Autor Tema: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC. Últim derbi vallesà de la història...?  (Llegit 30775 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Últim derbi vallesà de la història...?
« Respondre #20 el: 18 de Gener de 2009, 14:43:11 pm »
Comparteixo la opinió del LABTEC, el nostre derbi particular és amb el Terrassa, per rivalitat i per proximitat geogràfica.

Jugar contra Espanyol o Barça seria un derbi català com si juguem contra Girona o Nàstic...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 18 de Gener de 2009, 15:21:02 pm »
Encigalat no ha parlat de derbi, sino de partit de rivalitat. Estic d'acord amb ell. A la meva familia, del Sabadell de tota la vida, quan jo era petit no sentia parlar pas del Terrassa mai. La rivalitat que s'ensumava era amb el Barça!

Totalment d´acord.  Jo em trobava amb el mateix cas....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 18 de Gener de 2009, 16:09:24 pm »
Encigalat no ha parlat de derbi, sino de partit de rivalitat. Estic d'acord amb ell. A la meva familia, del Sabadell de tota la vida, quan jo era petit no sentia parlar pas del Terrassa mai. La rivalitat que s'ensumava era amb el Barça!

Totalment d´acord.  Jo em trobava amb el mateix cas....

Penso igual que vosaltres, fins que no hem coincidit 2-3 anys a una mateixa categoria, mai ens havíem preocupat del Terrassa. En canvi havia altres equips, fins i tot  fora de Catalunya que havíem tingut algun pique futbolístic o amb la seva afició quan ens visitaven i eren els partits especials per la lliga següent. Però del Terrassa ni parlar-ne.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Terrassa FC - C.E. Sabadell FC
« Respondre #23 el: 18 de Gener de 2009, 19:30:36 pm »
Diumenge que ve el derby!!

Vinga que allà si que guanyarem  :thumbsup:
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2009, 00:05:03 am per X-Men Aigua »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC
« Respondre #24 el: 18 de Gener de 2009, 19:41:31 pm »
 :bandera :bandera :bandera

com dic amb un altre post aquest partit ho veig malament,espero equivocar-me i començar a remuntar posicions a parti de diumenge que ve :confused: :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #25 el: 18 de Gener de 2009, 19:56:05 pm »
1-2 i TOTHOM a TERRASSA.
The pride of Catalunya

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #26 el: 18 de Gener de 2009, 20:08:57 pm »
a ver si es verdad que se gana yo pienso que sera un 2-3  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #27 el: 18 de Gener de 2009, 20:20:22 pm »
bff els derbys son partits que son un altre mon, pot pasar de tot, no matrebeixo a pronosticar un resultat..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #28 el: 18 de Gener de 2009, 20:31:32 pm »
És que si fos per mi no hi hauria ni rivalitat ni tan sols... ho dic per la definició de la RAE. Jo no entenc aquesta mania amb la rivalitat entre el Sabadell i el Terrassa o entre les ciutats de Sabadell i Terrassa.

He vist partits Sabadell-Barça o en menor mesura Sabadell-Espanyol on sí que notava rivalitat, tenia amics que eren del Barça o de l'Espanyol, de fet jo era dels pocs del Sabadell al meu poble (Santa Perpètua de Mogoda) on hi ha molts culés i diria que el segon equip en número d'aficionats deu ser el Real Madrid (hi tenen penya)...

A mi això dels derbis Sabadell-Terrassa no m'acaba de convèncer, si fossin equips de la mateixa ciutat com Llevant i València d'acord però en una comarca... no sé. No li veig ni tradició ni futur (perquè ells tendiran a estar més avall, si no és que el club desapareix).

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #29 el: 18 de Gener de 2009, 21:02:19 pm »
No hauriem d'anar a Terrassa, perque si som molts es pensaran que juguen a la nova creu alta i no guanyaràn.  ;D
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2009, 21:47:36 pm per Miki »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #30 el: 18 de Gener de 2009, 21:07:44 pm »
TENEMOS QUE DESPEDIRNOS DEL DERBI CON GOLEADA 0 A 3

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 18 de Gener de 2009, 21:11:50 pm »
No hauriem d'anar a Terrassa, perque si som molts es pensaran que juguen a la nova creu alta i no guanyarán.  ;D
Molt bona aquesta  ;D
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #32 el: 18 de Gener de 2009, 21:43:06 pm »
S'hauria de guanyar el derbi, ja que segurament sera l'ultim, pero en un derbi es moolt dificil, pot pasar de tot
Apsto per victoria arlqinada
1-3
Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 18 de Gener de 2009, 22:26:27 pm »
No hauriem d'anar a Terrassa, perque si som molts es pensaran que juguen a la nova creu alta i no guanyaràn.  ;D

Home, espero que siguem molts i els jugadors que encara no ho saben, es donin compte d'on estan jugant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #34 el: 18 de Gener de 2009, 22:55:22 pm »
Diumenge TOTS CAP A TERRASSA!!!!Perque pugem dir que al camp que ens fara de cantera durant els propers anys,va ser on es va començar la remuntada per a un historic PLAY OFF 2009 I que ens va portar a la divisio de plata!!!Anims a tothom i que el boca a boca corri entre els arlequinats per anar a passar una bona tarda per Terrassa.Aquest triomf potser totalment psicologic per a nosaltres,sobretot pels jugadors,que macho haurien d'espavilar una mica!!!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 18 de Gener de 2009, 23:04:04 pm »
He vist partits Sabadell-Barça o en menor mesura Sabadell-Espanyol on sí que notava rivalitat, tenia amics que eren del Barça o de l'Espanyol, de fet jo era dels pocs del Sabadell al meu poble (Santa Perpètua de Mogoda) on hi ha molts culés i diria que el segon equip en número d'aficionats deu ser el Real Madrid (hi tenen penya)...

A mi em passa el mateix. Soc de Sant Llorenç Savall, i recordo de petit que allà hi havia molt culé, però també hi havíem uns quants arlequinats. I del Terrassa, no sabíem ni en quina categoria jugava.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 18 de Gener de 2009, 23:08:28 pm »
És molt important guanyar a Terrassa. Ja no tan perque sigui el derbi, que també, sinó perque és l'única forma de guanyar confiança i refrendar els 2 últims bons partits de l'equip que només han servit per sumar 2 punts.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 19 de Gener de 2009, 01:31:58 am »
Tema precio de las entradas...ojito a lo que he encontrado que parece interesante, pero dudo que se iciera...

Reunió amb Kiko Sánchez

El president del Terrassa FC, Kiko Sánchez, va rebre divendres a la Comissió de Negociació de la Plataforma Salvem el Terrassa, a l'Estadi Olímpic. Les propostes acordades a l'Assamblea van ser presentades al màxim dirigent del club, que es va comprometre a debatre-les a la reunió del proper dilluns de la Junta Directiva. Kiko Sánchez, que va atendre a la Comissió de manera extraordinària, va explicar també l'actual situació del procés de liquidació, després de la reunió que el dijous va mantenir amb els administradors i divendres amb el conseller d'Esports, Alfredo Vega.

La proposta de la Plataforma Salvem el Terrassa era establir uns preus populars en les entrades per al derbi (2 euros) i obsequiar als socis amb passis gratuïts per a tres acompanyants. El president va reconèixer que s'havia de fer alguna cosa per atraure la gent, si bé no va concretar les mesures que es prendran. En tot cas, la proposta presentada es tindrà en compte.

FONT: http://www.salvemelterrassa.blogspot.com/

Se atreverían a ponernos PARA TODOS entradas a 2€ ? :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #38 el: 19 de Gener de 2009, 05:29:59 am »
 :bandera :bandera

Se atreverían a ponernos PARA TODOS entradas a 2€ ?

:bola :bola :bola Si han de baixar els preus ho faran després de "derbi" :bola :bola :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #39 el: 19 de Gener de 2009, 12:02:37 pm »
A veure si tampoc aixi son capasos de registrar una entrada digna al seu estadi... Seria la ruina total per a ells.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)