Enquesta

Creieu que hi ha algun jugador que s'hauria d'intentar buscar-li una sortida al mercat d'hivern.?.Quins?

Mejias
Juvenal
Amigó
Iglesias
Rodriguez
Joel
Axel
Altres

Autor Tema: Creieu que hi ha algun jugador que no mereix seguir a la disciplina del Sabadell  (Llegit 3193 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: Creieu que hi ha algun jugador que no mereix seguir a la disciplina del Sabadell
« Respondre #20 el: 10 de Desembre de 2008, 19:37:39 pm »
Javi Rodriguez. Pero s hauria de portar un davanter amb ganes i ambicio en el seu lloc.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Creieu que hi ha algun jugador que no mereix seguir a la disciplina del Sabadell
« Respondre #21 el: 10 de Desembre de 2008, 22:06:43 pm »
Curios...En Sergio ja ocupa el primer lloc de l'enquesta...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #22 el: 10 de Desembre de 2008, 23:05:42 pm »
Javi Rodriguez. Pero s hauria de portar un davanter amb ganes i ambicio en el seu lloc.

aquest davanter ja el teniem...
SOM DE 2a A!!

joseph

• Visitant
« Respondre #23 el: 11 de Desembre de 2008, 20:35:35 pm »
El rifle el vaig veura als Histórics i en va semblar el nou GALLO, però el considero encara valid, lo que no accepto es S. Iglesias , mai a la vida es tenía que repescar, el Alex el vam criticar però no sabiem de la lesió, veurem si agafa la forma i es ungran reforç, la defensa quan hagi en Pages, el Jaume a lateral sigui dret ó esquerrá i portar a Fran, a part de PRADAS que pot ser útil.
En resum una vegada recuperats AXEL i PAGES, es poden fer moltes fórmules i tan sols en sobra IGLESIAS.
Si es salven aquets dos partits, poder Moya tindrá  tots aquets mimbres per reconduir la situació, però no ja plantilla per aspirar a arribar al Play Off, al meu punt de vista.