Autor Tema: FEM PENETA  (Llegit 10074 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: FEM PENETA
« Respondre #20 el: 18 de Septembre de 2005, 19:53:55 pm »
Acabu d'arribar de Badalona, la meva opinio:

La 1a part erem una verdadera banda :disappointed: TOTS estaven molt molt fluixos i els nostres gols han sigut gracies a la cama magica de Cañadas (per a mi, l'unic que se salva) i el 2n a sigut en P.P,un gran regal de reis de Camara :(

La segona part, yo no crec que ens haguem espavilat nosaltres :no: sino que el Badalona sa relaxat molt i ho em mig aprofitat, ens em espavilat massa tard (com sempre)

Yo pensu que la directiva avui li hauria de donar l'ultimatum a Mora (i mireu que el defensava eh?) pero hi ha d'aver una revolució pero YA :icon_exclaim:

Per cert, cada cop em fot mes rabia la **** afició de badalona... quin fastic foten :alien 3:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #21 el: 18 de Septembre de 2005, 19:55:52 pm »
Ens han banyat gent ! ens han fotut un bany considerable... i ho sento pero jo tenia molt clar que si tornavem a jugar amb aquests plantejaments...(del últims partits)... ens pasaria justament el que em pogut veure avui... Jo a menys 20 ja era fora del camp, no vull veure com ens enfonsem.  :disappointed:
Queda molta lliga y encara estem a temps !!  :yes: si us plau feu alguna cosa !!

Pos claro k keda tiempo, kedan 34 partidos y aun se pueden dejar 2 partidos mas a ver k pasa...
Ok Jos, perfecte !
A cualsevol feina, quan una persona no te ni idea del que ha de fer (xq ho demoistra dia a dia) se´l fot al carrer, sense anims d´ofendre (doncs tothom no ha de ser bo en el mateix, saps ?), jo crec que el Mora es podria dedicar tranquilament a cualsevol altre cosa, o si mes no... que entreni un altre equip.. (si es contrincant nostre millor, aixi ens asegurem tres punts..  :laugh:)

Jo tampoc estic dacord en el k ha fet Mora fins ara, pero penso k nomes han passat 4 partits, penso k mereix un marge mes de 2 partits. I no diguis k no en te ni idea pk ell va ser ki va portar els jugadors k molts no coneixiem l'any k es va fe el play-off, L'UNIC K ENS HA PORTAT AL PLAY-OFF EN TANTS ANYS DE PENA K PORTEM A SEGONA B. Per mi, mereix encara un marge de confiança, almenys, de 2 partits.

Play OFF ??? Sempre amb aixo a la boca, pero sincerament jo crec que aquella situacio va ser molt relativa, no l´entrenador, sino els jugadors s´ho van currar d´una menera excepcional (els interesava molt) doncs la majoria terminaven contracte i havien de destacar i aixi on vam arribar (fes remember i ja veuras com es aixi.. ) :yes:
Dos partits mes ?? ok... no problem, esperem dos partits mes... :beer despres nomes ens costara un pel mes REMONTAR LA CAIGUDA !! i refer els anims de l´equi, i encara mes... mmmhhh tornar a fer piña...   :surprised:

Si em dius k eran els jugador l'any del play-off i k en mora no te cap merit...pk no la vem ***** com akest any k tenim un bon ekip o potser esk no tenim tan ekip com pensavam...

Si que tenim bon equip, pero potser no tant com pensavem... exacte ! hi han jugadors bonisims que estan a la banqueta.. be ! ni aixo.. no van ni convocats com pot ser MARK PEREZ i clar... millor aquests que venen de primera no ?? mmhh.. jo no tinc aquest pensament xq despres pasen aquestes coses... l´any del PLAY OFF no els hi feia falta la motivacio xq ja tenien els seus interesos personals, ara... ara jo crec que si la necesiten i ningu els hi dona.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #22 el: 18 de Septembre de 2005, 19:56:57 pm »
me sfastic fem nos. cudi... quina aficio es aquesta q dsd pretemporada ja esta criticant-ho tot?? tan que ens les donem daficio exemplar i tenim molt q aprendre... AT. MADRID, CADIZ, SEVILLA... queden a anys llum de nosaltres

i no cal anar tan amunt... OVIEDO, LOGROÑÉS, etc etc...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 18 de Septembre de 2005, 19:58:23 pm »
MOLT ESPAVILATS SOU MOLTS... EN AQUEST EQUIP LI HEU DONAT UNA PRESSIO QUE NO LI CORRESPON DSD ABANS DE QUE COMENCES LA TEMPORADA... US PENSEU QUE TENIM UN EQUIP PER SORTIR-NOS DE LA CLASIFICACIO QUAN TENIM JUGADORS DE SEGONA B. NOMES PABLO SANZ ES DE SUPERIOR CATEGORIA. AQUEST EQUIP A ESTAT DESASTABILITZAT DSD ABANS DE COMENÇAR PELS LLESTOS Q SABEN TANT DE FUTBOL COM PER CRITICAR UN ENTRENADOR EN UN PARTIT DE PRETEMPORADA... SI AQUEST EQUIP ESTA COM ESTA... EL 50% DE LA CULPA TB ES VOSTRA... I JA CANSA TENIR AQUESTA AFICIO A CASA... EN COMPTES D'ESTAR INCONDICIONALMENT AMB L'EQUIP...

amic fum fum fum et demanaria siusplau que no cridessis (escriure en mayuscules) gracies
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 18 de Septembre de 2005, 19:59:21 pm »
MOLT ESPAVILATS SOU MOLTS... EN AQUEST EQUIP LI HEU DONAT UNA PRESSIO QUE NO LI CORRESPON DSD ABANS DE QUE COMENCES LA TEMPORADA... US PENSEU QUE TENIM UN EQUIP PER SORTIR-NOS DE LA CLASIFICACIO QUAN TENIM JUGADORS DE SEGONA B. NOMES PABLO SANZ ES DE SUPERIOR CATEGORIA. AQUEST EQUIP A ESTAT DESASTABILITZAT DSD ABANS DE COMENÇAR PELS LLESTOS Q SABEN TANT DE FUTBOL COM PER CRITICAR UN ENTRENADOR EN UN PARTIT DE PRETEMPORADA... SI AQUEST EQUIP ESTA COM ESTA... EL 50% DE LA CULPA TB ES VOSTRA... I JA CANSA TENIR AQUESTA AFICIO A CASA... EN COMPTES D'ESTAR INCONDICIONALMENT AMB L'EQUIP...

amic fum fum fum et demanaria siusplau que no cridessis (escriure en mayuscules) gracies

crido... pq es per cridar... pq un se'n cansa de tanta tonteria acumulada que porten molts a sobre...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 18 de Septembre de 2005, 20:00:41 pm »
me sfastic fem nos. cudi... quina aficio es aquesta q dsd pretemporada ja esta criticant-ho tot?? tan que ens les donem daficio exemplar i tenim molt q aprendre... AT. MADRID, CADIZ, SEVILLA... queden a anys llum de nosaltres

Tens rao si, pero esk ja portem anys i anys passejan per akesta categoria de me....i cansa molt ja :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #26 el: 18 de Septembre de 2005, 20:00:59 pm »
saps el que pensa l´equip ?? tu vols una aficio que sempre estigui amb el sabadell pasi el que pasi, no? doncs jo prefereixo parlar quan veig les coses que no parlar quan ja no hi ha solucio.
Penso que l´aficio i te molt a dir i si entengues moltisim de futbol m´hi dedicaria i no ho faig, a que no? pero el que dic ho dic xq se que te fundament.. porto molts anys anant al camp i veien futbol aixi que crec que les meves opinons son tant valides com les teves o com les de cualsevol de nosltres (encara que siguin contraries)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 18 de Septembre de 2005, 20:02:34 pm »

Tens rao si, pero esk ja portem anys i anys passejan per akesta categoria de me....i cansa molt ja :(

per aixo o dic amic, per aixo mateix...

saps el que pensa l´equip ?? tu vols una aficio que sempre estigui amb el sabadell pasi el que pasi, no? doncs jo prefereixo parlar quan veig les coses que no parlar quan ja no hi ha solucio.
Penso que l´aficio i te molt a dir i si entengues moltisim de futbol m´hi dedicaria i no ho faig, a que no? pero el que dic ho dic xq se que te fundament.. porto molts anys anant al camp i veien futbol aixi que crec que les meves opinons son tant valides com les teves o com les de cualsevol de nosltres (encara que siguin contraries)

valides ho son totes, evidentment... i les respecto... encara q cridi no es pq perdi el respecte a ningu... pero es q hi han coses que són al·lucinants... si ho veiessiu dsd dins ho veurieu diferent

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #28 el: 18 de Septembre de 2005, 20:04:49 pm »
tu ho veus desde dins amic fum fum fum ?  :o
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #29 el: 18 de Septembre de 2005, 20:05:03 pm »

per aixo o dic amic, per aixo mateix...

valides ho son totes, evidentment... i les respecto... encara q cridi no es pq perdi el respecte a ningu... pero es q hi han coses que són al·lucinants... si ho veiessiu dsd dins ho veurieu diferent

Desde dins ?? que vols dir ?  ::)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 18 de Septembre de 2005, 20:05:24 pm »
i em deixo el nastic... q dsp de q els fotessin un sac a casa van omplir autocars per anar a valladolid... QUE N'APRENGUIN q diu aquell...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #31 el: 18 de Septembre de 2005, 20:07:02 pm »

L´aficio aquesta que ??? no entens, es una aficio que no vol veure patir al seu equip  :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 18 de Septembre de 2005, 20:08:38 pm »
i em deixo el nastic... q dsp de q els fotessin un sac a casa van omplir autocars per anar a valladolid... QUE N'APRENGUIN q diu aquell...

de kina categoria estem parlant? de segona A...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #33 el: 18 de Septembre de 2005, 20:09:01 pm »

si q fem peneta si... pero nosaltres fem peneta

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #34 el: 18 de Septembre de 2005, 20:11:57 pm »

Si, va... deixem les disputes stupides ok?

Jo crec que centrantnos en l´equip aixo no va be.. i si mirem jugador per jugador.. oi que son bons ??, doncs... quin pot ser el problema: tic tac tic tac.. jajaja,, jo ho tinc clar... posem li solucio i punt !

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #35 el: 18 de Septembre de 2005, 20:13:39 pm »

Si, va... deixem les disputes stupides ok?

Jo crec que centrantnos en l´equip aixo no va be.. i si mirem jugador per jugador.. oi que son bons ??, doncs... quin pot ser el problema: tic tac tic tac.. jajaja,, jo ho tinc clar... posem li solucio i punt !

si, en aixo estem dacord, es la solucio mes facil i la q sempre es fa per donar un revulsiu a lequip quan les coses van malament... pero no crec q un canvi dentrenador ara servis de res... al contrari encara seria pitjor

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #36 el: 18 de Septembre de 2005, 20:15:23 pm »
[quote author=Fum, fum, fum link=topic=1747.msg19391#msg19391

si, en aixo estem dacord, es la solucio mes facil i la q sempre es fa per donar un revulsiu a lequip quan les coses van malament... pero no crec q un canvi dentrenador ara servis de res... al contrari encara seria pitjor

Doncs de qui es la culpa de que anem aixi? de l'afició? :o Que proposes tu?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1030
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #37 el: 18 de Septembre de 2005, 20:17:33 pm »
Per el que a mi respecta valoro la honestedad i malgrat que m'empreny, si s´ha perdut donant-ho tot perque el rival es millor o perque nosaltres no en sabem mes donç mala sort pero el que crec es que en aquests camps com el del Badalona s'ha de mastegar sorra, s'ha de pressionar, s'ha de fer sentir incomode al rival, no deixarlo fer el seu joc i anar madurant el partit, pero si ja surts amb la "caraja" al damunt i ells surten a resoldre per la via rapida no es d'extranyar que als dotze minuts ja es perdi 2 a 0. Insisteixo, sense entrar a valorar la qualitat d'uns jugadors o dels altres (ara per ara son tots de segona "B"), no podem caure en els mateixos errors de cada temporada i despertarnos quan ja portem 35 o 40 minuts de joc en el millor dels casos perque si ho fem sempre aixi, el mes normal es perdre a Alcoi, a Osca, a Villajoyosa etc... perque son camps petits on el rival i les aficions estant molt al damunt i mes si el rival es un teoric "gallet" i solen sortir a mossegar desde el minut 1 i si et despistes et poden fer un "traje" sense que te n'adonis. En aquests camps ens hem de possar el mono de fer feina sino patirem i molt.
Malgrat aixo i per descontat VISCA SEMPRE EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 18 de Septembre de 2005, 20:18:40 pm »
la culpa de q es vagi aixi es de tothom! i la solucio es molt facil... els jugadors son els q tenim i lentrenador de moment tambe... aixi q... o ens posem tots a remar a la mateixa direccio, o malament... ja hi haura temps de cambiar lentrandor si s'ha de cambiar... ara un canvi dentrenador no es un revulsiu, al contrari es un cop molt fort a la plantilla... jo no dic q no critiquem el q ens sembla malament... jo e sigut el primer en dir q avui jo hagues sortit amb 5 defenses... pero per molt q nagues posat 10 si surten a mirarso em faran els mateixos gols... aixi q toca anar tots el diumenge al camp, animar i treure els 3 punts... i els jugadors i lentrenador... a treballar i a currarso... el q pasa es q nosaltres ens pensem q pq algu (qui?) ens ha vengut q tenim un equip molt bo a la jornada 10 serem campions... senyors... una mica d'intel·ligència... q la lliga té 38 jornades... en portem 4!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #39 el: 18 de Septembre de 2005, 20:20:46 pm »
La culpa esta clar de ki ha sigut! com segueix posant al medina de lateral! com em posa al pablo al mig del camp com a pivot! siusplau no buskem altres culpas, l'aficio? nomes faltaria k fos l'aficio! Ara keda esperar a veure si rectifica! I un altre, Gallo tot sol a davant amb una petita ayuda de Cañadas, mentres ORIFE y MADRIGAL a la BANKETA.