Autor Tema: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC. Últim derbi vallesà de la història...?  (Llegit 30782 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC
« Respondre #40 el: 19 de Gener de 2009, 14:01:13 pm »
no creo que las pongan a 2€ para el derby porque si con los precios normales somos 500 o 600 a 2 € seriamos muchos mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: Últim derbi vallesà de la història...?
« Respondre #41 el: 19 de Gener de 2009, 15:38:46 pm »
Prudència i respecte.
Dir que a finals dels 80 primers dels 90, era el Sabadell "B" qui jugava contra el Terrassa C.F, i recordo que en el camp de terra de Sant Josep de Can Palet, per les obres de l'actual Olímpic, estant el Sabadell a 2ªA venint de primera, i mireu com ens trobem ara, així que no desitgem ni al nostre pitjor enemic el que no voldriem per nosaltres.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #42 el: 19 de Gener de 2009, 17:19:43 pm »
jo com seguim jugan axi no crec que guanyem ni al terrassa ni a ningu, ahir es va juga de p**a pena vam tenir alguna ocasio pero no vam jugar a futbol,

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #43 el: 19 de Gener de 2009, 17:50:09 pm »
jo com seguim jugan axi no crec que guanyem ni al terrassa ni a ningu, ahir es va juga de p**a pena vam tenir alguna ocasio pero no vam jugar a futbol,

hombre pena pena en defensa estuvimos bien y noles dejemos hacer nada arriba y tuvimos 4 ocasiones clarisimas que menos que una hubiera entrado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #44 el: 19 de Gener de 2009, 17:55:40 pm »

??? Yo no se que partido vistes. No fue un mal partido pero 2 palos y 3 paradas del portero in-estremis salvaron al badalona.

Por cierto a lo mejor el partido no se disputa por que cierran el chiringuito, no.  ;D

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #45 el: 19 de Gener de 2009, 18:24:36 pm »
solo vale ganar contra el terrassa!!

apuesto por un 1-2
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #46 el: 19 de Gener de 2009, 19:57:46 pm »

??? Yo no se que partido vistes. No fue un mal partido pero 2 palos y 3 paradas del portero in-estremis salvaron al badalona.

Por cierto a lo mejor el partido no se disputa por que cierran el chiringuito, no.  ;D
yo me refiero a ke las ocasiones no llegaron de un buena jugada , el mayor peligro era a balon parado, y eramos incapaces de aguantar el balon, eseguida pegabamos patadon arriba y que sea lo k dios quiera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #47 el: 19 de Gener de 2009, 20:59:27 pm »
Tema precio de las entradas...ojito a lo que he encontrado que parece interesante, pero dudo que se iciera...

Reunió amb Kiko Sánchez

El president del Terrassa FC, Kiko Sánchez, va rebre divendres a la Comissió de Negociació de la Plataforma Salvem el Terrassa, a l'Estadi Olímpic. Les propostes acordades a l'Assamblea van ser presentades al màxim dirigent del club, que es va comprometre a debatre-les a la reunió del proper dilluns de la Junta Directiva. Kiko Sánchez, que va atendre a la Comissió de manera extraordinària, va explicar també l'actual situació del procés de liquidació, després de la reunió que el dijous va mantenir amb els administradors i divendres amb el conseller d'Esports, Alfredo Vega.

La proposta de la Plataforma Salvem el Terrassa era establir uns preus populars en les entrades per al derbi (2 euros) i obsequiar als socis amb passis gratuïts per a tres acompanyants. El president va reconèixer que s'havia de fer alguna cosa per atraure la gent, si bé no va concretar les mesures que es prendran. En tot cas, la proposta presentada es tindrà en compte.

FONT: http://www.salvemelterrassa.blogspot.com/

Se atreverían a ponernos PARA TODOS entradas a 2€ ? :boig

Desengáñate nene, lo de las entradas a 2 euros ya se lo están montando para que solo sean para amiguitos de socios y invitaciones que van a repartir por la ciudad durante la semana, a todo el que entre por el Gol Sur nos harán pagar 20 eurazos como mínimo que es lo q cuesta la entrada cada semana, piensa q tal como están las cosas es la única forma que tienen de poder ser mas q nosotros. Lo q no saben es q nosotros iremos igual al campo nos pongan la entrada a 10-15 o 20 euros, somos así en Sabadell  :bandera   :ok

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #48 el: 19 de Gener de 2009, 21:01:43 pm »
Las entradas para vosotros seran el mismo precio que cuando nosotros fuimos alli.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #49 el: 19 de Gener de 2009, 21:12:36 pm »
Las entradas para vosotros seran el mismo precio que cuando nosotros fuimos alli.

Ya ya, si no te digo que esté mal hecho eh, yo lo veo una maniobra inteligente para que seais mayoría absoluta en la grada pero absurda para ganar dinero.
Entradas baratas para la gente de Terrassa y entradas caras para los del Sabadell que total vamos igual, sinó 700 o 800 vendremos 400 o 500 pero venir vendremos igual, y porq el equipo no ilusiona mucho precisamente sinó seriamos 900-1000 tanto si nos cobraran 20 como 25 €.

De todas formas soy d los q pienso que por mucho q pongais las entradas a 2 € el Olímpic presentará una entrada bastante pobre, entre la situación del equipo, el poco interés al futbol q hay en esa ciudad, el partido televisado y el frío que hará el domingo... quizas os saldría mas a cuenta que 2000 egarenses pagaran los 20 € d la entrada ( TOTAL 40.000 €) a que 4000 personas paguen 2 € para la entrada (8000 €), dicho de otra forma que no por poner las entradas 10 veces mas barata irán 10.000 personas en el Olímpic....

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #50 el: 19 de Gener de 2009, 22:02:28 pm »
Yo creo que habrá gente de Sabadell que por el hecho de ser televisado y precios altos  se quedaran en casa, pero aquí no sirven las cuentas que nosotros hacemos en casa, es decir si el Terrassa pone precio de 8 euros vamos 1000 y si las pone a 16 vamos 500. A ellos les interesa ponerlas a 16 y que seamos pocos, porque seria muy triste que un año más si no en número si en ambiente seamos más que ellos en su propio estadio. 1-3.

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #51 el: 19 de Gener de 2009, 23:30:51 pm »
Arlequinats!!!!Encara que fiquin les entrades a 20 euros hem d'anar-hi tots,i fer correr el boca a boca i emportar-nos aquells indecisos cap a terrassa!Les ficaran a 20 euros i tot i aixi serem mes que ells al seu propi camp.Per a ells tornara a ser humillant.CANTA I NO LLORES terrassa!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 19 de Gener de 2009, 23:56:38 pm »
Tan de bo hi hagi un gran desplaçament d'arlequinats al camp veí.... però molt em temo - i tan de bo m'equivoqui- que no serà així.

Ja sé que un derbi sempre és un derbi, però aquest any el veig molt descafeinat i amb "pocs alicients" classificatoris. A més fent-lo per la tele i veient el joc tan dolent que oferim en molts partits, més d'1 s'estalviarà l'entrada de l'Olímpic per veure'l còmodament al sofà de casa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #53 el: 20 de Gener de 2009, 00:06:21 am »
El que realment importa és guanyar el partit... :bandera

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #54 el: 20 de Gener de 2009, 00:08:51 am »

tranquilos eso ya lo hicisteis un año y no llenasteis el campo y eso que estabais a las puertas del playoff creo que fue el año de vuestro ascenso, arlequinados pienso que si las entradas son 15 euros o asi habremos unos 400 y si las pusieran a 2 euros pa to dios mas de 1000 fijo que vamos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #55 el: 20 de Gener de 2009, 01:03:28 am »
Tan de bo hi hagi un gran desplaçament d'arlequinats al camp veí.... però molt em temo - i tan de bo m'equivoqui- que no serà així.

Ja sé que un derbi sempre és un derbi, però aquest any el veig molt descafeinat i amb "pocs alicients" classificatoris. A més fent-lo per la tele i veient el joc tan dolent que oferim en molts partits, més d'1 s'estalviarà l'entrada de l'Olímpic per veure'l còmodament al sofà de casa.
ke gran razon tienes :boig
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #56 el: 20 de Gener de 2009, 08:04:01 am »
Prudència i respecte.
Dir que a finals dels 80 primers dels 90, era el Sabadell "B" qui jugava contra el Terrassa C.F, i recordo que en el camp de terra de Sant Josep de Can Palet, per les obres de l'actual Olímpic, estant el Sabadell a 2ªA venint de primera, i mireu com ens trobem ara, així que no desitgem ni al nostre pitjor enemic el que no voldriem per nosaltres.

que no estem tant be com per creure'ns superiors..., vaja!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #57 el: 20 de Gener de 2009, 13:30:39 pm »
Tema precio de las entradas...ojito a lo que he encontrado que parece interesante, pero dudo que se iciera...

Reunió amb Kiko Sánchez

El president del Terrassa FC, Kiko Sánchez, va rebre divendres a la Comissió de Negociació de la Plataforma Salvem el Terrassa, a l'Estadi Olímpic. Les propostes acordades a l'Assamblea van ser presentades al màxim dirigent del club, que es va comprometre a debatre-les a la reunió del proper dilluns de la Junta Directiva. Kiko Sánchez, que va atendre a la Comissió de manera extraordinària, va explicar també l'actual situació del procés de liquidació, després de la reunió que el dijous va mantenir amb els administradors i divendres amb el conseller d'Esports, Alfredo Vega.

La proposta de la Plataforma Salvem el Terrassa era establir uns preus populars en les entrades per al derbi (2 euros) i obsequiar als socis amb passis gratuïts per a tres acompanyants. El president va reconèixer que s'havia de fer alguna cosa per atraure la gent, si bé no va concretar les mesures que es prendran. En tot cas, la proposta presentada es tindrà en compte.

FONT: http://www.salvemelterrassa.blogspot.com/

Se atreverían a ponernos PARA TODOS entradas a 2€ ? :boig

que patètics aquests cagarencs... tanta parafarnàlia per voler tornar a punar a segona A i ara demanant caritat perquè aconsegueixin reunir 50 (des)aficionats. I encara gràcies que de seguidors nostres (jo lamentablement no hi podré anar... :no:) hi aniran un fotimer i els farem un favor econòmicament parlant!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #58 el: 20 de Gener de 2009, 13:32:00 pm »

ke gran razon tienes :boig
el televisen doncs??

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #59 el: 20 de Gener de 2009, 13:34:26 pm »
Si acaban baixan a mi no em caurà cap llàgrima, l'únic de tot plegat és que quan venen aquí, aquell dia fas uns quans calés més de taquilla. :xin-xin

I encara per part nostra fotem calés, perquè si ens refiem de la "marabunta burundi"  que ve al nostre camp, no en fotem gaire per pipes... :beer2
Pipes de carbassa ? com les que es menja algú que tu i jo coneixem molt bé  :xin-xin

jajajajaja! precisament de carbassa no se les menja la Tadi (el meu lloro, perquè ho sàpiguen els companys foreros), sinó de girasol, crues i sense sal jajaja