Autor Tema: Els egarencs visiten la NCA  (Llegit 10620 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Els egarencs visiten la NCA
« Respondre #20 el: 26 de Setembre de 2005, 20:07:08 pm »
A la radio sabadell van dir que se'l van emportar per una altra porta i ell a roda de premsa va dir que no va provocar i que va celebrar tant el gol perque no estava acostumat a marcar  >:(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 26 de Setembre de 2005, 20:09:55 pm »
Quan venia akí amb la grama ja era dels q provocava. No us enrecordeu q en un partit va fallar un penal al minut 90 jugant amb l'ekip de sta coloma i al final del partit ens va dedicar uns quants missatges d'akests seus com els d'ahir? Doncs jo si q encara m'enrecordo. No us extranyi q des d'akell dia ens la tingui jurada ;)

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #22 el: 26 de Setembre de 2005, 20:58:26 pm »
Això que dieu que l'utiller del Sant Andreu portava una bossa del Terrassa... no dic que no sigui veritat perquè no ho vaig veure, però m'estranya molt. L'utiller del Sant Andreu porta més de 40 anys treballant per aquest club, ha viatjat a infitat de camps i arreu on juga el Sant Andreu sempre té amics que el saluden abans del partit. Si féssim una enquesta entre els socis del Sant Andreu segur que seria la persona més estimada i entranyable del Sant Andreu... per això m'estranya perquè és una persona assenyada que no acostuma a provocar.

Però bé, la meva opinió personal, i no voldria ficar-me en els vostres assumptes, es que és bo que hi hagi rivalitat entre dos equips veïns, però lo vostre més que rivalitat és odi, i així només s'incita a la violència...
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 26 de Setembre de 2005, 21:01:39 pm »
es que és bo que hi hagi rivalitat entre dos equips veïns, però lo vostre més que rivalitat és odi, i així només s'incita a la violència...

Ja m'agradaria a mi tenir una rivalitat amb ells tipus Sant Andreu-Europa... però no crec que molts pensin el mateix que jo, ni del  :scut ni del Terrassa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #24 el: 26 de Setembre de 2005, 21:02:23 pm »
Això que dieu que l'utiller del Sant Andreu portava una bossa del Terrassa...
Qui ho ha dit q fos l'utiller?  :o

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
    • www.narcissala.com
« Respondre #25 el: 26 de Setembre de 2005, 21:06:49 pm »
Això que dieu que l'utiller del Sant Andreu portava una bossa del Terrassa...
Qui ho ha dit q fos l'utiller?  :o

osti... juraria haver-ho llegit. serà que he associat les paraules "banqueta visitant" amb "iaio" i he pensat inconscientment en l'utiller, que té els seus anyets...

Ja m'estranyava!
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2005, 21:11:45 pm per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 26 de Setembre de 2005, 21:12:40 pm »
Jajaja! Segurament! Però bueno, en tot cas, fos de l'ekip q fos el iaio no hauria de venir akí vestit així pq no mextranyaria q pillés  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 26 de Setembre de 2005, 21:30:16 pm »
Era l'utiller del Sant Andreu amb una bossa del Terrassa. I sé que és l'utiller perque vaig anar a vaure el torneig historics on vam jugar contra el Sant Andreu, i al final dels 3 partits estava ell a fora endreçant les botes dels jugadors i portan el material a dins dun jeep.
EM SEMBLA UNA ACTITUD LAMENTABLE. Però ell deu saber perfectament la rivalitat entre Sabadell i Terrassa, i portar una bossa dels egarencs.... doncs home, es provocant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 26 de Setembre de 2005, 21:51:17 pm »
wenu, a futcat sa vist clarament la provocació de Rodri... i inclus el presentador ho a dit... sense paraules :veryangry:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 27 de Setembre de 2005, 00:12:06 am »

Rodri = Intel.ligència Zero

Mai saps com et podràs trobar al món del fútbol i a qui hauràs de necessitar.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat andreuenc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #30 el: 27 de Setembre de 2005, 05:22:00 am »
Porque el tio del abuelo del primo del suegro de la madre de mi tia me dijo no se que voy y me lo creo hasta el buche.Así sois para todo en la vida???Si ha sido una estrategia para calentar el partido os ha salido el tiro por la culata,porque del Terrassa ni dios.En otra parte del campo me es indiferente pero en nuestro sector nadie.Y que conste que nosotros no tenemos nada en contra ni del Terrassa,ni del Sabadell ni de ningún otro equipo catalán de la categoria.Vuestra rivalidad es eso mismo vuestra y de nadie mas,pero a nosotros no nos volvais a liar mas con vuestros rollos,un poco de seriedad por favor!!!Ahora solo desearos suerte para el resto de la liga y que el Sabadell se vaya recuperando de este mal inicio cuanto antes!!!Saludos!!!

amigo andreuenq ayer estuve en tribuna delante del banquillo de vuestro equipo  y qual fue mi sorpresa? OH!!!  UN YAYO KBRON  que llevaba puesto el chandal del tarrassa y ademas se movia por alli con una bolsa de plastico con el escudo del tarrassa grandioso para que nosotros lo vieramos bie!!!! como se llama eso? PROVOCAR eso en mi pueblo se llama PROBOCAR asi que no nos intentes enseñar modales ni nos hables de estratejias por que nosotros hace mucho que vemos futbol en la nova creu alta amigo. >:(

por cierto con gentuza de esa que vais fichando (lo digo por el podrit ) creo que vais a hacer bastantes enemistades por los campos.  :ko

Si tienes algun problema con el utillero del Sant Andreu o con el director deportivo el Sr. Creixell  que es quien hace los fichajes aqui vas y se lo dices a ellos pero a mi no me infles la cabeza con tus historias (...) Nosotros fuimos a animar a nuestro equipo y punto.A mi lo que hagan los demás me la **** bastante.Si al final se acaba comprobando que los verdaderos folloneros sois los tribuneros.
Yo con lo único que me quedo fué con el punto que sacamos y con la gente del Sabadell que hizo amistad con nosotros tanto en el descanso como al acabar el partido deseandonos suerte mutuamente para el resto de la temporada.
Las demás cuestiones os las quedais otros (...) . ;)
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2005, 01:20:55 am per WebTeam SBD »

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #31 el: 27 de Setembre de 2005, 14:18:39 pm »
Porque el tio del abuelo del primo del suegro de la madre de mi tia me dijo no se que voy y me lo creo hasta el buche.Así sois para todo en la vida???Si ha sido una estrategia para calentar el partido os ha salido el tiro por la culata,porque del Terrassa ni dios.En otra parte del campo me es indiferente pero en nuestro sector nadie.Y que conste que nosotros no tenemos nada en contra ni del Terrassa,ni del Sabadell ni de ningún otro equipo catalán de la categoria.Vuestra rivalidad es eso mismo vuestra y de nadie mas,pero a nosotros no nos volvais a liar mas con vuestros rollos,un poco de seriedad por favor!!!Ahora solo desearos suerte para el resto de la liga y que el Sabadell se vaya recuperando de este mal inicio cuanto antes!!!Saludos!!!

amigo andreuenq ayer estuve en tribuna delante del banquillo de vuestro equipo  y qual fue mi sorpresa? OH!!!  UN YAYO KBRON  que llevaba puesto el chandal del tarrassa y ademas se movia por alli con una bolsa de plastico con el escudo del tarrassa grandioso para que nosotros lo vieramos bie!!!! como se llama eso? PROVOCAR eso en mi pueblo se llama PROBOCAR asi que no nos intentes enseñar modales ni nos hables de estratejias por que nosotros hace mucho que vemos futbol en la nova creu alta amigo. >:(

por cierto con gentuza de esa que vais fichando (lo digo por el podrit ) creo que vais a hacer bastantes enemistades por los campos.  :ko

Si tienes algun problema con el utillero del Sant Andreu o con el director deportivo el Sr. Creixell  que es quien hace los fichajes aqui vas y se lo dices a ellos pero a mi no me infles la cabeza con tus historias de tribunero ,entendido???Nosotros fuimos a animar a nuestro equipo y punto.A mi lo que hagan los demás me la suda bastante.Si al final se acaba comprobando que los verdaderos folloneros sois los tribuneros.
Yo con lo único que me quedo fué con el punto que sacamos y con la gente del Sabadell que hizo amistad con nosotros tanto en el descanso como al acabar el partido deseandonos suerte mutuamente para el resto de la temporada.
Las demás cuestiones os las quedais otros y os pelais entre vosotros. ;)

Ei ei ei, afloja tio, calma eh? ya as podido comprovar que nosotros somos los que mas lamentamos la actitud de esa gentuza, pero la unica solucion a esto es que los afectados pasen olimpicamente de ellos i no les den mas guerra (no digo que vosotros lo hagais echo porque no vi nada de nada, pero suele ser lo mas normal) Y no me negues que la actitud de Rodri fue lamentable que la verdad, quien salió perjudicado fue el club y no solo él ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #32 el: 27 de Setembre de 2005, 14:28:02 pm »

Si tienes algun problema con el utillero del Sant Andreu o con el director deportivo el Sr. Creixell  que es quien hace los fichajes aqui vas y se lo dices a ellos pero a mi no me infles la cabeza con tus historias de tribunero ,entendido???Nosotros fuimos a animar a nuestro equipo y punto.A mi lo que hagan los demás me la suda bastante.Si al final se acaba comprobando que los verdaderos folloneros sois los tribuneros.

Se te ve algo alterado ;) I a mi no me la sudaria k otros estuvieran ensuciando la imagen del club. Y en cuanto a vuestra aficion un 10 :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #33 el: 27 de Setembre de 2005, 14:44:27 pm »
andreuenc, k pasa que si te llevo la contra demostrandote lo que digo con hechos te enfadas?
me parece de muy mal gusto que entres en un foro de otro equipo a decir lo que esta bien y lo que esta  mal i ademas que cuando se te rectifique respondas mal , alterado y faltando al respeto.
TE HE DICHO ALGUNA MENTIRA?  :no:
TE HE FALTADO YO AL RESPETO?  :no:
lo mejor que puedes hacer es tener un poco de respeto hacia la gente de este foro igual que nosotros lo tenemos contigo aqui.
nosotros no nos inventamos nada, y lo que decimos es por que lo sabemos a ciencia cierta (excepto varios tipos que entran aqui a boicotearnos los mensajes y suelen ser egarenses)
la proxima vez que digas algo en el foro ten encuenta que se te puede discutir tu opinion por que el foro esta para eso.
aqui has dejado mensajes desde hace mucho y nadie te ha respondido mal y sobre todo nadie te a faltado nunca haz tu lo mismo
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 27 de Setembre de 2005, 18:51:06 pm »

Escolta andreuenc, nosaltres no hem d'anar a dir res ni a l'utiller ni al Creixell ni a ningú. Simplement dir-te que passejar-se amb un escut del Terrassa, sent el Sant Andreu, pels banquillos de la creu alta, s'ha de tenir poc cap.
També dir que a pesar que el Sant Andreu no hem caigui bé, doncs dir que si és d'elogiar la bona afició que teniu.
I per acabar, si no t'agrada el que et responen al foro.... saps quina és la solució no :icon_question: ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #35 el: 27 de Setembre de 2005, 19:10:39 pm »
va va trankils ome si akets no tornaran al foro fink k no juguem alla el snt andreu-sabadell de la 2a volta!

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
    • www.narcissala.com
« Respondre #36 el: 27 de Setembre de 2005, 19:31:39 pm »
aqui has dejado mensajes desde hace mucho y nadie te ha respondido mal y sobre todo nadie te a faltado nunca haz tu lo mismo

Torno per aclarir una cosa, el que fa temps que estic registrat aquí sóc jo, fixeu-vos que amb aquest porto 41 missatges, mentre que el que signa com a "andreuenc" en porta tres. Només era per evitar malentesos, però millor deixar aquest tema perquè no porta a cap lloc.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 27 de Setembre de 2005, 20:07:08 pm »

Torno per aclarir una cosa, el que fa temps que estic registrat aquí sóc jo, fixeu-vos que amb aquest porto 41 missatges, mentre que el que signa com a "andreuenc" en porta tres. Només era per evitar malentesos, però millor deixar aquest tema perquè no porta a cap lloc.

tens tota la rao   :ok  disculpa si t´has sentit aludit  ;) aqui sempre estem oberts a gent com tu que respecta als demés.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 27 de Setembre de 2005, 20:41:16 pm »

Tranquil, que no va amb tu la cosa ni amb la majoria de la vostra penya.
Us veu comportar fenomenalment, veu animar com sempre i sou un exemple de grup d'animació.
Ens hem escrit alguna vegada i ens hem vist unes quantes (encara que no ho sàpigues), i mai hem tingut cap problema.

Molta sort a la lliga (i no et preocupis, que el que firma com andreuenc... em sembla que és egarenc  :laugh:).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat andreuenc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #39 el: 29 de Setembre de 2005, 02:19:51 am »
Lo que dije en el anterior mensaje de "la amistad que hicimos antes y al final del partido con la gente del Sabadell" en ningun momento lo he dicho en sentido hirónico como parece ser que alguien ha pensado por aqui,fué la realidad.Para mas detalle en el descanso se acercaron a saludarnos un par de chicos de la Penya Quatre Gats con los que estuvimos charlando un rato y asi otras personas.Y los incidentes del final del partido me parece que en ningun momento se lo he hechado en cara a nadie de este foro,es una lástima que ocurran estas cosas pero yo nunca voy a generalizar a todo el mundo eso está claro.Y lo de la bolsa del utillero pues si lo hizo claro que no me parece bien,y si él no era consciente de lo que hacia pues alguien se lo podia haber advertido,es de lógica,pero igualmente yo no soy su representante para tener que salir en su defensa ni en su contra.
Teneis razón con esto aclarado no volveré a entrar más en el foro siemplemente para dejar de rallar ya con este tema que por mi parte ya cansa un poco.Saludos y suerte!!!