Autor Tema: Nom del Filial  (Llegit 4218 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nom del Filial
« Respondre #20 el: 08 de Febrer de 2009, 00:41:49 am »
Si no recuerdo mal el equipo filial se llamaba CE Sabadell Amateur.

Lo del Atlétic Sabadell no vendría al caso ya que siempre fue un equipo independiente y rival ciudadano en los comienzos de la prehistoria futbolística.

Por otro lado no estaría nada mal que resurgiera de nuevo con los mismo colores y escudo, pero siempre independiente.

Si, però em refereixo, que la ciutat té un deute pendent amb un equip que l'ajuntament va portar a la pràctica desaparició, quan el va traslladar de la Plaça Catalunya al costat del Ripoll a Sant Oleguer.

Seria un detall per part nostre, fer-li un reconeixement al nostre antic rival, i d'on han sortit i jugat molts sabadellencs.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 08 de Febrer de 2009, 01:25:29 am »
Penseu que si s'hagués de recuperar algun nom "antic" hauria de ser el del Can llong! ;)

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #22 el: 08 de Febrer de 2009, 17:07:17 pm »
para mi que se quede con Sabadell B de toda la vida  :beer2 :beer2
:scut :bandera Yo pienso igual........ :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #23 el: 09 de Febrer de 2009, 11:50:52 am »
Si, però em refereixo, que la ciutat té un deute pendent amb un equip que l'ajuntament va portar a la pràctica desaparició, quan el va traslladar de la Plaça Catalunya al costat del Ripoll a Sant Oleguer.

Seria un detall per part nostre, fer-li un reconeixement al nostre antic rival, i d'on han sortit i jugat molts sabadellencs.

Doncs es podria fer una petita proposta, no? Almenys, fer-la arribar.

:beer2

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #24 el: 09 de Febrer de 2009, 14:43:42 pm »
Jó també estic d´acord amb recuperar el nom d´Atlétic Sabadell pel filial,seria una bona manera de fer un reconeixement a un club históric de la nostra ciutat que malauradament,ja và desapareixer. :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 09 de Febrer de 2009, 15:21:18 pm »
si quereis "reconocimiento" o "homenaje" al antiguo Atlètic Sabadell, me parece bien, pero.... que tiene que ver el Sabadell Amateur en esto??
yo mas bien, lo que haría sería que nuestra 2a equipación podria ser arlequinada amarilla-negra...  Ahí estaría mi "homenaje"..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #26 el: 09 de Febrer de 2009, 15:50:24 pm »
M'agrada la idea. Si senyor!!!!!!! :ok :clap Seria tot un boom en vendes, a més :clap2
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #27 el: 09 de Febrer de 2009, 17:44:29 pm »
segur?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #28 el: 09 de Febrer de 2009, 23:21:33 pm »
si quereis "reconocimiento" o "homenaje" al antiguo Atlètic Sabadell, me parece bien, pero.... que tiene que ver el Sabadell Amateur en esto??
yo mas bien, lo que haría sería que nuestra 2a equipación podria ser arlequinada amarilla-negra...  Ahí estaría mi "homenaje"..

Si sacan esos colores yo la compraría  ;D  :bandera
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 10 de Febrer de 2009, 10:19:17 am »

Pues también es una magnífica idea :ok Ya me la estoy imaginando y la verdad, quedaría preciosa y tendría muchas ventas. También deberíamos hacer llegar esta propuesta.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #30 el: 10 de Febrer de 2009, 11:13:23 am »
Un juvenil amb bons jugadors és el que cal i no un amateur a les galeres del futbol regional.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 10 de Febrer de 2009, 20:48:58 pm »
Penseu que si s'hagués de recuperar algun nom "antic" hauria de ser el del Can llong! ;)

Doncs de l'actual filial, si que n'és l'origen.

He vist el model de la samarreta groga i negra, i em posa. I molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #32 el: 10 de Febrer de 2009, 20:51:03 pm »
Potser "Centre d'Esports Atlètic Sabadell" estaria bé? Per una banda, té el seu nom original, i per l'altra, porta part del nom al qual pertany com a filial. Encara que, com a nom, és un pèl llarg...

:beer2