hola pichones del creu alta!!!!
us vaig a explicar una anecdota que te com a referencia a en J.P. actualment entrenador d'aqui el creu alta i a mi com a entenador seu en aquell any , J.P. era un noi de 14 anys, jugava com a base de fet era el meu base titular, va ser una temporada durilla perque no haviam guanyat cap partit i per mes inri era l'ultim partit i jugavem a casa (estsvem tots dos a escola pia,despres ja vem vindra cap a ki,jejeje), va se un partit molt igualat es mes a falta de 8 segons per acabar el match i a en J.P. li van fer una falta de tir perdiem d'1 punt, i en J.P. amb aquella fredor per llençar va ficar el primer i ja al menys teniem la prorroga a la butxaca.......jo li vaig dir J.P. cap, tranquil nomes si la ficas guanyem el partit!! jejejeje no k es broma no li vaig dir res per no posar-lo mes nerviós!!! i quan va anar a llençar el segon.....tachan... tachan.......xoffff ff!!!! la va ficar neta a mes el mamonetti dels collons i vem guanyar el nostre unic partit en tota la lliga i vem quedar penultims!!! jejeje peruqe li vem guanyar l'avarage al Sant Medir que era contra l'equip que jugavem,jejejeje tothom va esclatar i l'altre equip va fe run atac a la desesperada i com es normal van fallar,jejejejeje!!!
KIN PARTIDAS EH J.P.!!!!!