Autor Tema: SISO AMIGO  (Llegit 6866 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
  • Gènere: Masculí
SISO AMIGO
« el: 24 de Novembre de 2008, 22:59:04 pm »
Crec que tant en el partit del Sant Andreu com en del At Balears ha fet un bon joc
molt participatiu, fent camvis de joc llarcs als peus dels estrems i presionat be i fins hi tot chutat de fora l'area
Tot i les critiques que esta tenin considero que tindria que tenir mes oportunitats, i mes veient que el mitg del camp no esta funcionant com tindria que funcionar.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
Re: SISO AMIGO
« Respondre #1 el: 24 de Novembre de 2008, 23:01:44 pm »
Ahir va millorar en molt l'actuació de Sergio Iglesias. Crec que mereix ser titular a Vila-real. Si tingués més confiança seria un jugador molt aprofitable. Té molta visió de joc i molta precisió amb l'esquerra.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #2 el: 24 de Novembre de 2008, 23:39:09 pm »
YO con 30 años menos era mucho mejor que sergio iglesias, este chico a venido a llevarse los doce kilos por el capricho del mister que no le debia conocer mucho pero aqui ya sabemos lo que era :scut  siso es un jugador muy vulgar jugar en el sabadell es como si ami me toca la primitiva lo que nunca habia soñado pero es hijo de quien es y amigo del mister. es que no lo veis  :beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 25 de Novembre de 2008, 01:03:30 am »
YO con 30 años menos era mucho mejor que sergio iglesias, este chico a venido a llevarse los doce kilos por el capricho del mister que no le debia conocer mucho pero aqui ya sabemos lo que era :scut  siso es un jugador muy vulgar jugar en el sabadell es como si ami me toca la primitiva lo que nunca habia soñado pero es hijo de quien es y amigo del mister. es que no lo veis  :beer2

No entiendo...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 25 de Novembre de 2008, 01:27:14 am »
A mi la veritat es que no m'agrada gaire el Siso, pero si és cert que en els 2 últims partits ho ha fet prou bé ... si segueix aquesta línea ascendent potser m'acava agradant pero es que també es mooolt lent i jugant al mig del camp s'ha de pensar abans que t'arribi la bola lo que faràs perque sino te la prenen abans que hagis pestanyejat xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2680
« Respondre #5 el: 25 de Novembre de 2008, 10:02:51 am »

Et recordo que l'any a tercera el míster ja va entrenar al Sergio Iglesias, i que consti que a mí no m'agrada gens aquest jugador.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2203
  • Dimoniet !
« Respondre #6 el: 25 de Novembre de 2008, 11:48:05 am »

A mi personalment Siso es un jugador que quan la toca em fica dels nervis perque crec que ell es creu superior als altres per la manera de tocar. Que si, els dos ultims partits esta jugant be pot ser.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #7 el: 25 de Novembre de 2008, 17:56:31 pm »
tercera es tercera y hay mas o menos se defiende pero esto es 2b y con aspiraciones, ojo que iglesias calidad tiene pero le falta compromiso y ilusion por el futbol, en cuasnto a siso os suena doctor amigo del español moya del español este chico no se donde jugaba ni si era titular, ni si era de un equipo de nivel no se quizas me equivoco,  si es asi lo siento :beer2 :scut

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #8 el: 25 de Novembre de 2008, 18:56:12 pm »
Té menys sang que un saltamontes! Ahir el vaig veure a l'Arlequinat i no tés esma ni per parlar! Ho sento de veritat, però a mi em treu de polleguera i ja no diguem el sr.Iglesias, per ell no passa el temps... Segueix donant les mateixes passades en profunditat... cap al nostre central, de sempre. Miki i Jose Mari, és un mig del camp de Champions al costat de les perles que tenim aquest any.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #9 el: 25 de Novembre de 2008, 19:07:51 pm »
Viçens,tienes toda la razon,menos mal k alguien lo ve!!!
Siso es mas lento k todo,pretendeis llegar lejos cn este tipo d jugadores en un sabadell...??Por favor!!!
S.Iglesias...otro vividor,Miki lo hacia mejor k este y juevenal pero d aki a lima.La han ****** cn el medio campo en serio...Son lentos a mas no poder.Asi es imposible aspirar a nada...a media tabla,como siempre.
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2008, 21:05:16 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #10 el: 25 de Novembre de 2008, 19:12:01 pm »
es que con miki y jose mari dos jugadores muy buenos estariamos arriba pues son mejores por que no tenemos medio campo ni bandas :beer2 :scut siso no tiene sangre y la calidad justa detalles de jugador de escuela y poco mas ¿donde a jugado este chico?

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #11 el: 25 de Novembre de 2008, 19:57:21 pm »
venia del juvenil de la damm

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #12 el: 25 de Novembre de 2008, 21:05:36 pm »
A mi Sisó no és un jugador que m'agradi massa, però entre ell i Iglesias em quedo amb ell, almenys té més movilitat.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #13 el: 25 de Novembre de 2008, 22:50:56 pm »
No dic que sigui un crak, ni que sigui millor que en MIKI aixo es evident, no se com el van deixar marchar
sols dic que l'he vist aquets dos ultims partits millor que els altres que tenim i que se li podrien donar oportunitats
VISCA EL SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12554
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 25 de Novembre de 2008, 23:08:17 pm »
Jo he sigut amb aquest jugador bastant crític, però a l'igual que la setmana passada, crec que aquest diumenge va lluitar més que altres que hi han a l'equip, i que va donar una mica més de qualitat a l'equip. Potser li falta una mica més d'experiència i un pel de mala gaita, però últimament li dona mil patades a algun teòric titular.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #15 el: 25 de Novembre de 2008, 23:16:50 pm »
Jo també haig de reconèixer que he sigut crític amb el Siso, però reconec que en aquest dos darrers partits ha millorat força el seu rendiment...

En determinats moments ha mostrat una bona qualitat tècnica,...però encara li falta...diguem-ne... sang.

Anim Siso i un vot de confiança perquè demostris la teva vàlua.  :bandera

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #16 el: 25 de Novembre de 2008, 23:31:19 pm »
Aquest jugador té molta classe, però ni l'any passat ni aquest ha gaudit de gaires minuts. Tothom parleu que ha jugat bé aquests dos partits últimss, però a Lleida també va ser dels destacats, per tant ja són tres! Potser és massa fred, però és més d'apariència ja que fica la cama i fa faltes tàctiques sense cap problema. Aquest noi té 20 anys i més ilusió que dos rodamons com són el Juvenal i el Sergio Iglesias que fregan els 30! i com que aquests ja porten 13 partits de titular i no ens acaven de convencer, donem aquesta continuitat al Siso.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2114
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #17 el: 28 de Novembre de 2008, 15:35:54 pm »
D'acrod amb Gol del Sabadell. A mí aquest noi em dóna molta confiança, crec que li falten minuts i una mica de "mala gaita" com s'ha dit, i és que ve del filial de la Damm, necessita minuts i un parell de pals (espero que això no ho necessiti eh, però crec que m'he explicat :whistle:).
Ah! A més, a pilota aturada també és bastant acceptable eh ;D

Jo també li dóno un vot de confiança, i m'agrada mil cops més que Sergio Iglesias :cheer

Salut!

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #18 el: 28 de Novembre de 2008, 18:45:42 pm »
Este chaval se esta formando, lo que le falta es quitarse el miedo, y atreverse a provar nuevas cosas. Creo que sera muy bueno para el equipo si lo tratamos adecuadamente.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #19 el: 28 de Novembre de 2008, 19:17:03 pm »
el miedo no se cura, y no estamos para experimentos :beer2 :scut