Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 30762 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #100 el: 04 de Abril de 2009, 09:20:03 am »

Crec que és encertat si es vol professionalitzar el club d'una vegada per totes.
Potser, se'l hauria d'haver deixat fins final de temporada, tot donant entrada a un home de futur, per no alterar depèn què, peró en definitiva encertat.

COM MOLT ENCERTAT SERIA CONVIDAR A PLEGAR A L'ARROYOS I LA SEVA PENYA

Sobretot aquest home, al qual se'l hauria de deixar plegar tranquilament per iniciar una nova era al CES, SENSE HIPOTEQUES PASSADES.

El CES, pugi o no de categoria, necessita fer net d'un passat recent que dura 20 anys i ens ha portat a l'època més fosca de la història. S'ha de professionalitzar el club, s'ha de professionalitzar el futbol base, ...

Sobretot el futbol base ha de fer net, i acabar amb els amiguismes en totes les esferes del club.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #101 el: 04 de Abril de 2009, 11:13:38 am »
  Kitanoswky, ******* *****...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2009, 21:26:49 pm per WebTeam SBD »
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #102 el: 04 de Abril de 2009, 11:18:15 am »
  Kitanoswky, *************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:
Aquí ningú parla massa. És un fòrum d'OPINIÓ i, per tant, tothom té dret a expressar-se.
El fet de que sigui soci o no ho sigui, no influeix a l'hora de poder opinar. O és que si no ets soci tens menys drets? (i t'ho està dient un soci)

Per cert, com a nou estaria bé que et presentessis i no comencessis d'aquesta manera.
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2009, 21:31:29 pm per WebTeam SBD »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #103 el: 04 de Abril de 2009, 11:20:38 am »

Crec que és encertat si es vol professionalitzar el club d'una vegada per totes.
Potser, se'l hauria d'haver deixat fins final de temporada, tot donant entrada a un home de futur, per no alterar depèn què, peró en definitiva encertat.

COM MOLT ENCERTAT SERIA CONVIDAR A PLEGAR A L'ARROYOS I LA SEVA PENYA

Sobretot aquest home, al qual se'l hauria de deixar plegar tranquilament per iniciar una nova era al CES, SENSE HIPOTEQUES PASSADES.

El CES, pugi o no de categoria, necessita fer net d'un passat recent que dura 20 anys i ens ha portat a l'època més fosca de la història. S'ha de professionalitzar el club, s'ha de professionalitzar el futbol base, ...

Sobretot el futbol base ha de fer net, i acabar amb els amiguismes en totes les esferes del club.

Altres persones et diran que son els que van salvar al Sabadell quan va estar a punt de desapareixar,tots son opinions però el cert es que quan es buscava algú per posar-se davant del club no hi havia ningú
 :unsure:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #104 el: 04 de Abril de 2009, 11:47:58 am »
  Kitanoswky, ************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

Aquí em sembla que no cal que siguis soci per opinar......
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2009, 21:31:57 pm per WebTeam SBD »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #105 el: 04 de Abril de 2009, 12:15:15 pm »
  Kitanoswky, *********...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

Que bé que hagis aparegut!
ara resulta que arribes per a fer callar el personal, et molesta el forum?
em sembla que no tens ni ideia del que és un forum, doncs si ens trobem aqui per parlar, malgrat et pesi
et puc sugerir la pàgina ofocial, srà més del teu gust i allà tots calldets
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:03:10 am per WebTeam SBD »

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #106 el: 04 de Abril de 2009, 12:19:18 pm »
  Kitanoswky, ***************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

Que bé que hagis aparegut!
ara resulta que arribes per a fer callar el personal, et molesta el forum?
em sembla que no tens ni p1tideia del que és un forum, doncs si ens trobem aqui per parlar, malgrat et pesi
et puc sugerir la pàgina ofocial, srà més del teu gust i allà tots calldets
Una persona que ha escrit 3 missatges mana callar a una altra que n'ha escrit 2200, interessant contrast.
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:03:34 am per WebTeam SBD »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #107 el: 04 de Abril de 2009, 12:20:10 pm »
segons RS Josep Sicart te tots els numeros per ser el proxim secretari tecnic del CES

http://www.radiosabadell.fm/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #108 el: 04 de Abril de 2009, 12:27:25 pm »
Una persona que ha escrit 3 missatges mana callar a una altra que n'ha escrit 2200, interessant contrast.
Jajaja, no es per defensar-lo eh? Però que hagi escrit 2200 i per exemple jo no li hagi dit res no vol dir que jo personalment no l'hagués volgut fer callar 2200 vegades eh? Jajajaj! No t'enfadis kita!!! xDD A més, pel que ha dit no diu q calli per no ser soci... diu que calli per fero com si fos un soci compromissari que no és el mateix! xDD

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #109 el: 04 de Abril de 2009, 12:31:16 pm »
Jajaja, no es per defensar-lo eh? Però que hagi escrit 2200 i per exemple jo no li hagi dit res no vol dir que jo personalment no l'hagués volgut fer callar 2200 vegades eh? Jajajaj! No t'enfadis kita!!! xDD A més, pel que ha dit no diu q calli per no ser soci... diu que calli per fero com si fos un soci compromissari que no és el mateix! xDD
Jo només ressalto el contrast, no dic pas que no ho pugui fer, ni tu, ni jo. Faltaria més!!   :beer2
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #110 el: 04 de Abril de 2009, 12:40:42 pm »
me he kedado sorprendido al leerlo hoy en diari sabadell :badall
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #111 el: 04 de Abril de 2009, 12:44:19 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Per fer callar algú s'ha de fer amb arguments,jo tampoc estic d'acord en moltes de les coses que diu pro si no tinc arguments per rebatre les seves opinions em callo la boca.....mes ben dit paro els dits i no escric rés
 :huh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #112 el: 04 de Abril de 2009, 19:40:15 pm »
Totalmente inoportuna la destitución de Garcia Llamas. Como mínimo que hubieran explicado los motivos. Justo ahora que los fichajes que cuestionabamos todos al principio se estan afianzando y demostrando calidad ¿nos cargamos al secretario técnico?. Me parece bien lo de profesionalizar esta figura, pero eso ¿que significa? que cobrará lo mismo o más que nuestro mejor delantero? Pues prefiero gastarme el dinero en fichajes que en secretarios técnicos. Sobre lo de planificar ya el año que viene, es complicado, porque por suerte tenemos opciones de subir si jugamos play off, por tanto hacia donde enfocamos los fichajes? Supongo que en la destitución hay aspectos personales que tarde o temprano nos enteraremos, pero no creo que sea porque ahora Garcia Llamas no le dedique el tiempo al club que la directiva estima.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #113 el: 04 de Abril de 2009, 19:57:34 pm »
Ja ens enterarem del perquè ha estat ara aquesta destitució, alguna raó existirà, però no crec que aquest fet pugui influir gaire en els jugadors fins a fí de temporada, que tingui sort en el futur, i també desitjar-li sort a qui vingui en el seu lloc. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #114 el: 04 de Abril de 2009, 22:42:06 pm »
En el Mundo Deportivo d'avui diu que era una 'destitució cantada' després de l'ultimatum a Moya del desembre...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #115 el: 04 de Abril de 2009, 23:01:30 pm »
  Kitanoswky, *************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

O és un troll de la Directiva, o no tiene ni puñetera idea de que habla, o estamos todos equivocados y es una bella persona que no se ha registrado solamente para ir a favor de la Directiva, sino para hacer críticas constructivas  :happy2:

Rrrraro rrraro rrrrrao que una persona con 3 mensajes ya se atreva a dar caña, emana la cosa un tufillo no demasiado normal  :laugh2:

OJO que de estos ya han salido varios esta temporada, lástima que el formato del fórum no permita "ignorarlos" y ni tan siquiera ver sus mensajes.

La moderación debería actuar de oficio y tocarle la cresta a todos estos espabilaos que nada más registrarse ya se creen los reyes del fórum y entran sin ningún respeto hacia los lugareños (o entran como p******s f******s l*******s de la Directiva)  :cheer

« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:04:37 am per WebTeam SBD »
Forero Més Catxondo

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #116 el: 05 de Abril de 2009, 09:08:46 am »
igual a l'actual directiva no esta per jugar els play offs, i intenta crear nerviosisme dintre de la plantillla?
igual si juguem els playoffs, tenen que pagar una prima i no la tenen?
no es lògic fer-lo ara mateix, quan les coses van be, quan l'equip es juga tan. Una mica de coherència sisplau

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #117 el: 05 de Abril de 2009, 13:38:22 pm »
 :scut com alguns hem califican de trol o a favor de la directiva, amb la meva modesta opinio soc un humil aficionat que fa criticas constructiva, a gent que crec que no te raó pero buenu se que alguns li molesta que parli. me han dit que soc bastant espabilat si es veritat, la vida sa de viure amb el present.

seguire escrivint missatges mentres alguns els hi pesi bastant, soc un trol bastant constructor i bastant lluitador..
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #118 el: 05 de Abril de 2009, 13:42:32 pm »
Sou dues opinions diferenciades, però crec que s'han de respectar les dues opinions. I encara que no sigui soci, pot opinar, aquí no es limita la llibertat d'expressió, no com es fa en altres àmbits del club i la ciutat.

Que total, com no visc a Sabadell, potser tampoc puc opinar de Sabadell...
« Darrera modificació: 05 de Abril de 2009, 13:53:43 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #119 el: 05 de Abril de 2009, 13:56:19 pm »
 :scut gracies per respectarme la opinio, pero jo escric tres missatges, es revoluciona el forum i se me calificat de un trol de a favor de la directiva no se pero es molt raru...  :wall:

jo no estik a favor de la directiva i m'agrada el sabadell desde que estavem a tercera per que quedi clar, ******************* que estem de alegria i de emociö, no creus?¿  :thumbsup:
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:06:29 am per WebTeam SBD »