Autor Tema: SABADELL-SANT ANDREU  (Llegit 33529 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-SANT ANDREU
« Respondre #260 el: 29 de de 2009, 19:30:37 pm »
 :bandera

però això no ha de ser aixi el arbitre el tindrien de sancionar :arbit :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #261 el: 29 de de 2009, 19:50:54 pm »
 :bandera :bandera
Fa patxoca veure aquesta classificació......http://www.elsesports.cat/futbol/segonab
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #262 el: 29 de de 2009, 19:54:58 pm »
I farà mes patxoca quan al terrassa el baixin un lloc, ja que el Denia ha guanyat, jejejeje
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #263 el: 29 de de 2009, 20:01:34 pm »
Només tinc elogis per aquest Sabadell.
Partit solucionat a la primera part amb solvència i amb efectivitat 100% i llavors segona part amb la qual per fi hem pogut jugar tranquils deixant passar els minuts i sense renunciar del tot en atac.
Molt bon plantejament fins i tot en els minuts en els quals hem jugat amb un jugador menys.

Avui crec q a tornat a ser un partit similar al del LLeida, simplement no els hi hem donat cap tipus d'opció a puntuar, el que l'altre dia es va resoldre el partit a la segona meitat i avui amb 35 minutets em fet tota la feina.

Per postres la jornada no hauria pogut ser més rodona: guanyem al st andreu, empata el Barça B, perd l'Alcoià, perd el Villarreal B.... naveguem amb el vent a favor, la pregunta és fins quan  :ok

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #264 el: 29 de de 2009, 20:02:48 pm »
Només tinc elogis per aquest Sabadell.
Partit solucionat a la primera part amb solvència i amb efectivitat 100% i llavors segona part amb la qual per fi hem pogut jugar tranquils deixant passar els minuts i sense renunciar del tot en atac.
Molt bon plantejament fins i tot en els minuts en els quals hem jugat amb un jugador menys.

Avui crec q a tornat a ser un partit similar al del LLeida, simplement no els hi hem donat cap tipus d'opció a puntuar, el que l'altre dia es va resoldre el partit a la segona meitat i avui amb 35 minutets em fet tota la feina.

Per postres la jornada no hauria pogut ser més rodona: guanyem al st andreu, empata el Barça B, perd l'Alcoià, perd el Villarreal B.... naveguem amb el vent a favor, la pregunta és fins quan  :ok

esperem que fins al final

Esperem que fins al final :reverencia2

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #265 el: 29 de de 2009, 20:08:42 pm »

No hi ha paraules per definir la 2ª volta que esta fent el CE Sabadell.  Els números són de "récord Guiness" i jo que he vist l´equip a Primera, no sé si ho estic somiant....   Es de destacar la gran implicació de tots els jugadors, com lluiten cada pilota, aquesta efectivitat tant gran de cara  la porteria i avui a més a més he vist una defensa molt sòlida que pràcticament ha aconseguit que no es patís després de l´expulsió....  Hem de fer menció també dels encertats canvis de Moya en funció de com estava evolucionant el partit i com ha sabut travar el joc el CE Sabadell a la segona part....   una primera part BRILLANT i una segona part INTEL.LIGENT.

A mi aquesta trajectòria em recorda també, com a altres companys, la del Nàstic a la temporada 2000-2001, que va acabar amb un brillantíssim ascens a Segona A passant per sobre fins i tot del Cádiz.

En relació a l´entrada, jo m´atreviria a assegurar que ha arrivat a les 6.000 persones....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #266 el: 29 de de 2009, 20:12:34 pm »
 :bandera :bandera :bandera

A la mitja hora de la segona part han obert les porte i a entrat una riuada de gent :balla
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #267 el: 29 de de 2009, 20:14:12 pm »
Magnifica primera parte, en la que hemos dejado el partido resuelto, creo que con esta victoria casi tenemos la fases de ascenso seguras

:balla :balla :balla

la meva sang és arlequinada

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #268 el: 29 de de 2009, 20:22:12 pm »
doncs jo estic molt emprenyada, avui he entrat per la porta del gol del Parc Catalunya, he estat més de 10 minuts de cua i he entrat tard.

Només un dels nois de la porta "llegia" carnets amb el lector, l'altra agafave les entrades de paper, els hi he preguntat perquè ho feien així i m'han dit q només tenien un lector i que ens queixessim perquè ells no podien fer res més. Demà faré arrivar la meva queixa a través del correo que hi ha a la pàgina web. Quan jo he aconseguit entrar hi havia una cua impressionant per entrar i una altre per treure les entrades.
He vist gent que feia fotos
estic farta de la inoperancia d'aquesta junta a l'hora de gestionar facilitats a socis i simpatitzants en la compra d'entrades i accesos a l'estadi. De debó no dic res més xq avui s'em calentaria la boca.

d'altra banda, estic viatjant en un nuvol que posa 3-0, 3er, Play-off i de debó, encara que alguns ho intentint, no hi penso baixar!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #269 el: 29 de de 2009, 20:27:03 pm »
Començo a creure que encara farem el play-ff  :ok :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #270 el: 29 de de 2009, 20:27:51 pm »
Per cert, no hi havia ningu de Sant Andreu no? bueno, suposo que camuflats si ... em sembla molt trist que a la jornada que estem, tenint al seu equip en play off (ara ja no xD) no es desplaci gent a animar al seu equip quan estan a 20 minuts de casa.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #271 el: 29 de de 2009, 20:35:07 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Alguna cosa rara deu d'haver past perquè els mossos a reservat una part del gol nord,això vol dir que tenien noticies de que vindria gent :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #272 el: 29 de de 2009, 20:35:35 pm »
Per cert, no hi havia ningu de Sant Andreu no? bueno, suposo que camuflats si ... em sembla molt trist que a la jornada que estem, tenint al seu equip en play off (ara ja no xD) no es desplaci gent a animar al seu equip quan estan a 20 minuts de casa.

yo e visto uno con una bufanda  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #273 el: 29 de de 2009, 20:36:02 pm »

N'hi havien bastants. Camuflats, això si.

Jo tampoc em desplaçaria en un camp on aquest matí hi han aparegut pintades insultant el meu equip i on els mossos han hagut de montar un operatiu especial per que no hi hagin incidents. Hi han famílies que han vingut amb la dona i els nens, i no és qüestió de tornar a casa passant per urgències.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #274 el: 29 de de 2009, 20:41:02 pm »
vaya primera parte comforme iban llegando los goles no me lo creia ahora si me creo que estaremos hay oeoeoeoeoeoeeeeeeee eee  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #275 el: 29 de de 2009, 20:43:31 pm »
Jo he estat amb 3 del Sant Andreu ;)

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3612
  • You will never walk alone
« Respondre #276 el: 29 de de 2009, 20:56:27 pm »
brutal la primera part! La segona era mes de aguantar pero podiem fer algun golet mes. No hi han paraules. A per el atletic balears a sumar 3 punts iguals de importants que els d'avui!!

Vinga sabadell! Es pot :happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #277 el: 29 de de 2009, 20:58:53 pm »
i n c r e i b l e       :surprised: :reverencia2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #278 el: 29 de de 2009, 21:00:08 pm »
Menudo partidazo de esta tarde  :oooooo:,cada vez el sueño esta mas cerca,el primer paso,los play-offs, los tenemos al alcance de la mano y ojitoo,que la segunda plaza la tenemos a tan solo 5 puntos,y recordar que el Alcoyano tiene que pasar por nuestro estadio...... :ejem......

Aora a ganar al Atletic Baleares,un equipo que ya esta practicamente,por no decir ya,descendido.

Que pase el siguiente porfavor  ;D ;D

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #279 el: 29 de de 2009, 21:01:05 pm »

N'hi havien bastants. Camuflats, això si.

Jo tampoc em desplaçaria en un camp on aquest matí hi han aparegut pintades insultant el meu equip i on els mossos han hagut de montar un operatiu especial per que no hi hagin incidents. Hi han famílies que han vingut amb la dona i els nens, i no és qüestió de tornar a casa passant per urgències.

Si estaven netejan les pintades els del ajuntament
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡