Autor Tema: AT BALEARES - CE. SABADELL  (Llegit 34478 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: AT BALEARES - CE. SABADELL
« Respondre #280 el: 07 de Abril de 2009, 09:45:29 am »
només vaig llegint  "falta d'actitut" i m'aguanto i ho torno a llegir i m'enceng
estava a peu de gespa a l'hora del preescalfament i falta d'actitut res de res, els onze que van saltar al camp estaven supermotivats. No l'he defensat mai, però Sergio I. era qui fotia més canya, durant la primera part Karra no li sortia res bé i el Sergio l'animava constantment, la celebració del gol va ser de bojos, NO ÉS VERITAT LA FALTA D'ACTITUT
Però quje va passar als vestidors?
quins instruccions vn rebre els jugadors?
perquè  els canvis? erem 9 contra onze i canviem un lateral que no va lluitar cap pilota per jugar en el lloc de Karra, la falta d'actitut i de motivació va venir per part de la direcció técnica.
Un partit com el de diumenge s'havia de motivar als que no tenen minuts deixa sortir el Rifle i dona descans a Joel, Morales no està fi necessita descans també,però no, encasillat sempre en el seu fer i sense cap obertura de mires, perquè la segona B "és així, i jo la conec molt B2 i que si els partits són trabats i totes les escuses de sempre.
vergonyosa la imatge, però potser menys responsables els qui us penseu. ara només val girar pàgina i tornar a començar, però amb aquesta manera de portar l'equip dificilment els suplents donrant la talla, en deuen estar fins el ous

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #281 el: 07 de Abril de 2009, 12:14:40 pm »
només vaig llegint  "falta d'actitut" i m'aguanto i ho torno a llegir i m'enceng
estava a peu de gespa a l'hora del preescalfament i falta d'actitut res de res, els onze que van saltar al camp estaven supermotivats. No l'he defensat mai, però Sergio I. era qui fotia més canya, durant la primera part Karra no li sortia res bé i el Sergio l'animava constantment, la celebració del gol va ser de bojos, NO ÉS VERITAT LA FALTA D'ACTITUT
perquè  els canvis? erem 9 contra onze i canviem un lateral que no va lluitar cap pilota per jugar en el lloc de Karra, la falta d'actitut i de motivació va venir per part de la direcció técnica.
Un partit com el de diumenge s'havia de motivar als que no tenen minuts deixa sortir el Rifle i dona descans a Joel, Morales no està fi necessita descans també,però no, encasillat sempre en el seu fer i sense cap obertura de mires, perquè la segona B "és així, i jo la conec molt B2 i que si els partits són trabats i totes les escuses de sempre.
vergonyosa la imatge, però potser menys responsables els qui us penseu. ara només val girar pàgina i tornar a començar, però amb aquesta manera de portar l'equip dificilment els suplents donrant la talla, en deuen estar fins el ous

Digues-li falta d'actitud o falta de no voler rematar un partit contra el cuer de la classificació, enfonsat, i amb nou jugadors. Onze jugadors contra nou, uns tercers i els altres últims, si no acabes amb el partit és que falla alguna cosa i si et dediques a fer rondos de cinc minuts en el minut vint de la segona part, encara més. El gol d'ells és d'anticipació del davanter sobre el nostre defensor (crec que era S. Iglesias) gairebé a l'àrea petita. Ens fan el gol i De Navas al primer que esbronca és al defensa que s'ha adormit i inmediatament després a tota la defensa, i esbroncades com aquesta hi van haver varies amb anterioritat al gol, ell també va veure falta d'actitud i gent que es va desplaçar a Palma també, i ho ha comentat en aquest mateix post.
La culpa és de tots, jugadors i cos tècnic, però el partit contra el Balears s'havia d'haver guanyat.

A continuar sumant i a assegurar el play-off quan més ràpid millor.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #282 el: 07 de Abril de 2009, 15:40:58 pm »
No pasa nada, aún mantenemos ventaja con respecto al 4o y el 5o... Pero lo del domingo NO se puede hacer cuando juegas un playoff.

Por cierto, al equipo no le acaba de sentar bien jugar tan temprano :ostres
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2009, 15:52:41 pm per Arrrrrrlekinat »

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #283 el: 07 de Abril de 2009, 16:06:53 pm »

Jo no vaig tenir la sort d'estar al camp com tu, però vaig veure ahir el gol de l'empat i si això no és falta d'actitud o relaxació?. De la Plata envia la pilota a còrner totalment sol, Iglesias marca com un benjamí per darrera i fins i tot el De Navas posa la mà sense cap confiança ja que arriba a tocar clarament la pilota i crec que aquesta tampoc anava tant forta.
Al menys la falta d'actitud, penso que si que va existir a partir de la doble expulsió, quan vam pensar que estàvem jugant un partit de casats contra solters i que guanyaríem només per continuar al camp. Estic segur que ha estat un fet puntual , ja que estem en una dinàmica molt bona i diumenge tornarem a tenir la versió bona de tots els jugadors.  No passa res per un partit dolent!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #284 el: 08 de Abril de 2009, 08:54:36 am »

Al menys la falta d'actitud, penso que si que va existir a partir de la doble expulsió, 

Jo crec que mes de falta d'actitud podria se que van tindre una actitud equivocada,es pensaven que tenien el partit guanyat,i es varen equivocar :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #285 el: 08 de Abril de 2009, 13:12:06 pm »

Soc una de les victimes que estava a l´estadi Balear, a la sortida vaig tenir la posiblitat de parlar uns minuts amb aficionats del Balears i realment es curios la grandesa del futbol.
Un d´ells de uns 60 añs em comentava que havía sigut el pitxor equip que havía pasat per Mallorca, que inclús cuan estaven a tercera (balear que es molt pitxor que la catalana)tampoc recordava un equip tán trist amb aptitud, i que ja amb la seva edat començava a creure en la dita popular de que el futbol es futbol i que tot es posible. No li entrava al cap que anesim 3º i que ells estavan prácticament a tercera.

Bon resum per explicar el que es va veure a l´estadi, pèro com deia aquet home, en futbol ningú pot dubtar que el diumenge que ve, el sabadell pot guanyar al Villarreal B perfectement....... .Es la grandesa del futbol :ejem

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #286 el: 08 de Abril de 2009, 14:04:43 pm »
Donc SI aquest aficionat serà el que te la raó absoluta i el CES  ha estat l'última meeeeeeeeeeeeerda arribada a Mallorca, però jo no m'ho empasso, saps?

Al nostre equip li podia faltar ACTITUT no pas aptitud com et va dir el balearico, dubto molt que hagin vists gols com els de Juvenal durant el temps que ens expliques això vol dir quejugadors d'aptes com els nostres pocs en passen per la via Cinturia.

No treguem les coses de lloc, vam fer-ho molt malament i vam regalar un parell de punts i vam donar una imatge lamentable, SI. però l'íltima meeeeeerda que ha passat per l'estadi balear NO NO  i NO

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #287 el: 08 de Abril de 2009, 22:48:40 pm »
Donc SI aquest aficionat serà el que te la raó absoluta i el CES  ha estat l'última meeeeeeeeeeeeerda arribada a Mallorca, però jo no m'ho empasso, saps?

Al nostre equip li podia faltar ACTITUT no pas aptitud com et va dir el balearico, dubto molt que hagin vists gols com els de Juvenal durant el temps que ens expliques això vol dir quejugadors d'aptes com els nostres pocs en passen per la via Cinturia.

No treguem les coses de lloc, vam fer-ho molt malament i vam regalar un parell de punts i vam donar una imatge lamentable, SI. però l'íltima meeeeeerda que ha passat per l'estadi balear NO NO  i NO

Home vic, entén que tothom diu les coses a la seva manera, jo tampoc penso igual que ell, el que sí es veritat, es que la imatge va ser dolentíssima, que un día com aquet diumenge, ho fem davant un Cádiz al playoff..... i ens en fan 8.
Suposo que tácticament o técnicament, per algú que hi entén de devó de futbol, tipo entrenador o similar, veurá coses positíves i coses que nosaltres potser no ho valorem...
Només dir que jo tampoc vaig entendre en aquell moment com anavem 3º......la sorpresa era per tothom

Una abraçada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #288 el: 09 de Abril de 2009, 10:06:32 am »

L'última m**** que ha passat per l'Estadi Balear és el propi At. Baleares :malament

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #289 el: 09 de Abril de 2009, 10:25:00 am »

L'última m**** que ha passat per l'Estadi Balear és el propi At. Baleares :malament

Mentira. La última m.... es Rodri que le han sancionado con 3 partidos.. ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #290 el: 09 de Abril de 2009, 11:20:19 am »

crec que han sigut 2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #291 el: 09 de Abril de 2009, 12:42:43 pm »

crec que han sigut 2

Cierto, 2. Aunque le podían haber caído hasta final de temporada después de lo que les djo al arbitro y al linier. Al entrenador, Chichi Soler, también dos partidos.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell