Autor Tema: SABADELL-SANT ANDREU  (Llegit 33557 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
Re: SABADELL-SANT ANDREU
« Respondre #180 el: 28 de de 2009, 19:49:46 pm »
una pregunt los pensionistas cuanto pagan

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 28 de de 2009, 19:56:57 pm »
una pregunt los pensionistas cuanto pagan

10 euros  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #182 el: 28 de de 2009, 20:01:28 pm »
Lo del Terrassa ya es demencial... porque su campaña fue poner entradas MUY caras para que la gente se hiciera socio ya que salia TIRADO DE PRECIO. Ni asi consiguieron socios... y ahora que haran? Volver a los precios normales de socio? Bajar precios como campaña es un error.

pues lo de todos los años poner las entradas a 1 euro y si el ultimo partido se juegan algo abrir las puertas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #183 el: 28 de de 2009, 21:13:41 pm »

Jo firmava un empat ara mateix....mantendrí em els 5 puntets de distància amb tots dos (Barça B i Sant Andreu) i una jornadeta menys i gol average a favor nostre.. :pilotasso
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #184 el: 28 de de 2009, 21:34:07 pm »

Jo firmava un empat ara mateix....mantendrí em els 5 puntets de distància amb tots dos (Barça B i Sant Andreu) i una jornadeta menys i gol average a favor nostre.. :pilotasso

A mi tot i que m'agrada guanyar sempre....estic amb tú....demà tot el que no sigui perdre és molt positiu pels nostres interessos...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #185 el: 28 de de 2009, 21:34:40 pm »
Mañana hay que salir a por la victoria, tenemos que  asegurar los play off lo más pronto posible y luego tener tiempo para prepararlos como es debido, por tanto hay que sumar tres puntos más, se juega en la NCA y con la afición totalmente volcada.

¡VAMOS QUE PODEMOS!  ¡SI PODEMOS!

:anims     :trebol    :bandera    :scut    :bandera    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #186 el: 28 de de 2009, 22:06:12 pm »
Mira que si se gana...  :clap2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #187 el: 28 de de 2009, 22:09:42 pm »

Jo comparteixo això  :pilotasso. Però l'empat no el firmo. Prefereixo guanyar demà i predre a Palma.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #188 el: 28 de de 2009, 22:11:41 pm »
jo a l'igual que l'amic Moussambani prefereixo guanyar demà i perdre a Palma, que tot i ser els últims, no ho trobaria un drama...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #189 el: 29 de de 2009, 10:07:07 am »
Dia lluvioso y bastante frio,creo que asistira poca gente al campo los que vallamos espero que no degemos de animar.
Ganaremos al estilo GAVA :cheer

• Infantil
« Respondre #190 el: 29 de de 2009, 10:28:38 am »
que dia mas malo pero malo ira poca gente y final de mes la crisis pero  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: visca sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #191 el: 29 de de 2009, 11:11:16 am »
que dia mas malo pero malo ira poca gente y final de mes la crisis pero  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: visca sabadell

A la tarda fara bon tems,potser algun ruxadet pero be :mmmm :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #192 el: 29 de de 2009, 12:27:20 pm »
Hem de guanyar sigui com sigui, encara que la cosa està molt, molt compicada.
Els andreuencs vènen molt motivats...(nomès cal mirar la seva web i veurèu com criden a la sea gent perque vingui a la NCA).
De totes maneres, jo crec que la directiva podia haver aconseguit un ple històric si haguès deixat les entrades anticipades molt més económiques, encara que deixès el mateix preu el dia del partit (així amoquinen els barcelonins).
En fi, vuig pensar que ja han estudiat la situació i que han fet lo millor pel club, encara que ho dubti.

Jo, com segurament molta gent, no ens hem pogut fer socis aquest any, per motius personals i a aquesta alçada el mes, no puc pagar 15 ó 17 euros, cobrant 1000 eur. al mes i amb una nena de any i mig. Tampo dic que regalin l'entrada, però haurien aconseguit molt més rebaixant una mica els preus de les entrades anticipades.  Es ridícul que costi el mateix que veure l'Espanyol a primera divisió.

Gràcies directiva per pensar en tots nosaltres!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

• Infantil
« Respondre #193 el: 29 de de 2009, 12:33:51 pm »
Yo no puedo ir he pagado 2oo euros hipoteca 245 gas antes os gastos pero amo al sabadell alguien me deja 10 euros :beer2 :beer2 :happy2: :happy2: :happy2: visca el sabadell

• Infantil
« Respondre #194 el: 29 de de 2009, 12:36:26 pm »
Cor sabadellenc que p****a no puedo ir a escucharlo por la radio :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: visca sabadell

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #195 el: 29 de de 2009, 13:55:00 pm »
250 andreuencs

vols dir que el zero no sobra...? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :beer2 :beer2
La temporada passada a Tercera vam anar 600 al Miniestadi, no em sembla gens descabellat pensar en 250 andreuencs a la Nova Creu Alta, i més pensant que és l'últim desplaçament dins de Catalunya.

Pel que fa al preu de les entrades, veient-ho des d'una perspectiva més àmplia, 17 euros per un partit de Segona B és un preu excessiu. I ja no parlem dels 18 o 20 que cobren en alguns camps. Aquesta temporada he anat 5 vegades a veure el Torino (Serie A), en 2 ocasions he pagat 15 euros (Atalanta, Sampdoria), 2 vegades 20 euros (Roma, Milan) i en el gran derbi contra la Juventus només vaig pagar 25. Fa 15 dies vaig estar a Amsterdam i allà veure un partit de l'Ajax costa 15,50 euros. Aquí podem veure tots els preus de la Serie A fa unes jornades: http://www.narcissala.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?p=54436#54436

Una dada ... el St. Andreu o ens ha guanyat mai a casa en lliga. 11 partits jugats 6 victòries arlequinades i 5 empats
Fins aquesta temporada el Sabadell no havia guanyat mai al Narcís Sala, jo no dic res jejeje.

Pel que fa al Sant Andreu, som l'equip que ha perdut menys partits (només 4), portem 12 jornades invictes (tota la segona volta) i som el menys golejat amb només 23 gols i 14 partits imbatuts. Som un equip amb una defensa forta, però de mig camp cap endavant tenim força dificultats.

Doncs una dada... aquest àrbitre, és el mateix que els va xiular un partit de play-off fa uns anys a Manacor i que va allargar el partit 15 minuts. O sigui, que els matxaca des del minut 1 o es vol redimir i ens la clava des del principi.

Per altre banda, contra l'Alzira, recorda que els andreuencs van jugar 77 minuts amb 10 jugadors. I un dels fores de joc, era segur. I si, al Barça no és que l'ajudin... és que li estan posant el play-off a ou.
Mai he patit tant en un partit de futbol com aquell dia escoltant per la ràdio el partit del Manacor, un gol d'ells ens eliminava. El 4t àrbitre va mostrar 10 minuts d'afegit, que en realitat van acabar sent 13 i mig... i en aquella segona part no va passar res inusual com per allargar tant!

No podré anar a la Nova Creu Alta perquè estic a 860 km de Sabadell, a veure si puc seguir el partit a través de la ràdio. Espero que els meus companys andreuencs tinguin una bona rebuda i passi el que passi avui, tant de bo ens veiem l'any vinent a 2ªA!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #196 el: 29 de de 2009, 13:56:37 pm »
Por Dios dejad de llorar ya, yo tampoco veo bien los precios que ha puesto la directiva para este partido, pero 15€ para un partido tan crucial, si hay que pagarlos se pagan y yasta, 15€ se gastan cualquier Sábado en cenas, cubatas, etc. etc. o si no pagando la entrada en Santaco o en Tarrassa. Vamos va! :anims

Desconnectat Kharn

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #197 el: 29 de de 2009, 14:01:22 pm »
Pregunta tonta, que fa un muuuuuuuuunt d'anys que no puc anar als partits a la NCA (per feina, sobretot). Quin horari de guixetes hi ha en dia de partit? Amb quanta antelació respecte el mateix les obren? Que m'he passat abans i ni una d'oberta...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #198 el: 29 de de 2009, 14:02:03 pm »
Pregunta tonta, que fa un muuuuuuuuunt d'anys que no puc anar als partits a la NCA (per feina, sobretot). Quin horari de guixetes hi ha en dia de partit? Amb quanta antelació respecte el mateix les obren? Que m'he passat abans i ni una d'oberta...

Obren uns 45 minuts abans del partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #199 el: 29 de de 2009, 14:16:54 pm »
El que quiera ver un partidazo que pase por taquilla que para eso estan.En otroya recalaremos entaras