Autor Tema: Un directiu "critica" a la gestió de la comissió esportiva  (Llegit 4907 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Un directiu "critica" a la gestió de la comissió esportiva
« el: 19 de Gener de 2009, 21:01:38 pm »
Que en penseu que des de dins del club mateix es posi en dubte la feina de Garcia Llamas i de Miquel Arroyos? I segurament no deu ser l'únic.......

Jo segueixo pensant que hauriem d'esperar, per respecte a Llamas i Arroyos, una mica més endavant per parlar i evaluar, i més encara si és algú de dins la directiva. Això segurament tampoc ajudi massa. Que de moment estem en un suspens, després de les espectatives que hi havia a l'inici, doncs sí. Però la lliga encara no s'ha acabat.

Si acabem entre els 4 primers em trec el barret. Sinó doncs suposo que deixaran el càrrec, també per respecte.

Aquest directiu parla de la figura de Genís com una de les persones que a ell li agradaria que fos el resposanble d'aquesta parcel.la en un futur. Jo crec que el Genís és una persona responsable, coherent -cosa vital- i estima el club. I no poso en dubte que Arroyos i Llamas no l'estimin, que és evident que també el tenen al cor.

De totes maneres crec que és INDISPENSABLE, s'acabi bé o no tan bé, que la persona que es fes càrrec de l'àrea esportiva -fos qui fos- s'hi dediqués al 100%. És a dir que la seva feina fos aquesta. Seguiment de jugadors, veure partits i sobretot veure els jugadors -ni que sigui mirant 10 videos- que es volen per reforçar a l'equip. Vaja, una pila de coses perque segurament tot fos una "mica" més professional i segurament també amb més garantia d'èxit.

Per cert, a la web de Radio Sabadell es pot veure el que opina el citat directiu.

« Darrera modificació: 19 de Gener de 2009, 21:08:46 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: Un directiu "critica" a la gestió de la comissió esportiva
« Respondre #1 el: 19 de Gener de 2009, 21:09:49 pm »
Sí,bàsicament estic d´acord amb aixó.L´àrea esportiva del club s´ha de professionalitzar i tenir d´una vegada per totes un director técnic ó esportiu que dediqui 30 hores cada día si es precís a fer la seva tasca.Anar a veure partits,seguir jugadors etc., etc..,També crec que ara no és el moment,pero a final de la present temporada el sr.Miquel Arroyos i el sr.Garcia Llamas han de deixar els seus càrrecs a l´àrea esportiva,aixó sí,agraint-los la feina i la dedicació al Sabadell,peró crec que es hora de que entri una mica d´aire fresc.Salut. :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 19 de Gener de 2009, 22:40:24 pm »
suposo que és més fàcil apuntar amb el dit a algú i així salvar el propi cap.

la culpa és de tots, qui fa i qui permet que les coses és facin així i a la NCA ja hi han veus que apunten més amunt que en García-Llamas i aixó fa por...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 19 de Gener de 2009, 23:30:48 pm »
Em sembla el més normal del món. En una temporada que el propi president ens va dir que com a mínim estaríem en places de Copa del Rei, estem desprès de la jornada 21 en dotzena plaça, fent un joc en alguns partits molt trist, i amb una plantilla que amb un parell de lesionats i un parell de sancionats ens ha portat a haver de tirar d'un filial de Segona Regional per a omplir convocatòria.

Hem fitxat jugadors que estic segur que no han sigut vistos per el Secretari Tècnic ni per a ningú que pensi en el que és el millor per al club. A l'igual que ens ha sortit algun mitjanament bé, ens podien haver sortit vertaders jugadors de petanca enlloc de futbol. Si us plau, aquest home hauria de saber que a un jugador per a fitxar-lo, li has de fer un seguiment, colló, que no és tant difícil. Aquí a la vora, trobarà jugadors de Segona 'B', igual de vàlids que els que hem portat, i algun de Tercera que pot arribar a l'equip per a sumar per a quan hi hagin lesions o sancions.

I els descartats de Nàstic i Girona? S'ha parlat amb els clubs d'ells? No sé per que la dèria de portar jugadors que no hem vist personalment i que ens poden col-locar algun petard, i no mirar el mercat d'aquí a la vora.

Una altre cosa que no m'ha agradat aquest any, ha sigut que aquesta temporada ens han dit que hi han menys jugadors en número per que cobraven més en quantitat, ja que tenien més qualitat.

La veritat, que un es planteja si el millor, és agafar per a completar la plantilla 8 xavals de 18 anys, com el Vilajuïga, que no els volen enlloc, i es deixin els collons sobre el camp a cada partit.

L'any que vé, podríem posar en el lloc del Paco García Llamas a Sergio Iglesias. Almenys tindria una mica més de imatge i a sobre ens portaria algun Carralero més i tot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 20 de Gener de 2009, 08:00:45 am »

En quan als fitxatges que s'han fet, crec que ja fa anys que es valoren més les comissions personals que comportaran i no el que donaran a l'equip. Sinó, hi han coses que no entenc.

Despres, crec que cal fer fora l'Arroyos, un dels principals causants de la situació arlequinada. Aquest home ha posat traves quan ha interessat i ha volgut surtir de salvador, peró tot i tenir molts quartos -segons es diu- no ha posat ni cinc al club. Ni ha fet posar a ningú ni cinc al club. És a dir, que ha colocat al seu germà i van passant l'estona per aqui. I amb aixó un club que aspira a tornar a l'èlit no farà mai res.

El futbol base ha de canviar radicalment. CAL CREAR UNA FUNDACIÓ i que tot el futbol base jugui sota el nom de FUNDACIÓ CENTRE D'ESPORTS. Aquesta, ha de ser pressupostàriament completament externa al club i com ha fundació que es ha de cobrar unes quotes (formació nens, publicitat samarretes, etc...) les quals es puguin deduïr a la declaració d'hisenda un 25%. És a dir, si uns pares paguen 10 quotes de 25 euros a l'any (total 300) que en la declaració es puguin deduïr 75 euros per donacions a una fundació.

Aquesta parida ja la fan d'altres equips de futbol i funciona. Només així, moltes empresses s'ho miren d'una altra forma a l'hora de voler col·laborar. Després cal fomentar els resultats i que els entrenadors i tècnics del futbol base cobrin diners a canvi d'exigir resultats. No posar entrenadors a dit i si pel seu currículum. Amiguismes no, que és el nostre càncer. I tenir varis tècnics buscant incorporacions per als diferents equips de la comarca.

S'han de canviar moltes coses, ja que com be es diu no podem tenir una plantilla del primer equip acceptable peró molt curta i tenir que optar -per completarla- a jugadors de 2a divisió de juvenils o de 2a regional.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #5 el: 20 de Gener de 2009, 15:43:55 pm »
pregunto creo que llenis y molet ya son de la comision deportiva ?no?

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #6 el: 20 de Gener de 2009, 17:50:13 pm »
Sí,correcto.Genís i Molet están en el área deportiva.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #7 el: 20 de Gener de 2009, 18:49:21 pm »
A mí Genís no em fa bona espina des de que es va retirar perquè un entrenador seriós (José Luis Montes) va obligar a la plantilla entrenar matí i tarda per salvar la categoria. Quina casualitat que poc després van destituïr l'entrenador i el Genís encara està al Club. Estan fent molt mal al club des de fa tant de temps...
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 20 de Gener de 2009, 19:27:50 pm »
Home Grimber, Genís no podia compaginar feina i futbol. I del futbol no és segur que visquis tota la vida.

I a Montes se'l va carregar la plantilla sencera, que estava plena d'apalancats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 20 de Gener de 2009, 19:52:10 pm »
Esta clar que alguna cosa ha de cambiar donç en any i mitg ja ens hem carregat del tot la il·lusió generada arran del ascens de tercera i el que es pitjor s'ha tornat a instal·lar la mediocritat aquella de la que tant es va dir que no s'habia de tornar a repetir. Es va dir que el Sabadell había de deixar de lluitar per la permanencia i disputar fases d'ascens i que si amb el que habíem fitxat no feiem gols ja ens podiem fotre un tiro donç ja podem començar a preparar la pistola perque un any més i van... aquells que venien d'inflarse de gols als seus anteriors equips deixen de fer-los nomes posar els peus a Sabadell com ja va sent habitual en el nostre trist caminar per aquesta categoria.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #10 el: 20 de Gener de 2009, 21:19:44 pm »
A mí Genís no em fa bona espina des de que es va retirar perquè un entrenador seriós (José Luis Montes) va obligar a la plantilla entrenar matí i tarda per salvar la categoria. Quina casualitat que poc després van destituïr l'entrenador i el Genís encara està al Club. Estan fent molt mal al club des de fa tant de temps...

a mi tampoc em fa bona espina el genís, tot i que molts se'l estimen. és un dels que no vol deixar entrar determinades persones que poden posar molts més calers que ell, que en cobra.

crec que és un dels que ha de marxar, peró va a opinions.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #11 el: 20 de Gener de 2009, 22:01:02 pm »
duran la tarda i per curiositat,  ja que m'ho imaginava, he estat mirant "qui està en linea" i us puc assegurar que la quantitat de "visitants" que ha llegit aquest post ha estat brutal.

crec qui ha algú/alguns que s'estan posant una mica nerviosos...tenen l'enemic a dins de casa!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #12 el: 21 de Gener de 2009, 07:52:15 am »
duran la tarda i per curiositat,  ja que m'ho imaginava, he estat mirant "qui està en linea" i us puc assegurar que la quantitat de "visitants" que ha llegit aquest post ha estat brutal.

crec qui ha algú/alguns que s'estan posant una mica nerviosos...tenen l'enemic a dins de casa!

i a més, de veritat de la bona...!

que no es destapi el pastís.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 21 de Gener de 2009, 08:26:32 am »

a mi tampoc em fa bona espina el genís, tot i que molts se'l estimen. és un dels que no vol deixar entrar determinades persones que poden posar molts més calers que ell, que en cobra.

Jo opino igual. És més, opino que han de marxar tots, que han servit per una època de transició i per assentar el club económicament, però esportivament no tenen NPI i s'acabaran carregant tota la "bona" feina que hagin pogut fer. Val més una retirada a temps que acabar quedant com uns marranos per voler seguir aferrats a la "poltrona". Que surtin dignament, però que surtin.
 :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #14 el: 21 de Gener de 2009, 08:31:00 am »

Umbria, no només es limiten a mirar, sinó que per la opció "qui està en línia" jo vaig veure alguns visitants que els hi posava "imprimint el tema", o sigui que s'ho estan imprimint i guardant per si s'esborren missatges i per saber qui i què és el que ha dit cadascú.

Estan més acollonits que els de la Comunitat de Madrid amb el tema de l'espionatge. Jo crec que hi ha escagarrinament general a la Directiva i estan com a pollastres sense cap, corrent compulsivament d'un lloc a l'altre per pur nerviosisme.

Tot aquest tema del Sabadell els hi ve gran, molt gran, i estan veient que se'ls hi escapa de les mans i que els seguidors ja no comulguen amb rodes de molí. Han perdut credibilitat (jo crec que tota) i estan veient que els aficionats han obert els ulls i se n'han adonat de que la cosa no va bé i a moltes persones se'ls hi pot acabar el "xollo".  :xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 21 de Gener de 2009, 11:24:03 am »

Amic Kita,
ja saps que sempre de bon rotllo, però crec que aquí t'equivoques de mig a mig. N'estàs segur que en Genís cobra del Sabadell :icon_question: Permet-me posar-ho, com a mínim, en dubte.

Per altra banda, també dius que no vol deixar entrar a gent al club. Això, sense cap mena de dubtes ho has escrit sense pensar. Tu saps perfectament qui són els únics que poden deixar entrar o no a gent al club... i cap d'ells n'és directiu. Per més senyes, et recordo que el C.E. Sabadell, F.C. és una Societat Anòmina Esportiva i tothom sap qui n'és el màxim accionista i en conseqüència, qui pren la decisió de deixar entrar a algú o no. En altres paraules, si el president de la Fundació un bon dia es desperta amb ganes de tocar allò que no sona, pot fer fora a tota la directiva i posar-hi als pallassos de la tele al seu lloc, si li ve de gust.

I pel tema de quan en Genís va plegar, crec que ho va fer d'una manera que és molt d'agraïr: plegant sense fer soroll. Un altre en el seu lloc hagués fet ús dels galons que tenia. O és que també va tenir la culpa de la destitució de Mora i després de Bonet :icon_question: Per acabar, et recomano que parlis amb algú que hagués coincidit amb Montes al nostre club, potser canvies d'idea.
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2009, 11:33:14 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #16 el: 21 de Gener de 2009, 12:51:16 pm »

Amic Kita,
ja saps que sempre de bon rotllo, però crec que aquí t'equivoques de mig a mig. N'estàs segur que en Genís cobra del Sabadell :icon_question: Permet-me posar-ho, com a mínim, en dubte.

Per altra banda, també dius que no vol deixar entrar a gent al club. Això, sense cap mena de dubtes ho has escrit sense pensar. Tu saps perfectament qui són els únics que poden deixar entrar o no a gent al club... i cap d'ells n'és directiu. Per més senyes, et recordo que el C.E. Sabadell, F.C. és una Societat Anòmina Esportiva i tothom sap qui n'és el màxim accionista i en conseqüència, qui pren la decisió de deixar entrar a algú o no. En altres paraules, si el president de la Fundació un bon dia es desperta amb ganes de tocar allò que no sona, pot fer fora a tota la directiva i posar-hi als pallassos de la tele al seu lloc, si li ve de gust.

I pel tema de quan en Genís va plegar, crec que ho va fer d'una manera que és molt d'agraïr: plegant sense fer soroll. Un altre en el seu lloc hagués fet ús dels galons que tenia. O és que també va tenir la culpa de la destitució de Mora i després de Bonet :icon_question: Per acabar, et recomano que parlis amb algú que hagués coincidit amb Montes al nostre club, potser canvies d'idea.

Doncs desitjo pel bé del club, que sigui molt aviat  :yes:

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #17 el: 21 de Gener de 2009, 13:11:22 pm »

Estic d´acord en que els fitxatges no han estat acertats en una bona part i no han cumplert el que ens van dir o pensavem tots. Jo també creia que el Joel faria més de 10 goles i que el Axel era un gran jugador. En canvi, sempre vaig veure un error el retorn del Sergio Iglesias i tampoc veia masa clar el tema del Juvenal. El que no entenc i trobo una falta de respecte total del sr. Lluis Figueras es que critiki en un mitjà de comunicació als seus propis companys de junta com es el cas, suposo, de miquel arroyos. Les coses es diuen a la cara i imagino que es deuen trobar a algunes reunions de junta. Aixo es diu desestabilitzar i si bé´del propi club abans de un derbi es molt greu. Per mi, aquest sr. Lluis Figueras queda totalment desqualificat i hauria de dimitir ja.
Akets temes no es poden treure ara per la radio abans d´un derbi. S´ha de parlar a la propia junta i de manera interna. Com diuen, la ropa sucia se lava en casa.
Diu que Genis o Molet poden ser vàlids.El Genís com a col.laborador està molt bé, pero ell te una feina, es mestre, i no crec que pugui dedicar tan temps. En quan al Molet, no li conec cap passat de soci arlekinat ni que anés al camp mai. Només quan va jugar una temporada amb el sbadell. Penso que del mercat futbolistic tampoc té massa idea. Per a mi, el que s´ha de fer d´una vegada es gastar-se el calers amb un bon secretari tècnic que fitxi bé i es faci responsable del fitxatxes ell. I si a més ha de entrenar a l´equip, doncs millor. Pero aixo s´ha de valorar al final de la temporada, no ara i encara menys a traves de una tertulia de radio. Potser el que passa es que sobren directius que no fan absolutament res. Xerrar i no treballar es el més fá´cil al futbol

A per el Terrassa!!!!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 21 de Gener de 2009, 13:27:57 pm »

Amic Kita,

Doncs desitjo pel bé del club, que sigui molt aviat  :yes:

No estarem banalitzant massa el tema :icon_question:

M'agradaria com el que més que algú, a poder ser sabadellenc de tota la vida, tingués un pla sòlid, solvent i eficaç per aixecar el futbol base, que vingués amb molts diners per fitxar a grans estrelles pel primer equip i que, a més, ens demanés la opinió a tots els socis per cadascuna de les accions que es prenguessin.

Malauradament no crec que vingui ningú amb aquestes característiques, per tant, trobo molt correcte criticar el que no ens agradi, per això tenim aquest fòrum i estic convençut que ho fem a fi de bé, perquè ens estimem aquest club. Estic segur que tots faríem moltes coses de manera diferent, perquè cada persona te una manera de pensar i en conseqüència d'actuar, però criticar per criticar és absurd.

Deixo una proposta a l'aire: qui cregui que ho pot fer millor que els actuals directius, que faci arribar el seu projecte a la Fundació i alhora el faci públic.

I ja que he deixat una proposta, deixo també un dubte: què creieu que pot passar si al final de la temporada la directiva plega en bloc :icon_question:

Esmenar el que no funciona (que n'hi ha) i no tocar massa el que va bé (que també n'hi ha), és la millor de les opcions. :pilotasso
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #19 el: 21 de Gener de 2009, 13:54:12 pm »
Si Manelinho si, que la por és lliure, i el deute d'aquest any de 200.000 €, l'any que bé augmentarà, etc, etc, però clar com a tu ja et va bé el sistema, tots contents.  :clap2

pd: contra gustos no hay disgustos.