjat. Fa 3 anys teniem moltes ganes de fer fora al Mora, ho vam fer, l'equip va millorar ?

Deixem treballar i si al juny que ve no hem aconseguit les fites desitjades o senzillament volem canviar l'estil de joc, llavors sera el moment.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 29 de Octubre de 2008, 12:55:27 pm »
Jo si que estic bastant cansat d'ell. Dels seus sitemes ultradefensius (i ens foten els gols igualment), de la seva sang d'orxata, de que sempre busqui culpables en els jugadors, de que mai faci autocrítica... Jo ja ho vaig dir: per 3ª és un entrenador ideal. Però per 2ªB és incompetent.
« Darrera modificació: 29 de Octubre de 2008, 16:23:27 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #8 el: 29 de Octubre de 2008, 14:07:03 pm »
Jo si que estic bastant cansat d'ell. Dels seus sitemes ultradefensius (i ens foten els gols igualment), de la seva sang d'orxata, de que sempre busqui culpables en els juagdors, de que mai faci autocrítica... Jo ja ho vaig dir: per 3ª és un entrenador ideal. Però per 2ªB és incompetent.

Otro k piensa igual k tu  :ok

Kizas puede ser un entrenador para 2ªB,pero para mantener la categoria i se acavo!!

Asta los h..... del 5-4-1 en casaa,hay k ser mas ambiciosos por lo menos en la Nova Creu Alta!!!!!

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #9 el: 29 de Octubre de 2008, 14:08:54 pm »
Los que opinais por un cambio, a quien traeriais? Podriamos repescar a Rubi que lo está haciendo tan bien en Ibiza que no tardaran en echarlo...va no me hagais reir.
Que se diga que el equipo no juega bien...pero que pensais que somos el Barcelona de Guardiola y jugamos la Champions. Estamos en Segunda B, el pozo del fútbol español, lo importante es ganar no jugar bien. Y Moya ha demostrado que cuando se le marca un objetivo lo cumple. Quedan ¡27 partidos! para acabar la temporada regular (porque creo que haremos playoff), vamos a darle más tiempo.

Francisco deL Badalona de la temporada pasada,por poner un ejemplo(nose por donde anda esta temporada,o esta en el paro)
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #10 el: 29 de Octubre de 2008, 18:18:29 pm »
El nostre entrenador es el sr. Moya fins que la directiva no digui el contrari, docs tenim que estar amb ell. Es un entrenador que sempre, sempre a dit els objetius i els a complert i amb numeros.
Pero amb diferencia de quan va fer la plantilla de 3ª, que la va fer ell, aquesta jo diria que no i volguis o no es te que acoplar, val que ja portem 10 jornades i que ja tindria que estar conjuntada pero donent un vot de confiança amb el mister.
Si que hi ha molta gent que esta en contra d'ell, pero aquests mateixos estarien en contra d'un altre (que si no defensem, que sempre amb la tàctica del fora de joc...son comentaris que sempre s'han escoltat per la NCA amb bons entrenadors)

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #11 el: 29 de Octubre de 2008, 19:47:32 pm »
Jo nomes vull dir que una cosa es clara> qui juga son els jugadors. I si fos pel sistema, esta demostrat que amb cinc defenses pots guanyar una eurocopa, Grecia a Portugal per exemple. Es a dir, que per mi, tot passa per la involucracio dels jugadors i les ganes que hi posin. Potser al CES falla alguna cosa mes que no sabem, pero.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #12 el: 29 de Octubre de 2008, 20:59:39 pm »
Més paral.lelismes amb la temporada del descens.?. Si us plau NO

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 29 de Octubre de 2008, 22:33:12 pm »

Més paral.lelismes? quin n'hi ha?    :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 30 de Octubre de 2008, 00:03:39 am »

Aquella temporada es va fer un equip engrescador de noms per assolir l'ascens i això la directiva o va trasmetre a l'afició...

Aquella temporada la majoria de jugadors van mostrar una falta d'actitut important...

Aquells davanters Gallo, Madrigal, Orife havien de fer molts gols...

Des de l'inici de la temporada l'afició es va mostrar nerviosa...i es va questionar ràpidament l'entrenador...Resultat quatre entrenadors i un equip pensat per assolir l'ascens va aconseguir fer història logrant per primera vegada en l'historial del nostre Club baixar a tercera divisió...cosa que mai s'havia aconseguit havent-t'hi la segona B.

Esperem que això no es repeteixi. Si ara fem fora al Moya crec que seria un calc,de moment, d'aquella temporada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 31 de Octubre de 2008, 20:52:42 pm »

Aquella temporada es va fer un equip engrescador de noms per assolir l'ascens i això la directiva o va trasmetre a l'afició...

Aquella temporada la majoria de jugadors van mostrar una falta d'actitut important...

Aquells davanters Gallo, Madrigal, Orife havien de fer molts gols...

Des de l'inici de la temporada l'afició es va mostrar nerviosa...i es va questionar ràpidament l'entrenador...Resultat quatre entrenadors i un equip pensat per assolir l'ascens va aconseguir fer història logrant per primera vegada en l'historial del nostre Club baixar a tercera divisió...cosa que mai s'havia aconseguit havent-t'hi la segona B.

Esperem que això no es repeteixi. Si ara fem fora al Moya crec que seria un calc,de moment, d'aquella temporada

Aquella temporada MAI vam estar entre els 4a primers de la lliga, aquella temporada vam estar vintitantes jornades a la zona de descens o promoció de descens... Ara encara no em baixat de la 7a posició (només a la jornada 1 que vam ser oncens o decens...), Aquella temporada teníem al Mora, que ya sabem com era, ara tenim al Moya que ya sabem també com es, aquella temporada YA va passar! ara estem a la 08/09, no anem enrere...que ya o vam fer un cop
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 01 de Novembre de 2008, 07:48:49 am »

Sí home sí, comencen a questionar l´entrenador, que encara estem a temps de consumir-ne un altre cop 4 en una temporada ¡¡¡¡

Deixeu treballar a Ramón Moya, que ni es mereix que s´el questioni després de la feina dels últims 2 anys ni hi ha ara ii amb la temporada inicida alternatives millors....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #17 el: 01 de Novembre de 2008, 12:16:47 pm »
nose a que ve aquesta enquesta, si fessim fora a moya ja estaria tot perdut.
jo tinc molta confiança amb ell, sempre ha fet el que ha cumplert, va di ke pujariem , hem pujat, va di que ens mantindriem, ens hem mantingut, diu que farem play-off i nomes estem a 3 llocs.
soncerament no entenc perque ve aixo, quan anem setens.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 01 de Novembre de 2008, 13:09:38 pm »
jo tinc molta confiança amb ell, sempre ha fet el que ha cumplert, va di ke pujariem , hem pujat, va di que ens mantindriem, ens hem mantingut, diu que farem play-off i nomes estem a 3 llocs.

i estem a nomes 3 puntets!

moya no es el culpable de que hagin fotut el pena durant dos partits

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #19 el: 01 de Novembre de 2008, 21:35:59 pm »

i estem a nomes 3 puntets!

moya no es el culpable de que hagin fotut el pena durant dos partits

a no? pues segun me a comentado uno que se pone en tribuna, al cazorla lo quito por irse al ataque en dos ocasiones, y asi se lo dijo te e cambiado por irte al ataque te dije que no subieras, y cazorla viendo que al equipo le costaba llegar se fue para arriba un par de veces   :beer2 :beer2
visca el sabadell