Companys,
Com a 'irresponsable' de suplements de l'Editorial Don Balón, us informo de que l'Extra 2ªB-3ª de Don Balón (196 pàgines) -l'unica publicació nacional que recull totes les plantilles d'aquestes categories- ja és al carrer des de principis d'aquesta setmana.
No ho anuncio per a que em permeteu menjar a final de mes, sinò perquè sé que els aficionats d'aquestes categories són els més agraïts degut a la predominant manca d'informació. Igualment, si ho compreu... em feu un favor
Ah! Hi ha un petit "guiño" al CE Sabadell, concretament a l'Iván Hammouch.
Disculpeu una errada tipogràfica q es va produir a algunes pàgines (premi pel q ho descobreixi), però està bastant bé (hi són totes les fotos de 2ªB i 3ª)... penseu en la feina que suposa fer tot això en tant curt espai de temps (sbtot pq a vegades els clubs -440- no col.laboren tant com voldrien, encara que hi ha d'altres meravellosos).
Vull demanar disculpes pq fa temps vaig dir q col.laboraria amb la pàgina web proporcionant algun material. Sé q ho tinc pendent. És qüestió de temps... per la meva feina gairebé ni en tinc per a anar a la Nova Creu Alta. Encara que el diumenge passat vaig gaudir amb el gol de Cañadas al descompte. Per cert, vaig parlar amb Juanma Cruz i li vaig prometre una entrevista a Don Balón per donar-ho a conèixer a nivell nacional... això sí, s'ho ha de currar una miqueta!
PD: Al moderador del femení, voldia afegir el futbol femení dins d'aquest Extra, però encara no hem deixen. Adrià, ja sé q tinc una resposta pendent amb tu.