Autor Tema: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC. Últim derbi vallesà de la història...?  (Llegit 30803 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Terrassa FC - C.E. Sabadell FC
« Respondre #80 el: 21 de Gener de 2009, 08:28:28 am »
es de muy TON.TOS no poner ni anticipada a 16 o 17 euros... No por el ahorro en si, que también, sino ya por ellos. Imaginaos que el domingo empieza a llover a saco...........    quien iria entonces??    Lo de las entradas anticipadas se inventó para algo!!!    Egarenses, el año que viene al campo del Lepanto!     :consol
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #81 el: 21 de Gener de 2009, 09:22:01 am »
esperemos que nuestra directiva consiga venderlas anticipadas a 15 o 16 euros que el año pasado creo que llegaron a un acuerdo para poner siempre los precios igual en un campo que en otro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #82 el: 21 de Gener de 2009, 10:42:25 am »
Visto el abusivo precio de las entradas, el frio que hará el domingo por la tarde, que estamos en crisis y que encima lo dan por la tele. Ahora más que nunca cobra más fuerza la opción de ver el partido en Jos Bar. Jossss, da señales de vida!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat cefer30

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #83 el: 21 de Gener de 2009, 11:44:42 am »
hola soy nueva en el foro espero que me acojais bien.
Lo de 20 euros es una pasada nosotros no le tratamos tan mal cuando vienen los 3 gatos que vienen jajajajaj.
Me gustaria saber si hay preparada alguna manera de ir juntos
o si nos desplazamos y lo vemos desde la puerta para joderles mas

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #84 el: 21 de Gener de 2009, 12:33:45 pm »
Es pensen que posant les entrades a 20 € aconseguiran ser majoria... doncs jo hi penso anar i amb dos o tres amics més!!!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #85 el: 21 de Gener de 2009, 14:31:17 pm »
Que fagin anticipades que sino molts es quedaràn a casa!!!

:grogi

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #86 el: 21 de Gener de 2009, 18:07:34 pm »
I el pacte que van arribar amb la nostra directiva? Se compleix o no? Si és que no son més t****s perque no s'entrenen aquests p*****s egarencs.
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2009, 18:32:00 pm per X-Men Aigua »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #87 el: 21 de Gener de 2009, 18:29:54 pm »
20 euros es una p****a si , po si per això us heu de tirar enrere malament rai , no es tracta de donar-lis peles akesta gent , es tracta de veure el nostre ekip en un partit ke molts espereu sempre amb ganes. Us quedareu a casa per uns cuants euros de diferencia?? I no val alló de ke la llista de gent no creix , pk jo mateix estic aki i no participo de les llistetes akestes ke es fan per aki , i no comptem ja la gent ke no té internet.
Només us dic una cosa , sempre hem pressumit de ser una gran afició i això els hi hem venut als jugadors ke venien de fora , i ke s'han trobat akest any per exemple?? Unes entrades pesimes al camp tot l'any , pels preus ja u se , po un derby si ke ja no tindria excusa ke anessim menys de 300 persones per molts obstacles ke ens possin ( TV , fred , crisis , preus...)

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #88 el: 21 de Gener de 2009, 18:53:54 pm »
raros llevo con nosotros a algunos amigos que lños invito, y pronto me comprare una finca en cordoba para irme con mi hermano a criar animales, pero el domingo hay que ganar da igual el precio.  si se gana ben empleat estara 1 a 3   :scut :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #89 el: 21 de Gener de 2009, 19:18:10 pm »
venga tios animaros a venir i apollar al sabadell hombre! :yes: :yes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #90 el: 21 de Gener de 2009, 19:28:20 pm »
20 euros es una p****a si , po si per això us heu de tirar enrere malament rai , no es tracta de donar-lis peles akesta gent , es tracta de veure el nostre ekip en un partit ke molts espereu sempre amb ganes. Us quedareu a casa per uns cuants euros de diferencia?? I no val alló de ke la llista de gent no creix , pk jo mateix estic aki i no participo de les llistetes akestes ke es fan per aki , i no comptem ja la gent ke no té internet.
Només us dic una cosa , sempre hem pressumit de ser una gran afició i això els hi hem venut als jugadors ke venien de fora , i ke s'han trobat akest any per exemple?? Unes entrades pesimes al camp tot l'any , pels preus ja u se , po un derby si ke ja no tindria excusa ke anessim menys de 300 persones per molts obstacles ke ens possin ( TV , fred , crisis , preus...)
que razon tienes madre mia!!!! haber si demostramos que somos quienes somos ( El C.E.Sabadell, por si alguien se ha olvidado) y vamos y pagamos los 20 euros por animar a nuestro equipo contra su maximo rival. esa es la questión que vamos a ver a el C.E.Sabadell y ha animarlo al maximo.

lo de verlo en casa me parece que no es la mejor manera de animar al equipo
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #91 el: 21 de Gener de 2009, 19:35:27 pm »
yo me habia echado para atras pero leyendo algunos mensajes de este post y pensando me he animado seremos 2 mas en terrassa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #92 el: 21 de Gener de 2009, 19:43:19 pm »
Haber, 20€ es mucho si, pero los que siempre se desplazan en cataluña, esos seguro que no faltan, porque si han ido a gavà a pagar 15€ más los gastos de transporte... a Sant Andreu o Badalona...
Yo este año solo he podido ir a Badalona, y me uviera gustado ir a más, lo que tengo claro que si un desplazamiento no me pierdo, es el del derby, por el ambiente, por la afición y por las ganas que les tenemos al terrassa... :happy2:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #93 el: 21 de Gener de 2009, 19:44:48 pm »
asi asi todos a terrssaa, ya se que es mucho dinero pero es mejor ir al campo que verlo por la tele!! ademas los que prefieran verlo por la tele possiblemente luego tendran envidia de vernos a los arlekinados en el campo!! yo sere en terrassa con un amigo. ¡¡ vamos sabadell !!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #94 el: 21 de Gener de 2009, 19:52:59 pm »
Haber, 20€ es mucho si, pero los que siempre se desplazan en cataluña, esos seguro que no faltan, porque si han ido a gavà a pagar 15€ más los gastos de transporte... a Sant Andreu o Badalona...
Yo este año solo he podido ir a Badalona, y me uviera gustado ir a más, lo que tengo claro que si un desplazamiento no me pierdo, es el del derby, por el ambiente, por la afición y por las ganas que les tenemos al terrassa... :happy2:

eso eso sobretodo llevar cosas para hacer que el fondo se vea como el año pasado o mejor yo pensaba llevarme papeles de diarios rotos pero no se si me los joderan en la puerta :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #95 el: 21 de Gener de 2009, 19:57:17 pm »

eso eso sobretodo llevar cosas para hacer que el fondo se vea como el año pasado o mejor yo pensaba llevarme papeles de diarios rotos pero no se si me los joderan en la puerta :beer2 :beer2

toni, no creo que los papelitos te los quiten, solo faltaria vamos xD
Vamos venga que llegué ya el domingo que vaya ganas de derby hay  :visca

Equipo, no nos falleis ahora... Vamos a ganar en Terrassa y a por una racha positiva, venga !!  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #96 el: 21 de Gener de 2009, 20:03:07 pm »

toni, no creo que los papelitos te los quiten, solo faltaria vamos xD
Vamos venga que llegué ya el domingo que vaya ganas de derby hay  :visca

Equipo, no nos falleis ahora... Vamos a ganar en Terrassa y a por una racha positiva, venga !!  :ok

no se como son tan puñeteros y se creen que somos griegos o algo igual se piensan que entre los papeles llevo una bengala o algo, jejeje bueno llenare una buena bolsa de diarios, que ganas ya que llege el domingo y se enteren los 4 mataos que siguen a su equipo, que los del Sabadell no nos para nadie y somos duros a mas no poder, venga gente animaros todos los que dudeis todo el que fue el año pasado que se acuerde lo bien que lo pasamos y se anime, este año puede ser igual o mejor por que ellos estan medio muertos apunto de desaparecer, no os comformeis con verlo por la tele que los jugadores y los egarenses no os oiran por mucho que chilleis :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #97 el: 21 de Gener de 2009, 20:08:25 pm »
Jo SI que hi aniré. A més, espero passar-ho tant bé com l'any passat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #98 el: 21 de Gener de 2009, 21:14:32 pm »
No entiendo como algunos dudais en ir o no.... recordar que prácticamente será el último partido interesante que jugaremos fuera de casa, bueno sí, queda el Mini pero a mi me atrae y me motiva mucho mas ir al derbi que ir a un descafeinado Barça B- Sabadell de la jornada 37 en la que estaremos a 20 puntos de Play Off y 15 por encima del descenso (espero).
Nose, bastante aburridilla que pinta toda la segunda vuelta pues almenos vamos a pegarnos el gustazo de vivir en directo el que podría ser el último derbi, además con el morbillo de la crisis egarense que podría conllevar a que repitiéramos o incluso superáramos el resultado del año pasado.

Venga hombre ! no nos vamos ahora a hechar atrás por el frío, que quizas lo hará pero que estando todos en el gol chillando y de los nervios dudo mucho que alguien se acuerde de que hace frío, aparte nos abrigamos y listos, lo ****** sería que lloviera pero vamos q eso espero que no... y sobre el precio son 20 € sí, lo que vale la entrada a una discoteca + una copilla en cualquier bar, o lo que te cuesta una cena (sin postre) en cualquier bareto de mala muerte.... en fin que no vales excusas, TODOS AL OLIMPIC!!!  :bandera :bandera

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #99 el: 22 de Gener de 2009, 10:08:11 am »
Son tants els motius que hi han per anar diumenge a allò que només us dic que ens veiem allà!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys