Autor Tema: ELS PARTITS DE TV3 ELS DISSABTES A LES 12:30 ENS FOTEN A TOTS.  (Llegit 4947 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
ELS PARTITS DE TV3 ELS DISSABTES A LES 12:30 ENS FOTEN A TOTS.
« el: 03 de Novembre de 2008, 23:50:49 pm »
Senyors, tinc la confirmació, de que el dissabte 15 de Novembre, jugarem el partit UE Sant Andreu-CE Sabadell a les 12.30 hores del matí. I serà el segon. I estic segur de que en vindran més.

Lamentablement, el contracte televisiu ha estat firmat no fa gaires dies per la UE Sant Andreu, ja que son uns diners que superen el montant de les entrades de qualsevol partit, i justament el primer partit que els televisin serà el nostre. Ens ha tocat la grossa. Ja serà el segon partit que ens donaran per la televisió, i curiosament a fora del nostre estadi (ja vindran aquí, ja).

Demanaria que ens desplacéssim en la mesura que podem, i que aprofitéssim per a fer algun acte de protesta conjunta, tots els desplaçats respecte a TeVen3. El futbol a aquests horaris, no és viable, i ja que no es volen donar per al-ludits, ajudem a que s'en donin compte.

Jo proposo pancartes (fàcil, teles blanques i esprai blau, colors CES), i personalment, si hagués una càmera a la vora, potser li hagués ensenyat alguna part de la meva anatomia a tot Catalunya. La part que tapo a l'estiu amb el banyador, crec que mereix també veure món de tant en quan.

Per altre part, també demano cordura. Últimament al Narcís Sala, els Mossos d'Esquadra fan pràctiques del que no s'atreveixen a fer als culereros i plumífers. Evidentment, no és el mateix tocar els collons a 2000 persones que no a 15000 o 100000.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re: Partits a les 12.30.
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2008, 10:39:05 am »
Estic d'acord de qualsevol iniciativa en contra de TV3 en matèria d'ESPORT, tot i que no tinc massa temps entre setmana, una vegada allà al camp faré el que demaneu :).

D'altra banda contra el Sant Andreu haguessim jugat diumenge el matí, que també em sembla un mal horari...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat torpede

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
ELS PARTITS DE TV3 ELS DISSABTES A LES 12:30 ENS FOTEN A TOTS.
« Respondre #2 el: 05 de Novembre de 2008, 19:09:13 pm »
Bona tarda a tothom, soc un seguidor i soci del Sant Andreu i com molt bé sabreu tots, el dia 15 de novembre que es dissabte a les 12:30 us enfronteu amb nosaltres al nostre estadi i el present escrit es per que us animeu a portar pancartes en contra de TV3 per aquests horaris que tant perjudiquen als nostres clubs i que ens han imposat per caprici d'algún cacique de la nostra suposada TV pública de Catalunya que tots paguem. Es pensen que ens poden pendre el pél als aficionats al futbol català, i l'unic que fan es enfonsar-lo per qué els dissabtes a aquesta hora l'afluencia d'aficionats als nostres estadis baixa considerablement i només dediquen temps i diners al club que tots coneixem. Se'ls hi veu el "plumero" i diuen que aposten pel futbol català i l'únic que fan aquests caciques de TV3 es enfonsar-lo, per tant, m'agradaría a mí com a tota l'afició del Sant Andreu que porteu pancartes ben grans que diguin que TV3 no té pas cap respecte pél nostre futbol ni péls nostres clubs catalans que tant diuen que volen afavorir.
LA TV "PÚBLICA "DE CATALUNYA ( TV3 ), NO TÉ PAS CAP RESPECTE PELS NOSTRES CLUBS NI PEL FUTBOL CATALÀ.
VISCA CATALUNYA !, i  VISCA ELS NOSTRES CLUBS !.

Jo en vaig posar una pancarta de ( 8 metres x 1'5 metres ) i me la volíen fer treure però al final la vaig tornar a posar i d'aixó en fa 2 setmanes i els mossos d'esquadra no em van dir res, només el club per qué estava el señor alcalde de Barcelona a la tribuna, la vaig despenjar i als 2 minuts tornava a estar penjada al Camp del Sant Andreu. Porteu pancartes d'aquest estil i no tindran més remei que treure-las per la TV quan facin el partit. Si veuen que vosaltres, els del Sabadell també protesteu, s'ho pensarán millor la propera vegada que vulguin fer una "cacicada" d'aquestes característiques.
« Darrera modificació: 05 de Novembre de 2008, 19:37:09 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ELS PARTITS DE TV3 ELS DISSABTES A LES 12:30 ENS FOTEN A TOTS.
« Respondre #3 el: 05 de Novembre de 2008, 20:01:53 pm »
Bona tarda a tothom, soc un seguidor i soci del Sant Andreu i com molt bé sabreu tots, el dia 15 de novembre que es dissabte a les 12:30 us enfronteu amb nosaltres al nostre estadi i el present escrit es per que us animeu a portar pancartes en contra de TV3 per aquests horaris que tant perjudiquen als nostres clubs i que ens han imposat per caprici d'algún cacique de la nostra suposada TV pública de Catalunya que tots paguem. Es pensen que ens poden pendre el pél als aficionats al futbol català, i l'unic que fan es enfonsar-lo per qué els dissabtes a aquesta hora l'afluencia d'aficionats als nostres estadis baixa considerablement i només dediquen temps i diners al club que tots coneixem. Se'ls hi veu el "plumero" i diuen que aposten pel futbol català i l'únic que fan aquests caciques de TV3 es enfonsar-lo, per tant, m'agradaría a mí com a tota l'afició del Sant Andreu que porteu pancartes ben grans que diguin que TV3 no té pas cap respecte pél nostre futbol ni péls nostres clubs catalans que tant diuen que volen afavorir.
LA TV "PÚBLICA "DE CATALUNYA ( TV3 ), NO TÉ PAS CAP RESPECTE PELS NOSTRES CLUBS NI PEL FUTBOL CATALÀ.
VISCA CATALUNYA !, i  VISCA ELS NOSTRES CLUBS !.

Jo en vaig posar una pancarta de ( 8 metres x 1'5 metres ) i me la volíen fer treure però al final la vaig tornar a posar i d'aixó en fa 2 setmanes i els mossos d'esquadra no em van dir res, només el club per qué estava el señor alcalde de Barcelona a la tribuna, la vaig despenjar i als 2 minuts tornava a estar penjada al Camp del Sant Andreu. Porteu pancartes d'aquest estil i no tindran més remei que treure-las per la TV quan facin el partit. Si veuen que vosaltres, els del Sabadell també protesteu, s'ho pensarán millor la propera vegada que vulguin fer una "cacicada" d'aquestes característiques.

Totalment d'acord en que aquests horaris són lamentables i no ajuden en RES..... però també està clar que em sigut nosaltres (els equips catalans de 2a B), els qui hem signat 1 contracte on es deia perfectament que TV3 podia adoptar la mesura que finalment a impost.

Per tan, i per altres anys, mirem-nos els contractes abans de firmar-los.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat torpede

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #4 el: 05 de Novembre de 2008, 20:05:43 pm »
Ja sé que s'ha signat un contracte, però han sigut les directives dels clubs, potserels hi han posat una pistola al cap, però en qualsevol cas, som nosaltres l'afició qui tenim que manisfestar la nostra opinió, i com no ho podem fer als despatxos, ho tenim que fer al camp cridant o posant pancartes.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 05 de Novembre de 2008, 20:06:12 pm »
Mutio, suposo que miren...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

:greedy:

la resta no importa!!!

x cert: q fotin els culers de 1ª o sigui Sant BArça, Deu del vil metal -i no de l'interes general- a 2/4 d'1 un dissabte...a no! coi...q és programa de prime time, és vital per la nostra Nació!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2008, 20:08:45 pm »

Està clar que la cosa va per aquí. Però també entenc que els clubs, la majoria amb pocs recurssos, que signin aquests contractes amb TV3, ja que almenys uns 60.000 euros l'any els tens segurs. Per tan, a clubs com el nostre no els queda altre remei que signar.

Però per altres anys -l'any vinent s'haurà de signar un contracte nou amb els clubs- estaria bé pressionar perque això d'aquests horaris no tornés a passar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 05 de Novembre de 2008, 20:10:50 pm »
El contracte, posava aproximadament, que els partits es podrien retransmetre des del dissabte a les 12 al diumenge a les 19 hores, per tant, encara sort que no ens han posat un parell de partits a les 12 de la nit, ja que al Bar$a contra el $evilla els va funcionar...  ;D

El millor, és que el president que va firmar en representació de tots els clubs catalans de Segona 'B', va ser el de L'Hospitalet, i per cert, ara està a Tercera. Jo crec que no s'ho va llegir gaire bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #8 el: 05 de Novembre de 2008, 20:11:36 pm »
tant si ho fan per la tele com si no tothom al narcis sala a animar als arlequinats! :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :icon_mrgreen:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #9 el: 05 de Novembre de 2008, 20:14:06 pm »
tant si ho fan per la tele com si no tothom al narcis sala a animar als arlequinats! :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :icon_mrgreen:
Doncs jo no hi puc assistir perquè tinc partit a les 15:00h i convocatòria a la 13:00h... ja van dos partits que em perdo.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 05 de Novembre de 2008, 20:14:43 pm »

Està clar que la cosa va per aquí. Però també entenc que els clubs, la majoria amb pocs recurssos, que signin aquests contractes amb TV3, ja que almenys uns 60.000 euros l'any els tens segurs. Per tan, a clubs com el nostre no els queda altre remei que signar.

Però per altres anys -l'any vinent s'haurà de signar un contracte nou amb els clubs- estaria bé pressionar perque això d'aquests horaris no tornés a passar.

ja, peró potser un arbre els hi tapa el bosc.

si tenen una quantitat asegurada amb TV3 i just el dia que els hi retransmeteixen és el dia que va el CES i x historic i potencia és un rival interesant i poden fer jornada económica...si només et pasa 1 vegada...igual no fa tan de mal, pero si et comencen a retransmetre partits de rivals que poden ser directes i el partit és molt important, o rivals que mouen molta afició com nosaltres, dies en que poden fer el cash...

potser no surt gens a compta
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 10 de Novembre de 2008, 17:57:57 pm »
Per un partit que podia vore conjuntament a dos dels meus equips estimats, i van i me dona per cool TV3.
TV3: ON VAS?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Xandri

• Visitant
« Respondre #12 el: 10 de Novembre de 2008, 18:28:12 pm »
Aques partit tenia pensat anar-hi, però al ser aquesta hora no hi aniré ja que jugo a les 15:30... segon partit que em perdo del Sabadell per culpa de TV3.  :**** :paret

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #13 el: 10 de Novembre de 2008, 19:00:17 pm »
al final las televisiones acabaran con la gente o aficionados fuera de los campos pero claro es una forma de rellenar horas de television a bajo precio pero com los clubes lo tragan todo por un euro ajo y agua :paret :plora

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2008, 21:00:43 pm »
 :bandera

El partit amb el Sant Andreu jo no el podré veure amb directe.el grabaré, doncs el disabte es un mal dia ni-han que treballen o han de anar a comprar, el que no podre anar serà el de lasetmana que vé a les 12 del disabte amb l'atletic balears, quins orsris més besties, :**** :**** :**** :**** :**** :**** :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #15 el: 12 de Novembre de 2008, 13:41:35 pm »
En el cas  TV3 vs Futbol Català s'ajunta la necessitats economiques dels clubs amb la desesperada busqueda de continguts de TV3. I vull remarcar que tot el futbol ha acabat siguent victima d’aquesta fugida endavant del Medi, començant per la 1ª divisio i acabant per 1ª Catalana, la unica diferencia entre les categories es el montant que TV3 liquida als clubs.
Aquest any els de St. Joan Despi han arribat a un extrem escandalos ¿quans partits arriben a fer en un cap de setmana? Suposo que es la decadencia del medi, pero fins que no reventin o trobin el filo per resurgir seguiran tractant el futbol com una mercaderia qualsevol..
A nivell personal dir que aquest any no podre anar a St. Andreu i el dissabte de sobre haure de fer mans i manigues per anar a veure l'At. Balears (fa 4 anys que no em perdo un partit a casa...).

P.D.: El nivell d’hipocresia dels Medis en general i TV3 en particular els han fet arribar a debats hipocrites i absurds on es pregunten per què hi va tant poca gent a certs camps de 1ª...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 12 de Novembre de 2008, 13:51:32 pm »
Dos caps de setmana seguits jugant en horari matinal i de dissabte... Quina por mare meva. Que no ens passi res.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #17 el: 12 de Novembre de 2008, 14:06:47 pm »
a 1º divisió hi han partits que els fan a les 9 el diumenge i despres no trobes aparcament i al camp no es veu re... tot aixo tenint la ocasio de baixar al bar a veure el partit o casa...segur que si a la tele estigues prohibit posar un partit de futbol la gent hi aniria molt mes
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #18 el: 13 de Novembre de 2008, 18:42:24 pm »
A nivell personal dir que aquest any no podre anar a St. Andreu i el dissabte de sobre haure de fer mans i manigues per anar a veure l'At. Balears (fa 4 anys que no em perdo un partit a casa...).

Voldria corretgir el que vaig dir ahir, davant de l'At. Balears es jugara diumenge 23/11 a les 12:00, i el causant no es TV3, sino la Federacio. Tot i que es una hora mes tolerable que jugar el dissabte, no m'hi trobo.

PD: Com a minim fara menys fresca...

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #19 el: 14 de Novembre de 2008, 00:07:15 am »
Una pregunta, tot i que no és realment del tema, algú sap alguna ràdio (i la seva freqüència) on pugui escoltar el partit arreu de Catalunya?

Gràcies!

Salut!