Autor Tema: SABADELL-LLEIDA  (Llegit 36115 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-LLEIDA
« Respondre #200 el: 08 de de 2009, 20:03:00 pm »
Molt bon partit, una altra remontada, avui hem acabat el partit tranquils, cosa que no pasa gaire sovint. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #201 el: 08 de de 2009, 20:04:57 pm »
 :botador :botador :botadorSe me ha ovidada hasta que he pagado 8 euros.
El mejor pertido de largo de este año :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #202 el: 08 de de 2009, 20:09:12 pm »
Objectiu pel Play Off segons Moya,  62 punts = 5 victòries a casa i 1 fora

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #203 el: 08 de de 2009, 20:11:12 pm »
:botador :botador :botadorSe me ha ovidada hasta que he pagado 8 euros.
El mejor pertido de largo de este año :bandera :scut :bandera :scut

Para mi a sido el partido que hemos tenido mas constancia en cuanto a juego pero que para mi el mejor partido de la temporada fué contra el Gavà. Fué  una victoria mucho mas trabajada entre el 0-2 q se nos puso en contra, la lluvia, y el Gavà que considero que no hizo ningún mal partido.
Hoy el Lleida tal como he dicho en ningún momento de partido a sido rival para nosotros, sin recursos, sin ideas y incapaz de acercarse a la porteria de De Navas, excepto en la jugada del 0-1. Vamos que para mi hoy a sido el partido mas fácil de lo que llevamos de temporada, si a eso le sumas que nosotros hemos hecho un buén partido pues allí viene el 4-1.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #204 el: 08 de de 2009, 20:12:37 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Quan ens en fotut el gol una mica mes i el meu cor surt disparat,menys mal que ho hem arreglat :happy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #205 el: 08 de de 2009, 20:13:04 pm »
si guanyem a benidorm,  el proxim partit a casa arribem a 6000 espectadors
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #206 el: 08 de de 2009, 20:15:03 pm »
percert, que us semblaria aquest mote pel Joel?

El Trabucaire de Juneda

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #207 el: 08 de de 2009, 20:37:11 pm »
Molts elements positius podem extreure d´aquest partit;

Gran partit del CE Sabadell, amb una 2ª part "de lluxe" (sembla increible patir tant poc amb 2-1)
Interessant entrada (visualment superior a 4.000 Euros).   trajectòria de l´equip i climatologia han ajudat.
Gran comunió afició-jugadors
Progressió accelerada del gran jugador que és Axel,  un Joel (jugador perfectament vàlid per a Segona A), que està agafant confiança a tonelades, un Morales o Sergio Iglesias que es troben pràcticament en el seu millor moment, un Pep Pagès que dóna tranquilitat a la defensa,etc.etc.

La suma d´aquests elements ens indica que estem davant d´una oportunitat històrica de millorar el nostre "status" dintre del futbol espanyol i que hem de fer el possible per aprofitar-la i seguir escrivint història del nostre club....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #208 el: 08 de de 2009, 21:10:12 pm »
com e disfrutat avui,un autentic partidas,i com sempre remontant!ara a treure 3 punts a benidorm y segui en aquesta linia de resultats y de joc! :visca
SOM DE 2a A!!

Desconnectat aficionatuelleida

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #209 el: 08 de de 2009, 21:16:18 pm »
Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.

Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.

Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.

Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #210 el: 08 de de 2009, 21:23:41 pm »
Yo a lleida no fuí, y vi el partido por la tele, y me cansé de escuchar durante TODO EL PARTIDO gritos contra sabadell... que esperabas? que os aplaudieramos?

y me dejaba decir, que el año pasado le quitaron una bufanda o una bandera a una aficionada del sabadell en la última jornada, sin jugarnos nada ninguno de los dos equipos.... :consol
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #211 el: 08 de de 2009, 21:28:22 pm »
vaya partit! un dels millors! Jo amb el 0-1 ja ho donava tot per perdut, pero aquest equip sap donar tot lo bo que te i ja no aspirem a una altra cosa que no sigui PLAY OFF. La salvacio esta feta. Qeden 9 jornades. Es pot de llarg :happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #212 el: 08 de de 2009, 21:32:26 pm »
Yo a lleida no fuí, y vi el partido por la tele, y me cansé de escuchar durante TODO EL PARTIDO gritos contra sabadell... que esperabas? que os aplaudieramos?

y me dejaba decir, que el año pasado le quitaron una bufanda o una bandera a una aficionada del sabadell en la última jornada, sin jugarnos nada ninguno de los dos equipos.... :consol

Ahora se hacen las victimas Resis,yo e estado tambien en general,enfrente de tribuna,y habia 4 personajillos del Lleida,(detras mio)que no paravan de criticar el juego del Sabadell y riendose de los comentarios k hacian los aficionados(entre ellos 2 colegas mios) y esta claro,que cuando emos marcado el segundo gol,me e girado y de la rabia que contenia, le ize un gesto que seguro que le ablan gustado y desde entonces,an estado callados como una paparra asta el final del partido.

VISCA EL SABADELL Y LA AFICION

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat aficionatuelleida

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #213 el: 08 de de 2009, 21:37:25 pm »

Si si y no te lo niego,yo sí estube en el partido de ida y es verdad lo que dices pero reflexiona con lo que te voy a decir......No te acuerdas de los gravisimos incidentes anteriores de aquel partido?Que unos "ultras" entraron en un bar, rompieron un cristal de este establecimiento y intentaron agredir a varios clientes de dicho bar?E incluso rompieron el cristal delantero del coche del árbitro.....imagína te!!
Y lo de la bufanda a la aficionada de eso no tengo ni idea lo siento.

Entiendo que haya pique entre los dos equipos, però creo que como afición ahora empiezo a entender como es que algunas aficiones os tienen manía, lo empiezo a entender.....

Por suerte no me ha pasado nada, pero reconozco que si hoy no he ido al hospital ha sido de puro milagro por eso mejor ha sido marcharme porqué yo estaba muy alterado y estaba en clara minoría y evidentemente tenía las de perder....
Además 3 o 4 aficionados que estaban en Tribuna se han tenido que ir tambien porqué se ve que los ultras querían agredirles.Todo eso me ha parecido vergonzoso!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #214 el: 08 de de 2009, 21:41:37 pm »
Piensa que al Sabadell no le representan 4 ultras... somos mas de 1500 personas que vamos cada domingo al estadio...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #215 el: 08 de de 2009, 21:42:15 pm »
jo estava a general i no he vist res de tot aixo .. l'unic que he vist es a 3 persones que han celebrat el gol del Lleida, suposo que un d'ells eras tu amb tota la normalitat del mon.

pero per evitar tot aixo company, nomes tenies que posar-te en una zona amb menys gent, rodejat de mil arlekinats no pots sentir coses que t'agradin .. ni a Sabadell ni enlloc.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #216 el: 08 de de 2009, 21:49:10 pm »
Jo tambe estava a General i tampoc he vist res. Es mes, hem estat els meus amics i jo tota la segona part amb un aficionat amb la samarreta del Lleida amb nosaltres.

Com han de voler agredir els Hooligans a 2 aficionats Ilergetes que estaven a tribuna? Si els Hools estan al gol sud i tribuna es inaccessible des d'alla. A més estaven a la part que tocava al gol nord.

Company, en un partit de futbol hi ha gent que va a veure'l i a cridar unicament els gols del seu equip, hi ha qui va a insultar l'arbitre i criticar l'entrenador local... i hi ha qui es fot amb tot el que es mou i es desfoga de l'estrés de la setmana... avui s'hauran fotut amb el Lleida perquè venia el Lleida, i quan vingui el Barça es fotran amb el Barça... i aixo passa a tot arreu... ara passar d'aixo a l'agressio fisica hi ha un mon eh?

A Sabadell tenim un problema, mes o menys reconegut amb els Hools, pero estan tranquilets ells solets al Gol... a General avui erem unes 3.000 persones i estic segurissim que mai tindries problemes amb ningu. Absolutament amb ningu.

ep! aquí si que t'equivoques. A la mitja part han anat uns 15 hools a increpar als aficionats del Lleida, i han intentat saltar la valla que separa Tribuna del gol i la seguretat privada del Sabadell ho ha impedit, i per variar, els Mossos han arribat 15 minuts tard, quan ja havia passat tot.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #217 el: 08 de de 2009, 21:49:24 pm »
el partido en general genial hacia tiempo que no lo pasaba tan bien en el campo quitando la remontada del Gava pero hoy a acompañado hasta el tiempo, ahora a por el Benidorm que no pare la fiesta.
en cuanto lo de los aficionados no dire nada solo que no tienes que meter a toda la aficion del Sabadell en el saco, y que yo tmb vi el partido de la primera vuelta, y se oia  mas por la tele **** Sabadell que animos para el Lleida osea que no vengas de victima y si como dice resis hace dos años le quitaron la bufanda a una aficionada del Sabadell quien siembra vientos.......  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #218 el: 08 de de 2009, 21:49:55 pm »
Piensa que al Sabadell no le representan 4 ultras... somos mas de 1500 personas que vamos cada domingo al estadio...
:clap2 :clap2 Més clar, l'aigua.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #219 el: 08 de de 2009, 21:51:00 pm »
si jo he vist als hooligans intentan saltar la tanca per entrar a tribuna a escalfar a dos seguidors del lleida que els han provocat enseñan la bandera independent catalana..sort de la policia
Visca el Sabadell!!