Feia temps que no entrava al forum, però la perdua de l'extranyable Josep Garcia m'obliga a fer-ho. Jo vaig estar 8 anys al futbol-base arlequinat com a jugador, i mai oblidaré la bondat d'aquell "gordinflon" ( amb tot el carinyo ho dic, Dagar), que rebosava generositat i coneixement. Sempre estava a punt per ajudar-te, preparant els porrons després dels entrenaments del jovenil i del amateur, i sempre somreia (fins i tot quan la seva dona, la Montserrat, "puro nervio", li fotia algun crit). Era una BONA PERSONA, i amb això qualsevol home n'hauria de tenir suficient. Era tan bon arlequinat que van tenir un g*s i li va posar "Schuster" ( era un anti-barcelonista convençut). El seu fill també em va entrenar, el Josep, i gairebe era tan bo com éll. El Josep va haver d'anar superant la perdua dels seus sers estimats, i éll ha estat l'últim en marxar. Ara ja hi son tots junts, però l'esperit del SR. JOSEP GARCIA sempre hi serà a sota la Tribuna de la Nova Creu Alta. Amic Dagar, no et conec, però has d'estar MOLT orgullós del teu avi, persona que MAi oblidarem, perque ha format part d'un troç de les nostres vides. Segur que éll. juntament amb el Joan Barberan, el Carles Ibars, l'alcalde Borrull, el Dr. argemí, i tant d'altres que hasn passat a millor vida, tots junts des del cel ens ajudaran a posar el nostre estimat Club allà on li pertoca, i a ser encara MES GRANS. Descansi en pau !!!