no crec que estan 3rs amb la ratxa que portem sigui per demana la dimisio del secretari tecnic ja que penso que si estem on estem, alguna cosa tindran a veure els jugadors els quals ell ha fitxat
Apreciat company directiu:
Este any anem bé. Mos surt tot de cara, el grup, és realment fluix i amb el mateix equip de l’any passat, però amb un davanter més, estaríem possiblement vora de la puntuació que tenim este any.
Però no se pari en vore el paissatge, baixi del avió i mire com està tot de prop. I no me referesc entre els seus amics de les penyes clar de lluna i jogar. Vaja a general i als gols, que és on la gent és més visceral i li dirà les coses a la cara.
Jo aquest post quan el van obrir el vaig trobar molt correcte pero ara mateix demanar dimissions em semblen ganes de buscar polèmica o bé cridar l'atenció.....
Totalment sobrants aquests comentaris
Apreciat company Ferni:
Demane la seua dimissió, per pura coherència. En el seu moment no la vaig demanar per anar malament l’equip, la vaig demanar per que no m’agrade la manera de treballar d’este home, ni de la parcela que ocupe en el club, a l’igual que no m’agrade algun dels que està vora seu, i que ja aniran sortint.
La seguix demanant per a fer constar que no és flor d’un dia ni per el cabreix d’una derrota. És per moltes més raons, i que estem arrastrant fa temps. Aprofite, a més de tant en tant per a incidir en que esta persona no és positiva per al club, i que s’ha de fer ja uns canvis en esta parcela, per a poder començar a planificar la propera temporada, estem on estem, sia en esta o una altri categoria. Este lloc que ocupa esta persona, té molta feina i responsabilitat, se té que sortir de contactes per a que li façan uns bons informes tècnics de jugadors, i per lo que he vist, se fitxa cada cop més car i a jugadors que no marquen tant la diferència com el que valen. Desprès mos tiraran en cara un desfase pressupostari de 200000 euros, i que la majoria del gasto va a sous de jugadors. Segurament desprès faran la llagrimeta, mos posaran 2 jornades econòmiques a 7 i 8 euros cadascuna i anant tirant. Supose que les dietes d’este home estaran també pagades d’estos quartos. I Arroyos mos seguirà portant Urbanos per que ell encara pense que els descartes del filial del Barça son aptes per a naltres. I sort que no mire gaire la cantera perica.
Per altri banda, te recomano que de tant en tant vages a vore per on cau este home. Quan el filial jugava a Sant Quirze, lo podies vore sovint per allà, sobretot en la zona del bar. Quan sonava que s’anaven a cicutrinyar al Moya, se va passejar per allà amb el seu amic Gail, si, ese que mos va deixar tirats fa anys al nostre club, i per acabar se volia portar a un entrenador de tercera, desconegut per a la majoria, sense experiència a segona b, però segurament conegut d’algú.
I seguiré de tant en tant, sobretot quan anem bé, per a que no se m’acusi de voler aprofitar i tal, demanant:
LLAMAS DIMISSIÓ, i ARROYOS, TAMBÉ.