Autor Tema: Dónde estaba hoy la afición del ce sabadell?  (Llegit 2959 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Dónde estaba hoy la afición del ce sabadell?
« Respondre #20 el: 10 de Novembre de 2008, 16:20:47 pm »
Igual era el Arrrrrrrlekinat, que también se habrá vuelto alegrar hoy...

Para disgusto tuyo, lamento comunicarte que no era yo ::)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #21 el: 10 de Novembre de 2008, 16:39:50 pm »
Els que es tiren tot el rato xiulant i insultant són els típics personatges que només venen una vegada al camp i es creuen tan senyorets de criticar i criticar...

Podem estar més o menys descontents amb el joc de l'equip però si verdaderament som arlequinats hem d'estar amb l'equip sempre...

Apart que voleu que us digui això no es Vallecas ni tampòc el camp del Malaga..som els que som :Hecho_polvo:

PD:Lo que si em sembla verdaderament fort es això que ha comentat el Pipo del Juvenal...no entraré a discutir temes de racisme i això però per mi la gent que diu aquestes coses ni es per persona ni es res :ko
« Darrera modificació: 10 de Novembre de 2008, 16:42:54 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 10 de Novembre de 2008, 16:59:46 pm »
Els que es tiren tot el rato xiulant i insultant són els típics personatges que només venen una vegada al camp i es creuen tan senyorets de criticar i criticar...

Podem estar més o menys descontents amb el joc de l'equip però si verdaderament som arlequinats hem d'estar amb l'equip sempre...

Apart que voleu que us digui això no es Vallecas ni tampòc el camp del Malaga..som els que som :Hecho_polvo:

PD:Lo que si em sembla verdaderament fort es això que ha comentat el Pipo del Juvenal...no entraré a discutir temes de racisme i això però per mi la gent que diu aquestes coses ni es per persona ni es res :ko
Completament d acord amb el que dius. EN TOT.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #23 el: 10 de Novembre de 2008, 17:10:09 pm »
Yo me giré hacia toda la general despues del primer gol y les grité "Ahora si que aplaudiis tos no?" y los aguelicos se quedaron :blink jaja y bueno en cuanto a la animación, pos nose, con tantas peñas ke se supone ke hay nose por que no inician un cántico conjunto a la vez, aunque solo sea el SABADELL SABADELL y que intenten animar así a toda la aficion, por que solo se suelen escuchar a los HHVV y luego los ponemos a caldo...  :beer2

Lo de Juvenal, pos bueno, yo no soy para nada racista y muchas veces se me ha escapado el " p...o negro corre un poco, pasala, etc" yo creo que son tics  que tiene la gente y yasta... a otros jugadores los insultas por llevar el pelo largo o una coleta, por ejemplo.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #24 el: 10 de Novembre de 2008, 17:53:39 pm »
si os vale de algo yo nunca e silvado a nuestro equipo ni sacado pañuelos pero si que me voy de mala leche, de muy mala leche, y lo mas que e echo es no apaecer en dos o tres partidos en casa, por que aveces e desespero creo que como muchos de vosotros, mi señora me dice que para que vy al campo que el sabadell es una causa perdida, y aveces las mujeres venmas que nosotros :paret

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #25 el: 10 de Novembre de 2008, 19:14:43 pm »
De fet, sempre som i serem els mateixos, els que porterm anys anant a la creu alta,  partit darrerra partit, plogui, nevi o sota un sol asfixiant no deixarem d'anar-hi, tret d'alguna excepció i depenent d'algún partit que atrau a més gent. Amb l'equip a segona A, potser seriem cinc o sis mil al estadi i si tornéssim a baixar doncs torneriem a ser els que som ara. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #26 el: 10 de Novembre de 2008, 19:30:17 pm »
Sta clar que tots els anys arrossegant-se per la 2B cremen molt i any a any es van caient fidels que passen al cada cop més gran grup dels arlekinats a l'ombra , po tb sta clar que això s'ha accentuat a partir del retorn a 2B i la politika de preus inpopular que va fer el club. No es pot muntar el pollo ke es va muntar contra el Sant Boi per posar 15 euros la entrada el partit més atractiu que hauran tingut alla en segles , i després nosaltres , amb lo cremada que tenim l'afició , posar akests 15 euros tota la temporada de transició i carregada d'empats "warrus" que va ser l'any passat . I per postres , pujar akests preus i ficar jornades economikes patetikes al soci un any kom akest ke no ha començat massa bé que diguem ja desde la pretemporada.. I que a sobre hem de sumar al fet que algunes persones amb tota la ilusió vem ficar 50 euros extres per estar en una samarreta que els jugadors embruten sense escrupols els caps d setmana. I encara més pitjor , que pel ke sembla no tenen tp els nassos de rectificar , ni ke sigui ja per vergonya

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #27 el: 11 de Novembre de 2008, 13:46:30 pm »
Doncs jo no vaig trobar res de fiderent respecte el Benidorm o l'Ontinyent... quan sorten els jugadors la gent tira paperets i fa onejar banderes i bufandes, els primers 15 minuts l'estadi sempre és molt fred, a partir dequan es marca un gol la gent anima i comença a aplaudir jugades i inclus amb el 2-1 molts animaven en contra de xiular.
Jo el que si que veig és que la general en molts partits és molt freda, i m'incloc eeehhh!!

De vegades tinc la sensació de que som una afició més activa els partits fora de casa que a la NCA
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 11 de Novembre de 2008, 13:59:48 pm »
Doncs jo no vaig trobar res de fiderent respecte el Benidorm o l'Ontinyent... quan sorten els jugadors la gent tira paperets i fa onejar banderes i bufandes, els primers 15 minuts l'estadi sempre és molt fred, a partir dequan es marca un gol la gent anima i comença a aplaudir jugades i inclus amb el 2-1 molts animaven en contra de xiular.
Jo el que si que veig és que la general en molts partits és molt freda, i m'incloc eeehhh!!

De vegades tinc la sensació de que som una afició més activa els partits fora de casa que a la NCA
Ei! melo estic molt d'acord amb tu pero la gent cuan va a un altre camp sempre ha passat que anima molt mes que a casa.Jo m'en recordo que l'ultim terrassa sabadell ens vam passar tot el partit amb cantics,animant... Jo realment em vaig quedar molt sorpres quan despres al gener i ala nca la gent no va animar ni una quarta part... va animar aixo si  pero a l'olimpic va ser la repera...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #29 el: 11 de Novembre de 2008, 15:38:08 pm »
venga aficion manolo amigo vuelve que esto cambiara os imagnais el sabado un 1 a 3 que semana mas divina iba a pasar hay que ir al capo yo e podido casi seguro cambiar turno y podria bajar :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #30 el: 11 de Novembre de 2008, 20:25:27 pm »
 :bandera :scut

No tenim remei ens fotan emprenyar com una mona i al cap de dos dies ja s'ens ha pasat tot,(com a de ser). Endavant a veure si guanyem el partit amb el Sant Andreu encara que sigui a empentes i rodalons,ès posible perque  contra els equips de la part alta de la classificaciò sebla qu'el sabadell jugui millor, o al menys a mi m'o sembla :yes: :yes: :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #31 el: 12 de Novembre de 2008, 01:14:56 am »
si cal animar...cal esta sempre amb el ekip pero de la manera k es van deixar remontar es x donarli una lliço i xiular sense parar eh? mare meva....kina manera de recular ...

en fin.... espero i confio k guanyarem al camp dl sant andreu..

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #32 el: 12 de Novembre de 2008, 18:20:32 pm »
hola inda llevo muchos años detras de nuestro equipo muhos, y somos asi nos caemos y volvemos a caminar cogemos la rabieta y lyeg se nos pasa y nos dan una alegria y nos dura un mes por eso sobrevivimos por que hay unos 1500 que siempre estmos aunque bajaramos a regional siguiriamos estando hay, eso no quiere decir que estemos conrtentos con lo que vemos la verdad no me gusta pero quiero ser positivo y siempre estare al lado de CENTRO DE DEPORTES SABADELL  hasta mi ultimo dia

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #33 el: 12 de Novembre de 2008, 18:56:35 pm »
Este si es arlekinado
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!