el sabadell ha jugado un partido flojito pero ha tenido sus oportunidades para empatar i incluso ganar.
el jugador numero 10 del can deu ha estado 3 minutos en el campo con dos targetas amarillas y el arbitro no lo ha expulsado, su entrenador se ha dado cuenta y lo ha cambiado rapidamente.
la libreta de birri i panso ha fallado porq si se lo llegais a decir al arbitro se tendria q aver ido a la caseta, el jugador se ha ido para la banda antes de q le enseñaran la segunda amarilla diciendo de todo i cuando ha visto q no le sacaba la roja se ha sorprendido y ha seguido jugando.
toavia hay opciones pero hoy el amateur ha dado un pasito atras para conseguir su objetivo.
Friend, que vol dir amic en anglès. Amic. Està molt bé que siguis amic i que tingues amics, amic, però has de comprendre que si en el seu moment no se va contar amb tu per a este projecte, no és que no fossis amic de ningú, si no que no se va considerar que fossis necessari per a este projecte.
Tu has jugat a regional, o açò dius, però sincerament, jo no m’ho crec. Un que jugue a regional, valora que un equip guanye 9 partits seguits, esta ratxa vol dir que en l’equip tècnic s’està fent una gran faena i que los jugadors escollits tenen qualitat per atacar l’objectiu i que a sobre estan a mort amb el projecte.
Tu no podies formar part d’este projecte, i te diré la causa. Ningun entrenador que estiga en els seus cabals tindria a un tio en l’equip que sempre le està buscant la punta al llapis, o millor dit, una persona que mira més ‘la paja en el ojo ajeno que la viga en el propio’. Tampoc voldria cap entrenador a un jugador, com tu o com jo, que tenen aquest caràcter massa canviant i que les agrada sempre tenir la raó. Però es que tampoc volen a una persona que per no estar escollida per al projecte se posa a criticar-lo desde el minut 1.
Jo vaig ser crític des del bon començament amb l’equip tècnic que se va escollir en aquell moment. Velles rencilles amb pirri me va fer sospitar en que la resta de l’equip tècnic seria com ell i que la corda s’acabaria caient o trencant, no los coneixia i les donava poc crèdit dada la seva escasa experiència. Me vaig equivocar, però jo soc, al contrari que tu, reflexiu, i ara, desprès de vore les dificultats que ha tingut i té l’equip en diversos aspectes, crec que la faena que han fet i fan és de 10, i per que no n’hi ha més, de números.
Tant pirri segueix treballant el físic com ho feia al Can Llong, que era lo millor que se feia en ese equip, com birri li dona el suport que li cal i l’ajuda a moderar-se un poc més, com panso fa correctament la seua faena de delegat, com fins i tot murciano se cuida de fer la faena més desagradescuda, però que a cops pot ajudar molt a l’equip i fins i tot te pot ajudar a refredar un partit. Tots ells, a pesar d’unes dificultats que me callaré fins a fi de temporada per a no provocar-los més problemes, estan fent una bona faena. Molt bona faena, i t’ho mostre esta última ratxa de 9 victòries i també que a estes altures del campeonat, tenen possibilitats de fer la promo i fins i tot de l’ascens directe, i en canvi l’any passat, a estes altures ja anaven alguns a fer partits que semblaven de costellada i de ‘solteros contra casados’.
Parlem de faenes del filial: Te sona un tal Marc Domènech? Saps que està cedit a un equip de primera regional? Saps on va començar? Saps que va anar uns quants colps convocat amb el primer equip? Te sona en canvi un tal Javi Gonzàlez? Saps que ja ha sigut convocat per el primer equip algun colp? Saps lo que se l’ha motivat per a que no se caigui com a jugador per passar de Tercera al Manlleu a ací? Te sona un tal Raúl Pradas? Un tio que a l’estiu no tenia ni fitxa al primer equip, i que lo màxim que se contava amb ell era per a vore si el colocaven a un equip de preferent, qui lo va ajudar a posar-se a tope en forma i a reforçar-li la moral quan estava baix d’ella? Quants partits ha jugat de titular des que va sortir del B? I en quin estat físic? Jo diria que és el tio amb millor forma del primer equip, i no l’ha conseguit allà, saps, friend?
No he vist casi cap missatge teu d’ànim desprès d’una victòria, absolutament cap missatge d’ànim desprès d’una derrota, dels que fan animar al que treballa el projecte, tot el contrari, esperes un empat o derrota per a traure tonteries ací. És molt fàcil fer açò, però si tant estimes al club, anima a l’equip, critica quan les coses van bé, el que no veus bé, i si cal, envia-le un privat a qui li toqui comentant-le el que veus que no te convenç de l’equip, t’asseguro que te respondran, com en mi ho ha fet una persona de l’equip tècnic quen li vaig fer una pregunta en privat.
Estem parlant d’una derrota desprès de 9 victòries. Estem parlant d’una derrota en un derbi, on un equip que normalment és aguerrit, el Can Deu visitava el ‘campo los pijos’, equip d’una barriada on se ha sentit que si ‘les han puesto césped artificial y aquí, que juegan dos equipos, no’, ‘Claro, como el alcalde es del Sabadell, a ellos les hacen el campo nuevo y a nosotros no nos arreglan los hoyos’ y otras frases más duras y que no procede que las ponga aquí.
Estàs acusant de que l’àrbitre no va vore que havia ensenyat abans una tarja a un de l’altre equip i per açò no lo va expulsar. I que els responsables de l’quip no lo van vore. Estàs segur que ese jugador va rebre la segona groga i no n’era un altre jugador? Si estàs tant segur, per a que te vas callar com una **** y no vas protestar? En un camp de regional se sent tot, i si vas a vora la banqueta i els comentes una cosa com esta, encara millor. També te dic que si l’àrbitre al tancar acta no ho va vore, és cegato, però entre que va a fer-la, se firma l’acta i tota la mandanga, le podies haver comentat el tema a algú de l’equip, a vore si se podia incloure en l’anexe del partit. Per n’altri banda, si res d’açò te satisfà, ja saps on és la FCF per a posar un recurs, si no l’ha fet ja el club, que com tampoc tenim en la directiva un desecho de virtudes, no crec.
JFriend, per a l’any que vé, ves al bar del JL, a plorar-li les penes a ell, i jugant ara la base a l’Olímpia, te trobaràs allà al PG. Entre els tres podeu arreglar el món i destrossar el filial, açò si, omplint-lo d’amics, que no vol dir competents. Amb sort vos poden posar d’entrenador al JL, que frissa per estar allà.
Encara gràcies que no t’has fet un segon nick, per a criticar, si no, ja que com a jugador ets poca cosa, com a persona series un cagalló.
Si no siguesses un jugador de regional, i fosses una dona, te diria amante despechada.