Autor Tema: V Torneig Interpenyes  (Llegit 46099 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: V Torneig Interpenyes
« Respondre #80 el: 12 de Juny de 2009, 16:20:44 pm »
OJO! que el club ha montado un campeonato alternativo que se llama Vallès Cup o algo así, y que se juega creo que en Olimpia y en modalidad de Futbol 7.  No creo que tenga nada que ver con socios y peñas del   :scut  como es el asunto del Interpenyes, pero habria que estar atentos por posible coincidencia de calendarios, patrocinios, etc.... No, Manel?

Sé exactament el mateix que qualsevol altre en aquest assumpte, ningú s'ha posat en contacte amb @rlekinats.com com a responsables del Torneig InterPenyes CE Sabadell per informar-nos o avisar-nos de res.
Per la nostra part seguirem com sempre... tot i que evidentment i com molt bé dius, aquest fet ens comporta certs moviments per no coincidir en dates. Patrocinadors? Actualment només en tenim un, el propi CE Sabadell, que suposem i esperem no perdre.
Reitero que si algú està interessat en co-patrocinar o sap d'algú que ho pugui estar, que no dubte en posar-se en contacte amb nosaltres: arlekinats.com@cesabadell.org. :-*

Manel, soposo que el dia 27 no serà, oi? Ja ho tindriem decidit no?
Vinga que ja tinc ganes de jugar el torneig  :tongue3:

el dia 4 de juliol!
Ep!! Aquí ningú ha dit que sigui el 4 de juliol. Si no vaig errat encara estan esperant resposta de l'ajuntafems.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #81 el: 12 de Juny de 2009, 18:11:00 pm »
Ja em perdonareu, però sou una mica perapunyetes, eeeee :huh2:
ENCARA NO HI HA DATA.
És més, tenint en compte que aquest nou torneig serà el dia 4 de juliol, procurarem per tots els mitjans possibles que no sigui aquest dia. L'any te 365 dies, 52 d'ells són dissabte. Només faltaria que es fessin dos torneigs :bandera l'any i fossin el mateix dia. :ostres
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #82 el: 16 de Juny de 2009, 00:17:15 am »
NOTICIA D'ULTIMA HORA:  " Ferni podria tornar a la banqueta de la Curva Arlekinada com a segon entrenador"

Després de que el Birrero es veiés obligat a renunciar a formar part del cos tècnic de la Curva Arlekinada degut a les seves obligacions com a membre organitzador del torneig, la Curva a mogut fitxes ràpidament i s'ha possat amb contacte nóvament amb Ferni per tal de que pugui exercir el paper de segon entrenador i ajudant del nou míster de la Força, Pau.

Ferni com sempre, a escoltat la proposta de la Curva Arlekinada i tractant-se d'una situació d'urgencia per part de l'equip més jove del torneig, podria acceptar aquest nou repte.

No obstant, la decisió final no se sabrà fins d'aquí uns dies ja que abans necessita sapiguer la data exacte del torneig.

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #83 el: 16 de Juny de 2009, 00:33:53 am »
esee ferniiiii oéé!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #84 el: 16 de Juny de 2009, 10:31:04 am »
NOTICIA D'ULTIMA HORA:  " Ferni podria tornar a la banqueta de la Curva Arlekinada com a segon entrenador"

Després de que el Birrero es veiés obligat a renunciar a formar part del cos tècnic de la Curva Arlekinada degut a les seves obligacions com a membre organitzador del torneig, la Curva a mogut fitxes ràpidament i s'ha possat amb contacte nóvament amb Ferni per tal de que pugui exercir el paper de segon entrenador i ajudant del nou míster de la Força, Pau.

Ferni com sempre, a escoltat la proposta de la Curva Arlekinada i tractant-se d'una situació d'urgencia per part de l'equip més jove del torneig, podria acceptar aquest nou repte.

No obstant, la decisió final no se sabrà fins d'aquí uns dies ja que abans necessita sapiguer la data exacte del torneig.

Uff, segundas partes nunca fueron buenas... :Hecho_polvo: :Paletas: :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #85 el: 16 de Juny de 2009, 12:43:31 pm »

és el tercer any ;)  :smart:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #86 el: 16 de Juny de 2009, 13:43:06 pm »
necesitais un cambio de aires :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #87 el: 16 de Juny de 2009, 15:40:11 pm »

és el tercer any ;)  :smart:

Doncs encara pitjor :Paletas: És bromaaaaa :beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #88 el: 16 de Juny de 2009, 15:43:01 pm »
Ferni DIMISIÓN! :wave: xD

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #89 el: 16 de Juny de 2009, 15:58:36 pm »

Dimisión diu... pero si l'acabeu de renovar!!!!

A lo Camacho, p.... calle!!!  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #90 el: 16 de Juny de 2009, 16:00:00 pm »

Si se prevé fracaso... :ejem

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #91 el: 16 de Juny de 2009, 16:03:41 pm »

Si se prevé fracaso... :ejem

Nada nada, tenéis que ir todos los de LCA a las puertas de su casa, como los del Betis ayer, en plan anti-Lopera... ;D

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #92 el: 16 de Juny de 2009, 20:50:39 pm »
Aquest any el meu paper en el torneig seria secundari.
l'Entrenador oficial de l'equip serà el Pau que farà valdre els seus coneixements de fútbol sala tan dintre com fora del camp i que crec que pot fer desenvolupar molt milor que jo les habilitats de cadascun dels jugadors.
El meu paper bàsicament seria primer de tot fer una pinya dins el vestuari amb tots els jugadors, mentalitzar-los de que ja han crescut el suficient com per a poder ser competitius en aquest torneig i sobretot mantenir una disciplina dins de l'equip. Que no passi com l'any passat que a la que ens marcàven un gol de seguida tothom perdia els nervis i es desentenia del partit.
Apart d'això l'objectiu és arrivar al torneig amb un mínim de 12 jugadors disponibles, q l'any passat es va arrivar amb un equip molt just  i entre lesions i cansanci una mica més i tinc que acabar jugant jo i el Gerard el torneig....

Apart d'això, les 2 setmanes prèvies al torneig intentaria montar alguns amistosos contra equips aficionats de la ciutat....

Xandri

• Visitant
« Respondre #93 el: 16 de Juny de 2009, 20:56:00 pm »
Resumiendo--> Ferni el "psicólogo" :oooooo:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #94 el: 16 de Juny de 2009, 21:15:02 pm »
Pero si este año ganaremos seguro :D
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Xandri

• Visitant
« Respondre #95 el: 16 de Juny de 2009, 21:26:28 pm »
Pero si este año ganaremos seguro :D
Ganar no, pero esperamos hacer mejor papel, además, que nos tomaremos las cosas en serio y tenemos buenos refuerzos.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #96 el: 16 de Juny de 2009, 22:05:53 pm »
Cal destacar també que aquest any LCA no podrà comptar amb el jugador Iniesta, que podrà ser un respir per a l'equip ja que l'any pasat va disputar pocs partits al torneig, pocs minuts, i amb més pena que gloria. :beer2
« Darrera modificació: 16 de Juny de 2009, 22:12:37 pm per INIESTA »
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #97 el: 17 de Juny de 2009, 10:30:31 am »
a 2, 3 setmanes aproximades del que s'espera que serà el torneig també és hora de fer alguns amistosos....
.... no¿?
JO per la meva part, tinc ganes de que nosaltres (Resitencia-foreros) comencem d'aqui poc, així que quan el mister Murciii ho dessitji, pot comptar amb mi!!! :thumbsup:

respecte als altres equips, ha començat cap a preparar-se??
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #98 el: 17 de Juny de 2009, 10:58:26 am »
a 2, 3 setmanes aproximades del que s'espera que serà el torneig també és hora de fer alguns amistosos....
.... no¿?
JO per la meva part, tinc ganes de que nosaltres (Resitencia-foreros) comencem d'aqui poc, així que quan el mister Murciii ho dessitji, pot comptar amb mi!!! :thumbsup:

Sí, nosaltre hem jugat un parell de triangulars i els hem guanyat tots 2... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #99 el: 17 de Juny de 2009, 11:04:17 am »
.... no¿?

Sí, nosaltre hem jugat un parell de triangulars i els hem guanyat tots 2... :ejem
.... no¿?

Això de haver probat la sensació de ser campions, us ha fet entrar ganes de guanyar altre cop eeee--------

Nosaltres, tot i que no hem jugat en conjunt, podem dir que hem estat to el any fent partits amb diferents equips (Secció Birra i Foreros Arlequinats)...ara nomes falta juntar-nos i posar la maquina a punt!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!