Autor Tema: Li fan el llit a Moya?  (Llegit 14382 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Li fan el llit a Moya?
« Respondre #60 el: 11 de Novembre de 2008, 13:43:42 pm »
tranquilitat que si anem foten fora tots els entrenadors els jugadors encara es posaran mes nerviosos!!!!!!! encara mes del que estan ara fins i tot.Em sembla que aquest any encara no em baixat de mitja taula...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #61 el: 11 de Novembre de 2008, 15:35:05 pm »
TRANQUILS !!

si mireu lligues passades, veureu que els que han acabat a dalt sempre han tingut un mes dolent.
si som sempre tant impacients, els nostres projectes sempre fracassaran

Fins fa dos partits jo també estava tranquil, però ara ja no sé......

A veure si surt el Soteras a dir allò de: "Que no us embauquin!!!"

Mentre no els hi doni per tornar a fitxar a l'Elvira Espavila!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #62 el: 11 de Novembre de 2008, 17:01:02 pm »
per cert estic escoltant l'anotador i diuen que si segueix aixi el sabadell podrien pendre mesures...

MESURES JA!

JA-JA-JA i JA.  :laugh2:
El primer que ha de sortir no és precisament el Moya.. A demés seria el colmo del cachondeo gastar diners en una entrenador, dient com van dient què no hi ha un Euro, en comptes de portar migcampistes, que és on tenim el problema des del Juliol  :yes:

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #63 el: 11 de Novembre de 2008, 20:16:11 pm »
hola familia arlequinada yo e defendido muchas veces a moya el año pasado tenia lo que tenia este año tiene mas que el año,pasado y si pudiese fichar algun jugador seguro que ficharía mas defensas moya te equivocas menos defender en casa y mas juego de ataque donde se avisto en casa un delantero y con de navas son seis defendiendo y por si fuese el colmo los centro campistas balones a tras ya vale que pasa LLevamos tes partidos fatal y luego dicen paciencia por favor ya basta soluciones yaaaaaaaaaaaaaa moya si lees esto ponte las pilas no estamos ni en tercera ni tienes el equipo del año pasado ( que por cierto fue una proeza salvar la categoría está hay que reconocerlo )

una pregunta sabeis si moya a pasado de segunda B

por mi parte ya no hay escusas o cambia la actitud de los jugadores o señor moya muchas gracias por los servicios prestados y adiós ya le paso lo mismo en el hospitalet sera casualidades o hay algo mas

VISCA EL SABADELL Y EL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #64 el: 12 de Novembre de 2008, 16:27:01 pm »
hola familia arlequinada yo e defendido muchas veces a moya el año pasado tenia lo que tenia este año tiene mas que el año,pasado y si pudiese fichar algun jugador seguro que ficharía mas defensas moya te equivocas menos defender en casa y mas juego de ataque donde se avisto en casa un delantero y con de navas son seis defendiendo y por si fuese el colmo los centro campistas balones a tras ya vale que pasa LLevamos tes partidos fatal y luego dicen paciencia por favor ya basta soluciones yaaaaaaaaaaaaaa moya si lees esto ponte las pilas no estamos ni en tercera ni tienes el equipo del año pasado ( que por cierto fue una proeza salvar la categoría está hay que reconocerlo )

una pregunta sabeis si moya a pasado de segunda B

por mi parte ya no hay escusas o cambia la actitud de los jugadores o señor moya muchas gracias por los servicios prestados y adiós ya le paso lo mismo en el hospitalet sera casualidades o hay algo mas

VISCA EL SABADELL Y EL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL

Sí, la temporada 2002-2003 va fer-se càrrec del primer equip de l'Espanyol durant unes jornades de "transició", entre la marxa de Juande Ramos i l'arribada de Javier Clemente. Va debutar a la banqueta perica a Balaídos i amb derrota, 1-0, a favor del Celta (gol de José Ignacio).

:beer2

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #65 el: 12 de Novembre de 2008, 18:14:18 pm »
hombre a mi el moya la verdad no me gusta mucho que digamos es un cagueta, pero en algo estoy deacuerdo no gastar en echar al mister y con esa directiva tan grande que tenemos y gente acomodada economicamente podian poner 3000 euros cada uno de los directivos y fichar 3 juadores buenos y haber que sucede, el ayuntamiento ya nos da creo que es la hora de que el president y su junta se mojen un poco que el palco bien que les gusta :scut

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #66 el: 13 de Novembre de 2008, 10:20:39 am »
hombre a mi el moya la verdad no me gusta mucho que digamos es un cagueta, pero en algo estoy deacuerdo no gastar en echar al mister y con esa directiva tan grande que tenemos y gente acomodada economicamente podian poner 3000 euros cada uno de los directivos y fichar 3 juadores buenos y haber que sucede, el ayuntamiento ya nos da creo que es la hora de que el president y su junta se mojen un poco que el palco bien que les gusta :scut

Tens tota la raó, des de que han arribat que no han posat un duro!!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 13 de Novembre de 2008, 12:02:08 pm »

Tens tota la raó, des de que han arribat que no han posat un duro!!!!

Ni posaran, la seva missió és demanar als altres i estar macos per sortir a les fotografies i en TV.
A aquests no els treu ni els Geos  :badall

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #68 el: 13 de Novembre de 2008, 13:11:38 pm »
hombre a mi el moya la verdad no me gusta mucho que digamos es un cagueta, pero en algo estoy deacuerdo no gastar en echar al mister y con esa directiva tan grande que tenemos y gente acomodada economicamente podian poner 3000 euros cada uno de los directivos y fichar 3 juadores buenos y haber que sucede, el ayuntamiento ya nos da creo que es la hora de que el president y su junta se mojen un poco que el palco bien que les gusta

Tens tota la raó, des de que han arribat que no han posat un duro!!!![/quote]

Jojojojo... algú pot afirmar o desmentir això¿? Dubto que desde la nostre posició ningú pugui asegurar res, si no sabem... millor callem.

A aquests no els treu ni els Geos 

El primer grup que presenti un projecte millor segurament. Si l'Antcarcer i jo fem una alternativa més bona crec que marxarien, i sense els geos.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2008, 18:03:09 pm per X-Men Aigua »
The pride of Catalunya

antcarcer

• Visitant
« Respondre #69 el: 13 de Novembre de 2008, 13:34:34 pm »
Si MAYOLETE si, si tu i jo, i algun Forero més ens deixessin entrar, dóna ho pel fet de que seria millor, perquè pitjor és impossible, només d'escoltar algunes tragèdies que fan, em fa vergonya, i això que les fan ells  :scut

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #70 el: 13 de Novembre de 2008, 14:36:15 pm »
Home aixo tothom o pensa pero... es impossible si ens fotessim els del foro segur que el sabadell no estaria aixi... potser una mica millor  :Paletas: :Hecho_polvo: :Paletas: :botador :botador :botador :botador :botador :botador :botador
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
ESPERO QUE LI FACIN EL LLIT AL MOYA
« Respondre #71 el: 15 de Novembre de 2008, 14:25:14 pm »

ESPERO QUE LI FACIN EL LLIT AL MOYA TAL I COM SE'L HAN FET AVUI...

SANT ANDREW 1
SABADELL 2

si ha de ser així, que se'l facin !!

dubto que dins del vestidor hi hagi molt merder.

Desconnectat sabadell11

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
Re: ESPERO QUE LI FACIN EL LLIT AL MOYA
« Respondre #72 el: 15 de Novembre de 2008, 14:32:25 pm »
Juan Carlos Mejías estava exultante al final del partidoo, haver si se va el fantasma del mal rollo i todos confiamos un poquitoo masss!!!

Tenemos que ir todos a unaaa!!! con todas las bajas q teniamos, y hemos ganado a uno de los gallitos de la categoria!! animo q se puedee!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #73 el: 15 de Novembre de 2008, 14:57:28 pm »
LO QUE HACE FALTA es ganar partidos como el de hoy y asi se terminan la especulacion creo que estoy hoy sabra porque es un dia de alegria el que yo no me esperaba pero hemos sido superiores y con mucha capacidad de trabajo y es como hay que seguir  :scut

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #74 el: 15 de Novembre de 2008, 16:25:18 pm »
si hubieramos jugado como hoy,dias como santa eulalia o benidorm,dudo mucho que se hubieran perdido los puntos,ahora nos han demostrado que pueden,y se les tiene que exigir cada semana el mismo trabajo!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat mamen

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #75 el: 16 de Novembre de 2008, 12:56:36 pm »
acordaos q tambien existe el factor mas importante
el de la SUERTE :cheer

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #76 el: 17 de Novembre de 2008, 15:17:48 pm »
LA SUERTE HAY QUE BUSCARLA NO VIENE SOLA

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #77 el: 17 de Novembre de 2008, 20:59:48 pm »
Jo crec que la sort no és del que la busca sinó del que la troba.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #78 el: 17 de Novembre de 2008, 23:06:22 pm »
eso es en la loteria en el futbol como en la vida, hay que buscarla nada viene de casualidad si no del trabajo bien echo :beer2

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 19 de Novembre de 2008, 13:30:33 pm »
Penso que això del llit ha de quedar oblidat el diumenge: victòria i piscolabis!!!!