Autor Tema: CE SABADELL - ORIOLA  (Llegit 16979 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: CE SABADELL - ORIOLA
« Respondre #120 el: 01 de de 2009, 23:01:19 pm »
Bon partit de futbol a l'estadi. Em sapigut patir i lluitar per mantenir una victòria justa davant un bon equip de futbol.

M'agradaria destacar molt a Pagès i també a Axel. Molt bé en defensa ha estat Pagès i a Axel per primer cop aquest any l'he vist ràpid i ha desbordat força cops. Com dieu ens falta sentenciar els partits i avui un cop més això ens ha fet patir fins l'últim moment. Segur que si haguésssim fet el segon, que oportunitats n'hem tingut hagués arribat el 3r.

Penso que en defensa també em estat seriosos i tots aquest patiments són conseqüència de no haver fet el 2 a 0. GRAN De Navas també.

Lluita i ambició que ens han fet sumar 3 punts d'il·lusió!

SOM-HI  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #121 el: 01 de de 2009, 23:02:23 pm »
Quin patir, això de tan perdonar m'ha fet passar por...  ::)

Menys mal, que hem guanyat els 3 punts i ja estem 4ts! Vinga Sabadell, va collons que em de seguir així  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #122 el: 02 de de 2009, 01:26:49 am »
Avui s'ha fet el que s'havia de fer, guanyar!
Segurament ens falta polir detalls per assegurar-nos una plaça al play-off, treballem-hi!
I si arribem al play-off ens faltara mes contundencia en defensa, mes conduccio al mig el camp i mes creativitat a davant? Segurament, pero ja farem el possible per solventar-ho quan toqui..

Vinga senyors estem a una victoria del nostre primer i principal objectiu, la permanencia. Ara nomes toca assolir el segon lluitar per un somni !!! I aixo es el que ens fara ser grans, la fe en nosaltres mateixos.

P.D.: Menys possibilitats tenia el Vecindario i ho va aconseguir !!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #123 el: 02 de de 2009, 08:33:31 am »

ATENCIÓ...:

LLEIDA - BARÇA B  1-3

PER QUÈ NO DEMÀ...

ST ANDREU - GAVÀ   2  (sorpresa)
SABADELL - ORIOLA   1
VILLARREAL B - BADALONA   1

58: ALCOYANO
55: VILLARREAL B
42: SABADELL
42: ST ANDREU

41: LLEIDA
40: BARÇA B
38: BADALONA
...

i no vaig fallar de gaire...
i es que a 2aB per estar entre els quatre primers fan falta dues coses: ser menys dolent i tenir sort!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #124 el: 02 de de 2009, 12:51:18 pm »
Ja només depenem de nosaltres mateixos. ENDAVANT SABADELL! :happy2:

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #125 el: 02 de de 2009, 14:38:05 pm »
Buen partido si no,fuese sido por esos ultimos minutos que no teniamos que haber llegado ha eso ,pues tuvvieron  :mml: :mml: :mml: :bandera :scutoacsiones para madar el àrtido

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #126 el: 02 de de 2009, 15:16:48 pm »
Molt content pel partit, però més que pel resultat, que és important, el que més em va agradar és l'actitut de l'equip tot el partit. Si juguem amb aquesta actitut podem guanyar a qui sigui, és el secret dels equips que fan coses importants.
Ahir mirava el partit i veia moltes situacions en que un jugador de l'oriola estava envoltat per 3 o 4 jugadors del sabadell. Tots els jugadors apretaven a mort, mossegaven i pressionaven al qui tenia la pilota.
La llàstima és que l'arbitre falta que pitava targeta que treia.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #127 el: 02 de de 2009, 19:39:44 pm »
Avui s'ha fet el que s'havia de fer, guanyar!

Vinga senyors estem per lluitar per un somni !!!

P.D.: Menys possibilitats tenia el Vecindario i ho va aconseguir !!!

El Vecindario tenia poques possibilitats i cap necessitat, nosaltres ho necessitem imperiosament, que carai fotem divagant tot un quart de segle per aquestes categories. Ès desesperant poder comptar només els tres primers quarts de la nostra història perque l'últim quart es redueix a misèria. Hi ha massa interessos per immobilitzar-nos aquí on som però no sé com hem de girar-ho a favor nostre a favor dels que volem més perquè és possible i necessari

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #128 el: 02 de de 2009, 20:56:35 pm »
Si m'asseguren que els jugadors jugaran com ahir durant tot el que queda de temporada i amb una mica més d'efectivitat de cara a porta...  :balla :balla :balla :mml: :smile2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #129 el: 02 de de 2009, 23:55:19 pm »
ahir no vaig poder anar a l'estadi i tampoc diumenge que ve,no sabeu la rabia que em dona,pero no penso fallar mes,sobretot a casa.content per la victoria d'ahir,pel que dieu i he vist a la tele axel va ser de lo millor,el moya ja va dir que havia estat magnific durant la setmana,IMPORTANTISIM recuperar aquest jugador.molt important començar a ser respectats per les defenses rivals.el patiment dels ultims minuts calcat al del dia de l'alzira,oi que si?estic convençut de que el nostre mr.s'encarregara de que aixo no passi una tercera vegada.la veritat es que aixo comença a tenir bona pinta,pero encara queden els duels directes i aixo marcara el nostre futur,tinc confiança en l'equip perque sembla que dia a dia anem a mes.MARE MEVA si fem play-off stic convençut de que NOSALTRES,L'AFICIO podem jugar un paper decisiu en la trajectoria de l'equip,i es que son mes de 15 anys encallats en aquest pou de la 2a B.la nova creu alta ha de ser un forti fins al final.per cert important la recuperacio de pelegri per diumenge que ve,i atencio missatge per SERGIO IGLESIAS diumenge has de fer el partit de la consagracio tots esperem el millor de tu,ANIMO SERGIO!!!VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat valles

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #130 el: 03 de de 2009, 09:17:30 am »
TOMAAAAA!!!!!  Ese es mi Sabadell !!  El domingo por comida familiar no pude estar en el estadio, pero no me desenganche ni un momento de la radio, y MADRE MIAAAA que alegria me dio la victoria del domingo !! :clap2 :clap2.  Por lo que e leido por aqui, la victoria pudo ser mas abultada, pero eso ya es lo de menos, lo importante era conseguir los 3 puntos y colocarnos en la zona alta de la clasificacion !  :balla :balla. Que segunda vuelta esta haciendo el equipo, si seguimos asi seguro que acabamos entre los 4 primeros, y que fiestaa... :happy2: :happy2:

GRACIAS  JUGADORES   GRACIASSSS :visca   :visca   :visca  :visca   SOY  FELIZ     :cheer :cheer :cheer