Res més lluny de menystenir al soci de general que paga religiosament el seu carnet anual. La meva crítica ve a que sempre que la directiva fa algo que no mos agrada del tot, sempre està gent que salte, despotrica i raja a primeres de canvi contra el president i alguns directius. Quan se fa alguna cosa com estes, que ajuden a cuidar al soci, com és el cas d’obrir les portes de tribuna un dia de pluja, ningú els reconeix el gest ni agraeix que ho façan. Ans al contrari, fins i tot surt algun queixant-se de que ell tenia una entrada de tribuna, o a la mateixa tribuna, algun se queixava de que ‘mira, ya dejan entrar a todos estos (textual)’. Encara mos sortiran alguns dient que els seients no eren prou nets o que els tribuneros no animem, cosa certa, per altre banda. Alguns em surten de que altres directives, ja ho feien, açò. Doncs si, és veritat, però igualment, no creieu que s’hauria d’agraïr igualment que ho segueixin fent i no tornem a les èpoques de Cano que vos mullàveu fins al moll de l’ós els dies de pluja?
Cada un, és soci de general, de tribuna, del que pot, el que vol, o el que li surt del rave, però me sembla que alguns molt demanen i poc agraeixen. D’ací ve la meua crítica. No me sembla just que per un cop que fan alguna cosa de cara al ‘soci de a peu’, diguem-li així per a no ferir susceptibilitats, no se agraeixi, a l’igual que quan posen el carnet de general a 165€, es monta un 23-F.
Alguns quan se treuen estos temes estan molt susceptibles, però m’emprenye molt que sempre se critiquen les mesures de la directiva i no se reconega els seus mèrits.
Un altre a part, mereix el tema dels que entren a tribuna, i alguns habitualment, i fins i tot amb carnet regalat, amb invitacions, per el morro o com vos ho volgueu dir. Ja sé que els jugadors tenen invitacions per a familiars i amics, i me sembla just, que siga així. També me sembla bé que se tinga permisivitat amb patrocinadors que algun cop porte un acompanyant, potser un futur patrocinador o enunciant. El que no trobe bé, és el que hi ha gent que per sistema entra sempre allà amb la invitació de tal o qual directiu, o per que és de la prensa, és influent, i allà pot entrar amb la dona i les dues criatures sense pagar un p*** duro.
1ero: que abran los puertas de tribuna con una lluvia como la de ayer me parece lo MINIMO que puede hacer la directiva del Sabadell por los aficionados de su equipo, aficionados reales ya que ayer entre tele y lluvia nos podriamos haber quedado en casa y fuimos al campo a animar a nuestro equipo.
2ndo: plebe los que no estamos en tribuna?? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell
Jo me pose a tribuna, per evitar que me molesti el sol, o per quan fa vent, o per no aguantar els que critiquen a l’entrenador i directiva de bones a primeres i al minut 3, encara que allà tenim als que a la que falla un jugador un pase ja diuen que és un petardo. Supose que algun de gols els passarà el mateix amb general, que no els agrade estar-hi per estar plé de menjapipes i apalancats. Cada un es posa on li agrade o li arribe la butxaca.
A mí m'encantaria saber realment quants carnets de tribuna es cobren de veritat, perquè em fa la impressió que el 80 % de gent que va a tribuna hi van pel morro, amb invitacions, passis o relacions familiars, etc
Molts farden de tribuneros quan no paguen ni carnet, a l’igual que alguns entren amb el carnet de juvenil tenint 20 anys o amb el carnet de jubilat tenint 50, per posar alguns exemples. Esta i no altre és la raó que esgrimeix la directiva per a no fer més tipus de carnets. Evitar els aprofitats. A més, total, no els agraïran tampoc les facilitats, segurament.
És evident que a General es viu amb més intensitat el partit. Jo sóc una persona molt cridanera, de les que ho viu amb passió, i una vegada que plovia vaig anar amb dues persones més a Tribuna i la veritat, allò és molt desangelat... Al mínim crit (o comentari) que feies, males cares allà miran-te... A Tribuna, només s'escolta el típic i tímid "Sebedell, Sebedell" (ho pronuncien així perquè clar, com són tan fins allà )...
Resumint: un altre comentari pixat fora de test del company Sexeibirra. Està molt bé que opinis "lo que te surt del rave", però les normes diuen que sense atacar ni ferir susceptibilitats. Malauradament, tu ho fas habitualment, i t'excuses en el típic "es lo que hi ha". Això NO és excusa per publicar comentaris com els que tu fas. I més, tenint en compte el càrrec que ocupes al Fòrum.
Atentament: l'anarquista del Fòrum
Tu este any ets soci o has ajudat econòmicament al club? I no dic comprant un parell d’entrades, per a poder entrar a criticar el que diu un altre simpatitzant del club que s’ha gastat ja esta temporada uns 300-400€ en benefici del club? Si ho ets, opine, i fes-ho com sempre, amb sinceritat, encara que no estem d’acord. Però si no ho ets, me sembla que en este tema pintes menys que un pingüí a la Mancha.
A mi em sembla perfecte que degudes les circumstancies del partit s'obrissin les portes de tribuna, i això que jo pago el carnet de tribuna.
2ndo: plebe los que no estamos en tribuna?? mira sexeibirra yo podria pagarme un carnet de tribuna, el de mi padre y el de mi hermano que somos los tres socios del sabadell y hasta el tuyo si quieres!!! simplemente considero que el futbol se vive mucho mejor en la grada de general con los hinchas profundos, con las peñas, celebrando los goles a borde de campo y animando con gritos de verdad que no en tribuna dando palmitas no sea plan que mi voz de pijo se me ponga afonica de gritar Sabadell, Sabadell
Perdona però molts dies a tribuna animem més que a certs sectors de general ( que jo he anat a general tota la vida i molt orgullòs ).
pd: fora de lloc el comentari sexeibirra, ja que les diferents parts del camp no delimiten aquest suposat "status social" que has volgut dir.
Lamento si no t’ha agradat els meus comentaris, però no me referia a criticar els estatus socials dels habituals al camp, més aviat me referia a que la majoria no agraeïx els actes de cara als socis, fets pels patrons del club.
Esta molt bé això i es d'agrair però no creieu que us passeu a l'hora del tildar a tribuna de cort celestial? xD
Jo ho dic de conya. A més d'un d'allà a tribuna, tant tu com jo li donem sopes amb onda amb els calés que portem a la butxaca (1'34). Com ha dit el xé: I ni al 25%. T'ho asseguro. Si veiessis la de gent que passa amb pases a l'entrada.
Allà hi ha molt xupòpter ficat.
Xé! 24 hores, 24 hores: Si diumenge te vaig vore conectat al vespre embogit per la catarsi golejadora de la que vas sortir del camp. Per açò també t’incloc a tu, molt estar enfollit amb la maneta, també emprenyat amb la tàctica, però de tribuna no t’enrecodes tres de res, i açò que a la segona part vau ser dels primers en emigrar de general.